Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Anna J:lle: "Mun turva ja tuki"
J: "Sun poikaystävä."
Anna: "Mut ei se ymmärrä niin hyvin.."

:eek: hmm ja itkee sen perää ettei ole poikaystävää enää talosta pois astumisen jälkee ? ihmettelen vaa..

feikkiedit: tosin uskon kyllä että tuolla talossa on aikaa ajatella = ennen hyvältä tuntunut suhde alkaakin tuntumaan huonommalta jne. mutta sittenku talosta astuu ulos niin iskee todellisuus vasten kasvoja..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Annalla kauhee tyyli syödä - suu auki! YÖk!
Anna vois olla ihan näpsäkkä jos pari kiloo lähtis tai siis lopettais sen suklaan syönnin...

Anna ei ole ehkä beauty queen, mutta ihan samalla "tasolla" kun Johan ja J-M, joten eipä oo pojilla ehkä kauheesti vara vaatia parempaa ;)

Ei helvetti, ette kai te nyt oo ihan tosissanne ton Annan dissaamisen ja juttujenne kanssa? Meinaan vaan että pikku huumori on asia erikseen mutta nää jutut alkaa kuulostaa jo oikeesti aika ilkeiltä.

Oon kyllä itekki heittäny läppää joistain talon asukkaista mutta ton Annan pilkkaamiseen vois laittaa jo jotain rajaa. Seki on kuiteki ihan oikee ihminen eikä mikään saippuasarjahahmo.

Tai ehkä mä oon vaan ihan vitun nössö jätkä. Kukkahattusetä.

:offtopic:

Niin ja tosta Annan ulkonäöstä, mun mielestä se oli sillon ku ne oli käyny siinä rusketussuihkussa vai missä olikaa, niin sinä sunnuntaina kaunis. Avomies kauhisteli vieres miten voin sanoa sitä kauniiks mut mun mielestä se oli. Se oli meikannu ja sen iho näytti puhtaalta ja sen olemus oli muutenki siisti. Mun silmissä sen "rumuuden" siinä ainakin aiheuttaa just se, et se näyttää välillä likaselta ja siltä ettei huolehtis ulkonäöstään. "Pienet" asiat muodostaa ison kokonaisuuden!

Viel esimerkkinä Tuuli on kaunis ilman meikkiä ja myös sillonku sillä ei ole ns. parhaat päällä. Koska se on silloinkin huolitellun ja siistin näkönen. Mut jos ois ihan rönsyiita aina paitsi laitettuna niin se näyttäis iha erilaiselta, ei ainakaa luonnonkauniilta. :D

Pakko kompata edellistä. Miks anna ees ylipäätään vihataan? (tai no toisaalta nyt se ei ees näyttäis olevan lähössä) Siitäkö että se tykkää johanista? Kyllä mä väittäisin, että suljetussa yhteisössä on ihan normaalia ihastua nuoreen mieheen, en mä nää siinä mitään pahaa.

edit: Briseis ehti välissä, Mänätseriä siis tarkotin.

Mitä te höpötätte? Anna on normaalin näköinen ihminen ei mikään missi mutta ei mikään suohirviökään. Nätti hymy ja sen semmoista. Normaali nainen!

:offtopic:

Niin ja tosta Annan ulkonäöstä, mun mielestä se oli sillon ku ne oli käyny siinä rusketussuihkussa vai missä olikaa, niin sinä sunnuntaina kaunis. Avomies kauhisteli vieres miten voin sanoa sitä kauniiks mut mun mielestä se oli. Se oli meikannu ja sen iho näytti puhtaalta ja sen olemus oli muutenki siisti. Mun silmissä sen "rumuuden" siinä ainakin aiheuttaa just se, et se näyttää välillä likaselta ja siltä ettei huolehtis ulkonäöstään. "Pienet" asiat muodostaa ison kokonaisuuden!

Kauhistele avokilles että miten kukaan voi pitää sitä komeana. Sehän on niin läski/ruipelo. Tai jotain muuta yhtä typerää.

Okei, menee vähän ala-arvoseks jo, mutta mun mielestä tollanen normaalin, itseään mitenkään korostamattoman ihmisen, kuten Annan, haukkuminen ulkonäköseikkojen perusteella on vaan niin saatanan säälittävää. Eri asia on sitten nämä "ei oo helppoo olla hyvännäkönen"-Hennat ja muut Tukiaiset. Nämä lehmät ansaitsevatkin kuittia.

Edit: Ja tosiaan, en kuvittele että Briseis haukkuu ketään. Eli en tässä mäkättänyt mitenkään sulle vaikka viestiäsi quotasinkin. :D

Kauhistele avokilles että miten kukaan voi pitää sitä komeana. Sehän on niin läski/ruipelo. Tai jotain muuta yhtä typerää.
.
.

Edit: Ja tosiaan, en kuvittele että Briseis haukkuu ketään. Eli en tässä mäkättänyt mitenkään sulle vaikka viestiäsi quotasinkin. :D

Ymmärsin kyllä! :)

Mutta avokkia pakko puolustaa, vaikka olikin melko typerä kommentti, kuten sanoit. Sitä inhottaa kuulemma tossa Annassa enemmänkin se kuinka se mässää (esim juuri sitä sokolaatia) ja ton tyyppiset jutut. Että tarkotti lähinnä et vaikka näyttäiski pintapuolisesti kauniilta, tulee ko. henkilöstä mieleen vaan se mässytys. Pakko puolustaa koska itse olen myös Annaa aikaisemmin arvostellut yhtä typerästi ellen typerämmin :down:

Ymmärsin kyllä! :)

Mutta avokkia pakko puolustaa, vaikka olikin melko typerä kommentti, kuten sanoit. Sitä inhottaa kuulemma tossa Annassa enemmänkin se kuinka se mässää (esim juuri sitä sokolaatia) ja ton tyyppiset jutut. Että tarkotti lähinnä et vaikka näyttäiski pintapuolisesti kauniilta, tulee ko. henkilöstä mieleen vaan se mässytys. Pakko puolustaa koska itse olen myös Annaa aikaisemmin arvostellut yhtä typerästi ellen typerämmin :down:

No myönnetään, ei sellanen liiallinen suklaan/karkin mässääminen naisilla nyt niin kauhean viehättävää ole. :lol2:

Nousee välillä vaan turhan herkästi karvat pystyyn kun ite sai kuunnella haukkumista aika rankalla kädellä nuorempana. Ei tosin ulkonäöllisistä syistä mutta kuitenkin.

Eikä meikäkään mikään pyhimys ole, kännissä ainakin usein täys kusipää. :D

Mitä paskaa? Misäpäin Suomea on oikeasti niin rumia ihmisiä, että tuota ko. henkilöä voidaan pitää "ihan normaalin" näkösenä? Sehän jotain oksettavinta ikinä_missään_koskaan, uskomaton aknenaama suklaasika. Etovan ällöttävää, en koskisi pitkällä kepilläkään...(paitti tietysti jos se yrittäis lähennellä)

Ja kyllä, on luonteeltaan ihan suht mukava, normaali henkilö, mutta nyt olikin kyse ulkonäöstä.

Mitä paskaa? Misäpäin Suomea on oikeasti niin rumia ihmisiä, että tuota ko. henkilöä voidaan pitää "ihan normaalin" näkösenä? Sehän jotain oksettavinta ikinä_missään_koskaan, uskomaton aknenaama suklaasika. Etovan ällöttävää, en koskisi pitkällä kepilläkään...(paitti tietysti jos se yrittäis lähennellä)

Ja kyllä, on luonteeltaan ihan suht mukava, normaali henkilö, mutta nyt olikin kyse ulkonäöstä.
No mut tuohan on nykynaisten "normaali" koko. Laihoja syrjitään ja lihavia ei saa haukkua. Näinhän se menee. Kaikkein parasta noissa on se ettei ne ite ees älyä millasia syöttösikoja niistä tulee :p edit eikä sitten pidä ottaa itseensä tästä. Mutta ei tuosta kyllä minun silmään hyvännäköistä saa tekemälläkään.

Mahtokohan sulla mennä jo nukkumaanmenoaika ajat sitten ohi?

.. Vai nappasinko tahtomattani kiinni trolliin!?

Mahtokohan sulla mennä jo nukkumaanmenoaika ajat sitten ohi?

.. Vai nappasinko tahtomattani kiinni trolliin!?
Ihan honest opinion toi on. Jos provosoidut jonkun toisen mielipiteistä, ei se välttämättä kai tee hänestä trollia? Ja nukkumaanmenoaika meni kyllä jo ajat sitten.

Ihan honest opinion toi on. Jos provosoidut jonkun toisen mielipiteistä, ei se välttämättä kai tee hänestä trollia? Ja nukkumaanmenoaika meni kyllä jo ajat sitten.

Heh, no en todellakaan provosoitunut. Huvitti vaan lähinnä toi äärimmäisen ylilyöty kommenttis.

oon yleensä lauhkee ku lammas, viriili ku eunukki, mut tää onnistu nostattaa verenpainetta.. :down:

anna muuten kertos, että liho 10kk aikana jenkeissä 25kg, ennen jenkkilään lähtöä oli oikeen sixpakki paistanu ja shillee.

siinä kyllä samaa mieltä, että vois vähän sitä suklaan mättämistä rajottaa.

oon yleensä lauhkee ku lammas, viriili ku eunukki, mut tää onnistu nostattaa verenpainetta.. :down:

anna muuten kertos, että liho 10kk aikana jenkeissä 25kg, ennen jenkkilään lähtöä oli oikeen sixpakki paistanu ja shillee.

siinä kyllä samaa mieltä, että vois vähän sitä suklaan mättämistä rajottaa.

Ohhoh :wtf:

Anna ei ole ehkä beauty queen, mutta ihan samalla "tasolla" kun Johan ja J-M, joten eipä oo pojilla ehkä kauheesti vara vaatia parempaa ;)

Elä edes viitsi :D Ei millään samalla tasolla ku Johan..eiköhän kaveri oo aika mallikkaan näkönen, Tuulin näkösiä kisujakin kun kaatelee..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom