Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ulkonäkö ja ... ööö ... En pysty keksimään mitään muuta positiivista, niin en taida sanoa sitten mitään. Ihan vain yleisenä huomiona hauska ilmiö, että kun ihminen on tarpeeksi kaunis/komea, niin jotenkin kaiken muunkin saa seliteltyä hyviksi puoliksi.

Niin tai et halua edes ajatella mitään positiivistä, ajattelet että ihminen ei voi muuttua siitä mitä se on joskus tehny tai sanonu tai toi monien mollaama kimitys jota ei tule kuin silloin kun kiihtyy tai vihastuu eikä se kyllä haittaa, on vain osa persoonallisuutta, kaikissa on hyvät ja huonot puolet.
Määrätietoinen nuori nainen joka tietää mitä haluaa.

Niin tai et halua edes ajatella mitään positiivistä, ajattelet että ihminen ei voi muuttua siitä mitä se on joskus tehny tai sanonu tai toi monien mollaama kimitys jota ei tule kuin silloin kun kiihtyy tai vihastuu eikä se kyllä haittaa, on vain osa persoonallisuutta, kaikissa on hyvät ja huonot puolet.
Määrätietoinen nuori nainen joka tietää mitä haluaa.

Sekavaa lausetta.. Mutta siis tuota juuri tarkoitin. "Onpa mielestäni rasittava persoona kaikinpuolin ja sen tyylinen ihminen, jonka kanssa en tulisi millään toimeen, mutta kyllä se varmaan siitä muuttuu, onhan se niin nättikin.

Ei mua Tuulin ääni ole haitannut mitenkään. Mistä semmoisen käsityksen sait. Ja johan minä keksin heti positiivista ja hyviä puolia. Sen yhden siis. :)

Menee henkilökohtaisuuksiin, jos tuosta selkeämmin haluaisin ilmaista. En viitsisi.

E: Juu melko tylytystä pistää isoveli kyllä. Välillä vähän ankeaksikin mennyt mitä ehtinyt seuraamaan. Esim. se Tero vs. Henna sviittisysteemi, mihin piti puskea vielä Tuuli tarjoilemaan... Vähän turhan helppo maali iskeä. Pientä "puukkoa" on ihan hauska seurata, mutta välillä menee sen tyyliseksi, että puukotetaan nukkuvaa lasta ja väännetään sitten vielä veistä, ihan vain siksi, että voi.

Moni saa vaan väärän kuvan henkilöstä pelkkiä tunnin koosteita katsomalla, kun itse koosteeseen otetaan vain osa tiettyä tapahtumaa joka saattaa vääristää todella paljon kaikkea tai tuotanto haluaa antaa tietyn kuvan asukkaasta.
En nyt sua sillee tarkoittanu, yleistyksenä sanoin et monien mollaama kun moni siitä on valittanu eri foorumeilla. Toi kauneus on vain pintapuolista, kyllä niitä hyviä puolia löytyy enemmänkin kun perehtyy henkilöön hieman tarkemmin ja sen ajatusmaailmaan.

Kun Tuuli tuli taloon, en itsekään pitäny Tuulia oikein minään, oli hiljainen sivusta seuraaja joka ei paljoa puhunu, mut kun läyhääjistä päästiin eroon niin henkilö muuttui todella paljon parempaa suuntaan. Kun vertaa kaikkia talossa olleita BB asukkaita niin Tuuli on varmasti yksi iloisemmista ja nauraa todella paljon.
Terosta voi sanoa samaa kun Marianne lähti niin Terosta löytyi ihan uusi puoli joka nosti osakkeita vielä lisää.

Näyttäsivät sen ku J-M rappaa peitonalla Tuulia, oli sitten Tuulin turha esittää niin puhtoista Terolle.

Johan vetää kokoajan kauheeta ressiä tuolla talossa, Voipi olla että lähtö tuloo.

Ulkonäkö ja ... ööö ... En pysty keksimään mitään muuta positiivista, niin en taida sanoa sitten mitään. Ihan vain yleisenä huomiona hauska ilmiö, että kun ihminen on tarpeeksi kaunis/komea, niin jotenkin kaiken muunkin saa seliteltyä hyviksi puoliksi.

Tuo on kyllä totta..Tuuli on hyvännäköinen nainen, mutta olisi oikein järkyttävä kumppani. "Tuulin mielestä suhde on tylsä ellei siinä riidellä.", "Lopettanut e-pillereitten syönnin kostoksi." , kauhee kimitys, valitus ja tuittuilu koko ajan. Lisäksi vaikuttaa melko pikkuprinsessalta..kauhea valitus ja paniikki kun piti nukkua ulkona luolassa.

Näyttäsivät sen ku J-M rappaa peitonalla Tuulia, oli sitten Tuulin turha esittää niin puhtoista Terolle.
Se on jo näytetty eilen, hyvää huumoria siitä revittiin Tuulin ja Teron kesken, siinä edes ollu mitään pahaa, pelkkää hipelöintiä, J-M lämmitti Tuulia ja Tero hoiti homman loppuun.
Eiköhän se ole niin et sitä saa mitä tilaa ja Tuuli osaa ilkeä jos sille ollaan ilkeä mut jos kohdellaan hyvin niin saa myös paljon hyvää takaisin.

Kovasti yritti Tero paikkalla tilannetta kun tuota videota sen, J-M:n ja Johanin päiväkirjahuonehöpinöistä näytettiin.

"En minä mitään...." "Mä olin niin vaikeena ja sitä rataa....." :down:

Haha, aivan loistavaa! Ja mitä hemmettiä tuo Anna tulla poraa? Kai se nyt ittekin tajuaa olevansa ihan prkln ruma akka? Ehdottomasti Tukiaisen kanssa kaksi ällöttävimmin näköstä "julkkis" akkaa. Etovia tollaset alle 3 kymppiset läskit blondi akat, jota näyttää 4 kymppiseltä. Ja sitten kun ne viä luulee olevansa hyvännäkösiä...:urjo:

Haha, aivan loistavaa! Ja mitä hemmettiä tuo Anna tulla poraa? Kai se nyt ittekin tajuaa olevansa ihan prkln ruma akka? Ehdottomasti Tukiaisen kanssa kaksi ällöttävimmin näköstä "julkkis" akkaa. Etovia tollaset alle 3 kymppiset läskit blondi akat, jota näyttää 4 kymppiseltä. Ja sitten kun ne viä luulee olevansa hyvännäkösiä...:urjo:

Mä en oikein ymmärrä tätä Anna vihaa. Ainakin koosteiden perusteella se on ollut aika hauska. Eikä se mun mielestä luule olevansa kaunis, päin vastoin. Tottakai tuntuu pahalta, jos tietää olevansa ruma ja muut vielä kertoo sen "päin naamaa". Toi Tukiaiseen vertaamine on aika typerää.
Nuo viimeaikaiset Johan lääppimiset on ollu vähän noloja, mutta muuten se on ollut positiivisesti esillä.
Tää ei ollu tarkoitettu pelkästään tablille, vaan ihan yleisesti..

Moi Jari-Matti:)

Vähän juu ontui J:n selitys, mutta hyvä että meni sentään pyytämään anteeksi.

Mun mielestä Anna on nätti, ainakin meikattuna. PAAAALJON esim. Hennaa kauniimpi.

Mä en tajua miten Anniina voi olla noin korkealla, tulokset ei voi olla oikein.

Nyt on Tero vähän hämmentyneen oloinen:D Tuuli ensin ottaa hirveesti kierroksia Hennasta ja itse on ollut jokaisen kundin kanssa tuol talossa.

edit: Annalta loistava kommentti:D:D

Eihän tolla Annalla mitään poikakaveria enää oo:lol2: Hyvin se vetää.

Jep, kyllä se aika äkkiä on ilmeisesti unohtunut:D Varmaan riittää Annalla vitusti kysyntää kun pääsee talosta muuta kuin panopatjamarkkinoilla.

Pitäisköhän tuon Annan vähän vähentää suklaan syöntiä niin vois toi naamaa koristava aknekin vähän helpottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom