Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iloinen kissa, en ymmärrä niitä jotka Tuulia dissaa, nauru on hieman persoonallinen mut pidän nauravista ja iloisista ihmisistä vaikka vkl ei menny ihan putkeen mut nyt on taas ilo katsella Tuulia.

Kissahan se muuten on mutta se ääni on ihan vitun ärsyttävä.

Kissahan se muuten on mutta se ääni on ihan vitun ärsyttävä.
No jossain tilanteissa saattaa olla kimakka mut pääosin ihan siedettävä eli ei ärsytä loppupeleissä, aika paljon olen 24/7 kuitenkin katsellu ja kuunnellu, enemmän mua ärsyttää muiden asukkaiden kuten Annan niinku niinku sanomiset.

Kaiken sen skeidan ja puukotuksen jälkeen mitä BB oli Tuulille viikkojen aikana antanu niin oli vihdoinkin onnen ja iloisuuden aika, pohjatunnelmista aivan huippufiiliksiin päivän aikana.

Johan oli pumppaamista:dance2:
Sitä pumppaamista kesti noin puoli tuntia yhteensä, pari pientä taukoa välissä kun asento vaihtui ja Tero pitensi nallia ettei heti räjähdä. :rock:
Tero sanoikin et Tuuli on se villimpi osapuoli eikä Tero, Tuuli olisi halunnu kokeilla useampia asentoja mut Tero hieman nolosteli mut hyvin se ratsastus onnistui, tai näytti ainakin katsojan silmissä et on jo vanha konkari. :rock:

Toi tuuli menetti nyt kyl mun pisteet 100%, ei voi olla tota mieltä raha-asioista. Eikä varsinkaa lahjoista. Ei ei ei, joululahja on kyl imo lahja eikä sitä ruveta karhuamaa takaisin eron jälkeen.

Toi tuuli menetti nyt kyl mun pisteet 100%, ei voi olla tota mieltä raha-asioista. Eikä varsinkaa lahjoista. Ei ei ei, joululahja on kyl imo lahja eikä sitä ruveta karhuamaa takaisin eron jälkeen.

Noinko se meni? En hirveän tarkkaan kuunnellut, mutta ymmärsin että puhui muiden antamista joululahjoista ja niiden jakamisesta. Aika älytöntä, että edes kehtaa pyytää takaisin jotain aiemmin antamaansa lahjaa.

Muutenkin noin tarkka kirjanpito laittaisi ärsyttämään. Ihan hyvä pitää huolta, että hommat menee tasan, mutta joku raja sentään.

no kyllä minä ainakin ymmärrä tuon rahapuolen oikein hyvin eritoten jos ei selkeästi ole yhteiset rahat kyseessä. ei muakaan kiinnostas puokkiin maksaa ruokalaskuja jos toinen syö paljon enemmän tai osallistua toisen vaate kustannuksiin jne.... tuo lahja homma nyt tietenkin meni yli ja pahasti

tuuli varmaan tykkää tuosta teron ja hennan yhteisestä sviitti yöstä joka näytetään:). ilmeestä jo näki että aivan raivona oli.

tuuli varmaan tykkää tuosta teron ja hennan yhteisestä sviitti yöstä joka näytetään:). ilmeestä jo näki että aivan raivona oli.
No juu, mutta eipä tossa mun mielestä mitään ihmeellisempää tapahtunu, jos tuuli tosta suuttuu niin sillon viimeistään sais terolla hälytyskellot soida että pitäiskö nyt kuitenkin miettiä jos se tuuli sopiikaan sille :D isoveljen käskystähän ne sinne pistettiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom