Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-e- 24/7:n katsojat voisivat valottaa, että onko Johan oikeasti noin ärsyttävä mitä Niko antaa ymmärtää? Päälähetyksissähän keskitytään vain tiettyjen ihmisten seuraamiseen ja muut asukkaat jäävät tuntemattomiksi. Johanista mä en osaa vieläkään sanoa yhtään mitään.

Mielestäni Nikon avautuminen oli silkkaa paskaa. En ole ainakaan itse huomannut Johanissa tuollaisia piirteitä.

hohhoi tota Nikon avautumista, saatan odottaa tossa bb:n ovella ku se lentää ulos nii tulee turpakäräjät.

Eihän Niko jaksanu vetää ees yhtä punnerrusta?!

Sääntörikkomus(ko) ?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1586978 juttu markon tempauksesta. Wanha?

No joo, mutta tyttöystäväni kun on opettaja-alalla, luki tuon lehden kirjoituksen minulle jo perjantaina. Aika jännä tapa, mutta ymmärrän että virkansa puolesta on tuollaisen kirjoittanut. En tiedä pitäiskö tuota pitää rikkomuksena vai ei. Mitä mieltä itse olette? Periaatteessa kirje on kirjoitettu ennen taloon menoa, ja julkaistu vasta, kun talossa ollaan. Eli onko se nyt yhteyden ottoa talosta vai ei? :)

Eli onko se nyt yhteyden ottoa talosta vai ei? :)
Mä ajattelisin sen niin, että jos se on itse vienyt sen sinne toimitukseen niin se olis sääntörikkomus, mutta jos Marko on antanut sen jutun vaikka perheelleen, joka on myöhemmin sarjan alkamisen jälkeen toimittanut sen toimitukseen, se ei mun mielestä oo rikkomus.

Enpä yllättyisi yhtään jos BB Markon ensi viikolla tuon kirjeen takia pois heittää, mikäli ei tänään tipu.

Tuliko kellää muulla mieleen että jos tuo avautuminen ois tapahtunu talon ulkopuolella ku hinttari hajosi niin joku ois varmasti vetäny leegot suuhun? :D Ite ootin kokoajan semmosta että tuon kohta joku hakkaa :D

Tuliko kellää muulla mieleen että jos tuo avautuminen ois tapahtunu talon ulkopuolella ku hinttari hajosi niin joku ois varmasti vetäny leegot suuhun? :D Ite ootin kokoajan semmosta että tuon kohta joku hakkaa :D

Tuli. Ite en kyllä tiedä miten oisin voinu kattoo varttitunnin ton homon kädenläpytystä mulle.

Kesti vähän aikaa tajuta, että mitä toi Nikon heiluminen muistutti, mutta sehän oli se Korkeasaaren aasi, joka ärhenteli kamelille. BB-talon ulkopuolella lopputuloskin olisi voinut olla hyvin samanlainen. :dance:

Itse mietin ihan samaa :lol2:. Kohta tulee pataan oikein huolella. Varsinkin, jos ovat viinapäissään, niin ihan varmasti jollain palaa käämi siihen kimitykseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom