Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Siis tuo rullaverhon heittohan oli vaan läppä, kyllä siellä Tero on eniten plussalla, eikä lähtojärjestystä myöskään käännetä.
Ahh.. ok. Tarkemmin ku luin rullaverhon viestin niin siinähän tosiaan luki, että "Olis". Ehkä vois mennä nukkuu, ennen ku pumppu pettää tai jotain. Kävin meinaan jo vähän kierroksilla tosta asiasta :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anna on niin kuumana Johaniin...:D

Anna on niin kuumana Johaniin...:D

Olinkohan vai kuulevinani, mutta kun Johan ahdisti Annan leikillään seinää vasten, niin olin kuulevinani "OINK"-huudahduksen neidon suusta. :wtf:

Oli muuten aika hämmentävä toi loppu, jossa Johan vetäytyi sohvalle. Sanoi, ettei pelaa omaa peliään, mutta jonkun toisen...ja mikä salamyhkäinen ilme. Mitäköhän miehen päässä liikkuu?!

Olinkohan vai kuulevinani, mutta kun Johan ahdisti Annan leikillään seinää vasten, niin olin kuulevinani "OINK"-huudahduksen neidon suusta. :wtf:

Oli muuten aika hämmentävä toi loppu, jossa Johan vetäytyi sohvalle. Sanoi, ettei pelaa omaa peliään, mutta jonkun toisen...ja mikä salamyhkäinen ilme. Mitäköhän miehen päässä liikkuu?!

Apinat lyö peltejä yhteen niinkuin Homerilla?

Ei todellakaan tulla häätämään käänteisessä järjestyksessä, se tarkoittais tuotannolle suuria rahallisia menetyksiä lähetettyjen tekstiviestien määrässä finaaliäänestyksessä jos sinne jäis vähiten katsojia kiinnostavat henkilöt.

Oli muuten hieno veto Tuulilta, että osti kavereilleen herkkuja ja suklaata, ja jäi itse ilman. :haart:

Ei, vaan sai valita ostaisiko vain itselleen eikä muut saa vai muille eikä saa itse syödä/käyttää.
Nojaa, koko viikon näytetty noita häätöjuttujakin nii varmasti jokainen olis tehny ton saman että sais omia osakkeita nostettua, kun kyseessä on kuitenkin kymppitonni...

On varmasti näytetty, mutta käsitin nyt, että talosta häädetäänki ne kolme asukasta joilla on mennyt äänestyksessä kaikista parhaiten. Mutta epäilen kyllä tota, koska tosta tulis tuotannolle niin paljon paskaa niskaan. Ehkäpä tuolla nyt vaan tarkotettiin sitä, että tosiaan se on numero 7 joka ekana tippuu eli Tero. Mikä taas tarkottaa sitä, että Terolla onkin kaikista vähiten annettu ääniä yhteensä. Vaikka talon asukkaat ja varmaan suurin osa katsojista on siinä uskossa, että Tero johtaa tuota äänestystä.

Se selittäisi sen miksi Tero on pitäny tota 7. sijaa koko ajan. Kukaan ei äänestä sitä kun aattelee, että se on jo "melko varmasti jatkossa". Mutta muut kerääki koko ajan etumatkaa siihen.

Tai sitten mä olen aivan yössä...

Edit: BB-varjoäänestyksen perusteella kyllä se olis niin, että Tero olisi vankimmin jäämässä ja Anna lähdössä ekana. ... Ei tosta nyt ota selkoo enään.
Sä oot sekaisin.

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?753415

Jep jep, ja katsojat varmaan tietävät Johanin pelaavan peliä niin antavat hälle miinusta. Anna on niin rasittava että se on pakko saada ulos.

Varmaan jokainen (paitsi Anna) tossa Tuulin tilanteessa ois tehny samoin.

Järkevin tapa äänestää on antaa plussaa Ansku, Johan ja Tero ja miinuksia Anna, Alex ja Jarmo.
Järkevin tapa on jättää äänestämättä. Mutta jos haluaa äänestää niin varmasti on järkevää antaa plussat OMILLE suosikeilleen ja miinukset omille inhokeilleen. :arvi:

Itsehän en ole ikinä mitään äänestänyt enkä tule äänestämäänkään.

Vaikka Jamo on hauska jätkä, ei se finaaliin kuulu koska tuli niin myöhään taloon. Eli Anna, Alex ja Jarmo ulos.

Joo voi vittu. Alex sano että päiväkirjahuoneessa että nyt aikoo puuttua enemmän keskusteluihin jne.

Nyt se jumalauta on kokoajan äänessä ja huutaa! Vittu miten ärsyttävää. Yrittää liikaa. Parempi kun oli vaan hiljaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom