Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Aivan järkyttävän paskamainen akka muuten tuo Marianna. Tuommosta valittajaa ei kyllä montaa sekuntia jaksais katella/kuunnella:down:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulin tavanneeni ylimielisiä femakkoja, mutta ei kukaan ole ollut vielä niin paha kuin Mariannan. Jos tuollaisen seurassa pitäis tuolla talossa olla niin jossain vaiheessa tuis räjähdettyy totaalisesti tolle sen ylimieliselle angstaamiselle. Toi on jo yksin ryssinyt asenteellaan ton viikkotehtävän...

Viihdearvo kyllä on hyvä, koska Johan ja Tero sentään hieman hiillostaa sitä tossa loistavassa viikkotehtävässä. Oispa ton Harrin, Nikon ja varsinkin Andreaksen tilalla vielä pari ÄIJÄÄ (esim. tokakauden kerjäläistehtävässä loistanut Hena) niin saatas jo actionia. Se oli hyvä kun Marianna itse tokaisi sen että "mä en ainakaan ala mitään jarrutusjälkiä vessassa siivoon". Jonkun ois pitänyt mennä paskalle ja huutaa Mariannaa pyyhkimään...

toivon todella ettei niko tai andreas pääsisi edes lähelle finaalia. nikolla kauhee rooli välillä päällä ja varmasti olettaa itsekin että tuolla homostelulla pääse pitkälle ja ikävä kyllä saattaa päästäkin.. harri ei muuten ärsyttänyt mua eilen, mutta se lienee johtuu ihan tuosta tehtävästä kun on joutunut oleen mies porukassa tai siis eihän tuolla ole kuin 3miestä vaikka ilmeisesti kuudella munat mallin vuoksi onkin....

toivottavasti jätkät muistaa tuon andreaksen typerän juoruamisen marialle ja laittasivat "miehen" häätöön ens viikolla.

Maria:
Pieree, paskoo ja vetää tupakkaringin marttakerhoa. Ei se sitten muuta teekään. Bonuksena on vielä ulkoisestikin erittäin vastenmielinen.
Maria on itselleni selkein inhokki. En oikeastaan haluaisi kenenkään tämänhetkisistä asukkaista voittavan :D Toivottavasti vaikka äsken parjatuilta Terolta tai Mariannelta nähdään vielä jotain yllättävää koska kumpikaan heistä ei ole vielä ehtinyt ärsyttämään. Nikosta ajattelin heti alussa että toivottavasti se ei voita, mutta eipä näy parempiakaan vaihtoehtioja tällä hetkellä.

Viime viikolla tuli sanottua, että ei kovin moni tuolla ärsytä.
No, nyt alkaa jo löytyä ärsyttäviä useampikin.

Andreas:
Kokoajan kauhea nillittäminen, kun tekisi mieluummin jotain muuta ja ei maistu viina ja pitäisi auttaa tyttöjä ja nyt taas ärsyttää, kun nuo sanoivat tuolla tavalla. Sitten kruununa se selkäänpuukottaminen.

Maria:
Pieree, paskoo ja vetää tupakkaringin marttakerhoa. Ei se sitten muuta teekään. Bonuksena on vielä ulkoisestikin erittäin vastenmielinen.

Cheryll:
Asenne ihan helvetin huono, millään muulla ei mitään väliä kuin sillä, mitä hän "ajattelee". Siihen sitten vielä päälle se, että on ilmeisesti melkoisen yksinkertainen tai sitten ei ole koskaan tehnyt yhtään mitään itse.

Samat ärsyttää muakin + vielä Marianne ja Harri. Eipä sinne montaa enää jääkkään ketä ei minua ärsyttäisi... :) Niko ei ole enää vähään aikaan aiheuttanut mitään inho-reaktiota...

Nämä asukkaat ärsyttää tällä hetkellä:

Andreas: Ihan järkevän oloinen äijä, mutta viime päivien käytös on saanut minut raivon partaalle:curs:
Liian akkamainen minun makuuni.

Cheryll: Jos pitäisi listata ominaisuuksia, joita vihaan ihmisessä eniten ja ne koottaisiin yhteen ihmiseen, niin lopputuloksena syntyisi Cheryll... Saa joka ilta verenpaineen kohoamaan, en voi sietää tuollaisia ihmisiä :curs:x1000

Harri: Ihme nysvääjä, sen pitäis kasvattaa kikkeli ja leikata se lettinsä

Maria: Jauhaa ja ajaa liikaa paskaa...

Marianna: Ärsyttävä vinkuja, täysin turhaa angstaamista joka jaksossa...

Niko: Viimeaikoina muuttunut paljon siedettävämmäksi, mutta silti yksi talon ärsyttävimmistä asukkaista. Miehen pitää olla mies eikä tuommoinen neiti. Itse en tulisi toimeen nikon kanssa sitten yhtään...

Nuo kun sais pois talosta :rolleyes:

Andreas: Ihan järkevän oloinen äijä, mutta viime päivien käytös on saanut minut raivon partaalle:curs:

Cheryll: Jos pitäisi listata ominaisuuksia, joita vihaan ihmisessä eniten ja ne koottaisiin yhteen ihmiseen, niin lopputuloksena syntyisi Cheryll... Saa joka ilta verenpaineen kohoamaan, en voi sietää tuollaisia ihmisiä :curs:x1000

Niko: Viimeaikoina muuttunut paljon siedettävämmäksi, mutta silti yksi talon ärsyttävimmistä asukkaista. Miehen pitää olla mies eikä tuommoinen neiti. Itse en tulisi toimeen nikon kanssa sitten yhtään...

Liikut samoilla vesillä kuin minä. Paitsi Mariannasta löytyisi rumempaakin sanottavaa :D

Liikut samoilla vesillä kuin minä. Paitsi Mariannasta löytyisi rumempaakin sanottavaa :D

Kyllä minultakin löytyisi.. ei vaan kehtaa ihan kaikkia mielipiteitä julkaista :D

Kyllä minultakin löytyisi.. ei vaan kehtaa ihan kaikkia mielipiteitä julkaista :D

Sama, mutta tyydyn sanomaan vaan, että pelkästään sen ääni huokuu sellasta inhottavaa asennetta ja vastenmielisyyttä.

Tuollaiset "yääää... kaikki miehet on sikoja" perusnegaajat ja naama 24/7 norsunvitulla olevat on pikkasen raskaita tyyppejä. Veikkaan että itselläkin muutoin rauhaa rakastavana ihmisenä vois palaa talossa hihat kyseiseen ihmiseen siinä määrin, että fyysinen käsiksikäyminen ei olis kaukana, tuollaiset tapaukset kun harvoin puhetta ymmärtävät.

Se piereskelijämuija on aikas härski, äänikin viinanpolttama ja varmaan aina varttikilo paskaa, kusta ja verta pöksyissä, sen verran rujon oloinen mimmi. Istui päiväkirjahuoneessa jalat penkillä, niin mietin mielessäni sitä roikkuvaa pillua mikä sen jalkojen välistä varmaan löytyy ja laattaa pidättelin kylmien väreiden piiskatessa selkäpiitä. Hyi helvetti.

Jesss... Mun märkä päiväuni..:whip: Tuossa tuli suurinpiirtein kaikki, mitä itse henkilöstä ajattelen paitsi unohit vielä tuon bubiruusun. Päivän kevennys:D

Joo, sama lista kun mulla, mutta tuo niko on omasta mielestä ollut ihan siedettävä viimeaikoina, tosin johtuu varmaan siitä, että ei ole ollut kauheasti esillä...

Harri on aika neutraali persoona vaikka onkin vähän vässykkä, mun puolesta saa olla talossa, ei sentään puukota selkään kuten moni tekee.

Marko, Tero ja Harri on varmaan ne ainoat jotka ei puhu selän takana.

Maria, Marianna ja Ade on ne pahimmat.

Mun mielestä Marianna on todella mielenkiintoinen persoona. Sen negatiivinen asenne ja avautuminen ovat vain nanosekunnin päässä hymystä tai/ja tilanteeseen sopivasta heitosta. Mariannan ja Teron väliset kaksimieliset keskustelut, jotka usein koskevat Teron mieskuntoa, ovat olleet loistavia. En tiedä onko yksikään niistä päätynyt illan koosteisiin.

Loistava aika ja paikka ensimmäiselle postaukselle. ;)

[mod]
OHJE KESKUSTELUUN:

Tässä ketjussa keskustellaan Big Brother-sarjasta sen iltaesittämisen tahdissa. Kiellettyä on spoilata ohjelman tapahtumia etukäteen kirjoittamalla asioista joita kerrotaan lehdistössä tai SubTv:n BB-palstalla, tai joita näytetään 24/7-kanavalla/netissä, tai BB-Extrassa. Tässä ketjussa kommentoidaan tapahtumia JÄLKIKÄTEEN. Ohjelman reaaliaikaiseen kommentointiin sekä muuhun paljasteluun on tarkoitettu Big Brother 2007 24/7-ketju.[/mod]

Muistutus aloituspostista...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom