Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
No juu, mutta eipä tossa mun mielestä mitään ihmeellisempää tapahtunu, jos tuuli tosta suuttuu niin sillon viimeistään sais terolla hälytyskellot soida että pitäiskö nyt kuitenkin miettiä jos se tuuli sopiikaan sille :D isoveljen käskystähän ne sinne pistettiin.
Oon kyllä melko varma, ettei Terolla ole aikomustakaan aloittaa mitään seurustelusuhdetta Tuulin kanssa talon ulkopuolella. Kunhan höyläilee sitä talossa. Onhan se kissa, mutta ei tuollaisen kanssa voi järkevä ihminen seurustella. Hulluksihan siinä tulee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon kyllä melko varma, ettei Terolla ole aikomustakaan aloittaa mitään seurustelusuhdetta Tuulin kanssa talon ulkopuolella. Kunhan höyläilee sitä talossa. Onhan se kissa, mutta ei tuollaisen kanssa voi järkevä ihminen seurustella. Hulluksihan siinä tulee.

Voihan se olla myös niinkinpäin, että ei se Tuuli jaksa kauaa talon ulkopuolella katselle sellasta "lapinjunttia" ottaen huomioon senkin, että millainen ulosanti Terolla on :lol2:

Toi "BB-Suhde" on auttanut kumpaakin(Teroa ja Tuulia) pysymään talossa tähänkin asti.

Siinä mielessä kyllä sopivat hyvin yhteen, sillä Tero on varmaan ainoa ihminen joka jaksais tuota Tuulin kimitystä ilman sekoamista.
Kyllä Tuulissa on paljon enemmän hyvää kuin huonoa eikä se kimitä kuin silloin jos se suuttuu eikä se nyt niin ärsytä, se on vaan osa persoonaa, muuten on ihan normaali puheääni.
Ihmekös tuo jos miehet on kusettanu Tuulia niin rankasti aiemmin niin se turvaa selustansa jollain tapaa ja paras tapa on kirjata kaikki ylös varmuuden vuoksi, muutenhan se joutuisi maksamaan itse aina kaiken.
Aika sitte näyttää miten suhteen käy talon ulkopuolella mut ystävinä ne jatkaa kuitenkin vaikkei seukkaamaan alkaisi, välimatka on sen verta suuri.
Tuulille vaan plussaa niin peitot voi heilua taas myöhemminkin ensiviikolla. :thumbs:

Anniinalta tulee taas hyvää settiä:rolleyes:

Johan on muuttunu kyllä mun mielestä aika pirun ärsyttäväks tuolla talossa. Lisäks vois pitää paidan päällä kun ei tommosta laihaläskiä voi katsoa ilman:urjo: reaktiota.

Anniinalta tulee taas hyvää settiä:rolleyes:

Johan on muuttunu kyllä mun mielestä aika pirun ärsyttäväks tuolla talossa. Lisäks vois pitää paidan päällä kun ei tommosta laihaläskiä voi katsoa ilman:urjo: reaktiota.
Sulla varmaan sitten aiheuttaa oksennus reaktion 90% suomalaisista miehistä.

Mutta joo onhan tuolla useat saanut talossa ollessaan kivasti ihraa luitten päälle.

Siis eeen!

Viel pystyy Tero kieltämään, et olis pannut:D

Vois olla nihkeetä katella omaa panemista, etenkin kun on tumuissa ja paneminen on vähän sinne päin.

Kyllä mä Annan poikaystävänä lähtisin tuon pätkän jälkeen kävelemään. Vielä kehtaa heittää johanin kanssa ylävitosta.

edit. mitä vitun väliä onko se kieli suussa vai ei?

Kyllä Tuulissa on paljon enemmän hyvää kuin huonoa

Ulkonäkö ja ... ööö ... En pysty keksimään mitään muuta positiivista, niin en taida sanoa sitten mitään. Ihan vain yleisenä huomiona hauska ilmiö, että kun ihminen on tarpeeksi kaunis/komea, niin jotenkin kaiken muunkin saa seliteltyä hyviksi puoliksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom