Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
siis toi "väheksy ja valloita" on niiiiiiiiiiiiin surkea tapa iskeä naista. oikeesti. ei toimi ainakaan muhun! Alkaa vaan vituttaa sellanen ylimielinen asenne..

Erästä tuttua miestä oli kerran baarissa joku hienonhieno nainen yrittänyt iskeä tällä nimenomaisella taktiikalla. Homma meni kutakuinkin näin:

N: Sulla on kyllä mun mielestä tosi ruma paita eikä se sovi ollenkaan sulle.
M: Ja sä oot mun mielestä liian lihava.
N: :eek:
M: :jahas:

:D Loistava sivallus!

Erästä tuttua miestä oli kerran baarissa joku hienonhieno nainen yrittänyt iskeä tällä nimenomaisella taktiikalla. Homma meni kutakuinkin näin:

N: Sulla on kyllä mun mielestä tosi ruma paita eikä se sovi ollenkaan sulle.
M: Ja sä oot mun mielestä liian lihava.
N: :eek:
M: :jahas:

:D Loistava sivallus!
Iskeä? Entä jos se vaan kertoi miehelle totuuden hänen ulkonäöstään..?

voisin kuvitella, että toi väheksy ja valloita toimis paremmin jossain parisuhteessa, mutta kun kaksi toisilleen tuntematonta tapaa ekaa kertaa nii noway.. Esim Harri vois ottaa ton väheksy ja valloita taktiikan mieluummin nyt käyttöönsä ku ton takiaispallona roikkumisen.

e: mä oonki miettiny et miks porukka tulee aina vittuilee baarissa, mutta se onkin sitten ilmeisesti vaan säälittävää iskemistä, BUU. Kaikki miehet lukenu jonkun tosi "hyvän" iskuoppaan kai..

siis toi "väheksy ja valloita" on niiiiiiiiiiiiin surkea tapa iskeä naista. oikeesti. ei toimi ainakaan muhun! Alkaa vaan vituttaa sellanen ylimielinen asenne..
Siis toihan toimii ku junanvessa :D Harmi vaan ku yleensä nuo "väheksynnät" tulee vasta jossain 3promillen humalassa :D

Marian maha on kuvottava ihrakasa :urjo:

e: marianne ja tero on ihan noubadeja.. eihä niitä edes huomaa/muista olevan olemassakaan

ja yllättäenhän se maria siellä ilmeisesti alunpitäen paskaa puhui.... no selviää tarkemmin kohta.

e: marianne ja tero on ihan noubadeja.. eihä niitä edes huomaa/muista olevan olemassakaan

Mun mielestä Marianne on kyl noista mimmeistä söötein ja on suht kypsän oloinenkin ikäänsä nähden. Ärsyttää vaan kun se saparopelle tunkee sitä nyrkkiään Mariannen pimppiin aina öisin.

Tero on kyllä ihan nobody, siitä samaa mieltä.

Mun mielestä Marianne on kyl noista mimmeistä söötein ja on suht kypsän oloinenkin ikäänsä nähden. Ärsyttää vaan kun se saparopelle tunkee sitä nyrkkiään Mariannen pimppiin aina öisin.

Tero on kyllä ihan nobody, siitä samaa mieltä.

no on tuo marianne varmaan ihan kiva tyttö, mutta aika tylsä.. ei oo sen paikka tuo show

vittu mikä dille tuo homo andreas.

maria pätevänä. en jauha selän takana paskaa:D just........

Maria taitaa olla enemmän äijä kun nuo kaks tussukkaa yhteensä. Vittu, mikä tapaus.

no on tuo marianne varmaan ihan kiva tyttö, mutta aika tylsä.. ei oo sen paikka tuo show

Joo, eipä nuo muutkaan asukkaat oo mun silmiin hirveän mielenkiintoisia. Ainoa kuka on ihan jees katsella näin miehen näkökulmasta, sen puolesta vois jäädä taloon. Toki uudet kasvot ovat myös tervetulleita.

Koskakohan tuo Marianna kilahtaa kunnolla.

Kaks kunnon ämmää talossa, Andreas ja Harri.

Maria kyllä kans sais lähtee vaikka samantien.

Unohit Nikon.

Miten tuo Maria kehtaa valehella ettei se puhu paskaa muista...siellähän tuo tupakkaringissä näyttää olevan oikein puheenjohtajana.

Suositut

Back
Ylös Bottom