Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
on se vaan niin näppärän ja joutusan näköistä hommaa ku naiset "rakentaa" :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
on se vaan niin näppärän ja joutusan näköistä hommaa ku naiset "rakentaa" :D

On aika tuskaista katsella. Noi on ihan järkyttäviä noi asennotkin missä ne sahaa.

Multa meni toi alku ohi, ketä siellä peiton alla oli? Mia ja Johan?

tero ja marianne

miten toi marianna jaksaa jauhaa markosta melkein joka päivä:david:

aaargh, miten noi äijät on noin tussukoita.

edit: mitä noi nyt oikein kaikki hajoilee. kaks viikkoa mennyt ja jengi on ihan rikki. ja toi homppeli on kyl ihan sekasin.

Niko on ihan saatanan hyvää viihdettä. Sille saa nauraa suurimmaks osaks. Hauskin tyyppi. Se on vaan niin sekasin :D

Samat ärsyttää muakin + vielä Marianne ja Harri. Eipä sinne montaa enää jääkkään ketä ei minua ärsyttäisi... :) Niko ei ole enää vähään aikaan aiheuttanut mitään inho-reaktiota...
Siinähän nuo omatki melkein tuli. Nuo bi hinttarit kyllä paljastaa tuon luonteensa hyvin ja huomaa heti että ne on molemmat täysiä naisia. Lisäksi tuo uikutus joka-asiasta ärsyttää kans suunnattomasti. Kävis armeijan niin oppis olemaan välillä vähän ärsyttävimmissä oloissa. Kyllä jos jollekin soisin voiton tuolla nii se ois marko tai johan.

Niko on ihan saatanan hyvää viihdettä. Sille saa nauraa suurimmaks osaks. Hauskin tyyppi. Se on vaan niin sekasin :D
kaukana hyvästä viihteestä. En oo oikein vielä tienny pitäskö tuolle itkee vai nauraa vai tehdä molempia.

Kyllä jos jollekin soisin voiton tuolla nii se ois marko tai johan
samoilla linjoilla ainakin johanin suhteen. markosta en vielä osaa sanoa.

hyvällä asenteella marianne kaupassa. tikkujen koodia ku ei suosiolla löytynyt niin sanoi että anna olla. ite ku ei tartte tikkuja niin mitäpä niillä:curs:

älä cheri aukase suuta, kukaan ei voi tajuta tuosta selityksestä yhtään mitään. mariannallakin wtf ilme ku toinen yrittää sönkätä....

Cherylllllll: Must tuntuu niiku et mä oon niiku löytäny susta niinku jotain en niinku osaa selittää niiku mut tuntuu et niiku me oltais niiku oltu niiku vaikea selittää niiku mut tajuuks sä niiku mitä mä niiku tarkotan tällä niiku.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom