Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maria on itselleni selkein inhokki. En oikeastaan haluaisi kenenkään tämänhetkisistä asukkaista voittavan :D Toivottavasti vaikka äsken parjatuilta Terolta tai Mariannelta nähdään vielä jotain yllättävää koska kumpikaan heistä ei ole vielä ehtinyt ärsyttämään. Nikosta ajattelin heti alussa että toivottavasti se ei voita, mutta eipä näy parempiakaan vaihtoehtioja tällä hetkellä.Maria:
Pieree, paskoo ja vetää tupakkaringin marttakerhoa. Ei se sitten muuta teekään. Bonuksena on vielä ulkoisestikin erittäin vastenmielinen.
Viime viikolla tuli sanottua, että ei kovin moni tuolla ärsytä.
No, nyt alkaa jo löytyä ärsyttäviä useampikin.
Andreas:
Kokoajan kauhea nillittäminen, kun tekisi mieluummin jotain muuta ja ei maistu viina ja pitäisi auttaa tyttöjä ja nyt taas ärsyttää, kun nuo sanoivat tuolla tavalla. Sitten kruununa se selkäänpuukottaminen.
Maria:
Pieree, paskoo ja vetää tupakkaringin marttakerhoa. Ei se sitten muuta teekään. Bonuksena on vielä ulkoisestikin erittäin vastenmielinen.
Cheryll:
Asenne ihan helvetin huono, millään muulla ei mitään väliä kuin sillä, mitä hän "ajattelee". Siihen sitten vielä päälle se, että on ilmeisesti melkoisen yksinkertainen tai sitten ei ole koskaan tehnyt yhtään mitään itse.
Samat ärsyttää muakin + vielä Marianne ja Harri. Eipä sinne montaa enää jääkkään ketä ei minua ärsyttäisi... Niko ei ole enää vähään aikaan aiheuttanut mitään inho-reaktiota...
SÄikähdin jo! pidä näppis kurissa ;)Siis Mariannaa tarkoitin en Mariannea.
Nämä asukkaat ärsyttää tällä hetkellä:
Andreas: Ihan järkevän oloinen äijä, mutta viime päivien käytös on saanut minut raivon partaalle:curs:
Liian akkamainen minun makuuni.
Cheryll: Jos pitäisi listata ominaisuuksia, joita vihaan ihmisessä eniten ja ne koottaisiin yhteen ihmiseen, niin lopputuloksena syntyisi Cheryll... Saa joka ilta verenpaineen kohoamaan, en voi sietää tuollaisia ihmisiä :curs:x1000
Harri: Ihme nysvääjä, sen pitäis kasvattaa kikkeli ja leikata se lettinsä
Maria: Jauhaa ja ajaa liikaa paskaa...
Marianna: Ärsyttävä vinkuja, täysin turhaa angstaamista joka jaksossa...
Niko: Viimeaikoina muuttunut paljon siedettävämmäksi, mutta silti yksi talon ärsyttävimmistä asukkaista. Miehen pitää olla mies eikä tuommoinen neiti. Itse en tulisi toimeen nikon kanssa sitten yhtään...
Nuo kun sais pois talosta
Liikut samoilla vesillä kuin minä. Paitsi Mariannasta löytyisi rumempaakin sanottavaa :D
Kyllä minultakin löytyisi.. ei vaan kehtaa ihan kaikkia mielipiteitä julkaista :D
Tuollaiset "yääää... kaikki miehet on sikoja" perusnegaajat ja naama 24/7 norsunvitulla olevat on pikkasen raskaita tyyppejä. Veikkaan että itselläkin muutoin rauhaa rakastavana ihmisenä vois palaa talossa hihat kyseiseen ihmiseen siinä määrin, että fyysinen käsiksikäyminen ei olis kaukana, tuollaiset tapaukset kun harvoin puhetta ymmärtävät.Marianna: Ärsyttävä vinkuja, täysin turhaa angstaamista joka jaksossa...
Se piereskelijämuija on aikas härski, äänikin viinanpolttama ja varmaan aina varttikilo paskaa, kusta ja verta pöksyissä, sen verran rujon oloinen mimmi. Istui päiväkirjahuoneessa jalat penkillä, niin mietin mielessäni sitä roikkuvaa pillua mikä sen jalkojen välistä varmaan löytyy ja laattaa pidättelin kylmien väreiden piiskatessa selkäpiitä. Hyi helvetti.
Nämä asukkaat ärsyttää tällä hetkellä:
Andreas: Ihan järkevän oloinen äijä, mutta viime päivien käytös on saanut minut raivon partaalle:curs:
Liian akkamainen minun makuuni.
Cheryll: Jos pitäisi listata ominaisuuksia, joita vihaan ihmisessä eniten ja ne koottaisiin yhteen ihmiseen, niin lopputuloksena syntyisi Cheryll... Saa joka ilta verenpaineen kohoamaan, en voi sietää tuollaisia ihmisiä :curs:x1000
Harri: Ihme nysvääjä, sen pitäis kasvattaa kikkeli ja leikata se lettinsä
Maria: Jauhaa ja ajaa liikaa paskaa...
Marianna: Ärsyttävä vinkuja, täysin turhaa angstaamista joka jaksossa...
Niko: Viimeaikoina muuttunut paljon siedettävämmäksi, mutta silti yksi talon ärsyttävimmistä asukkaista. Miehen pitää olla mies eikä tuommoinen neiti. Itse en tulisi toimeen nikon kanssa sitten yhtään...
Nuo kun sais pois talosta
Mun mielestä Marianna on todella mielenkiintoinen persoona.
Loistava aika ja paikka ensimmäiselle postaukselle. ;)
Loistava aika ja paikka ensimmäiselle postaukselle. ;)