- Ikä
- 47
Jeps, ihan sama tuli mieleen.No joo, mun mielestä heitti pilke silmäkulmassa ton. Taisi olla klassinen pelimiesliike: väheksy & valloita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeps, ihan sama tuli mieleen.No joo, mun mielestä heitti pilke silmäkulmassa ton. Taisi olla klassinen pelimiesliike: väheksy & valloita.
siis toi "väheksy ja valloita" on niiiiiiiiiiiiin surkea tapa iskeä naista. oikeesti. ei toimi ainakaan muhun! Alkaa vaan vituttaa sellanen ylimielinen asenne..
Iskeä? Entä jos se vaan kertoi miehelle totuuden hänen ulkonäöstään..?Erästä tuttua miestä oli kerran baarissa joku hienonhieno nainen yrittänyt iskeä tällä nimenomaisella taktiikalla. Homma meni kutakuinkin näin:
N: Sulla on kyllä mun mielestä tosi ruma paita eikä se sovi ollenkaan sulle.
M: Ja sä oot mun mielestä liian lihava.
N:
M: :jahas:
:D Loistava sivallus!
Siis toihan toimii ku junanvessa :D Harmi vaan ku yleensä nuo "väheksynnät" tulee vasta jossain 3promillen humalassa :Dsiis toi "väheksy ja valloita" on niiiiiiiiiiiiin surkea tapa iskeä naista. oikeesti. ei toimi ainakaan muhun! Alkaa vaan vituttaa sellanen ylimielinen asenne..
BBPlaza:n varjoäänestyksessä enemmän eroa.Varjoäänestys tuolla menossa: http://www.freewebs.com/bbvarjoaanestys/
Yllättävän tiukalta näyttää tällä hetkellä.
Mä luulin,että Cheryllin lähtö on jo ihan selvä juttu....
BBPlaza:n varjoäänestyksessä enemmän eroa.
e: marianne ja tero on ihan noubadeja.. eihä niitä edes huomaa/muista olevan olemassakaan
Mun mielestä Marianne on kyl noista mimmeistä söötein ja on suht kypsän oloinenkin ikäänsä nähden. Ärsyttää vaan kun se saparopelle tunkee sitä nyrkkiään Mariannen pimppiin aina öisin.
Tero on kyllä ihan nobody, siitä samaa mieltä.
no on tuo marianne varmaan ihan kiva tyttö, mutta aika tylsä.. ei oo sen paikka tuo show
Kaks kunnon ämmää talossa, Andreas ja Harri.
Maria kyllä kans sais lähtee vaikka samantien.