Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle ei vieläkään ole selvinnyt onko Alex miespuolinen? Vai onkohan sittenkin nainen joka esittää miestä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle ei vieläkään ole selvinnyt onko Alex miespuolinen? Vai onkohan sittenkin nainen joka esittää miestä?
Mä olen analysoinut sen niin, että Alex on lesbo. Aivan saatanan ärsyttävä olento se on joka tapauksessa. Andreaksen ja Nikon jälkeen luultavasti maailman kolmanneksi ärsyttävin ihminen. Silläkin on se ominaisuus, että kun se avaa suunsa, niin mun aivoissa katkeaa verisuoni.

Mä olen analysoinut sen niin, että Alex on lesbo. Aivan saatanan ärsyttävä olento se on joka tapauksessa. Andreaksen ja Nikon jälkeen luultavasti maailman kolmanneksi ärsyttävin ihminen. Silläkin on se ominaisuus, että kun se avaa suunsa, niin mun aivoissa katkeaa verisuoni.

Tsekkaas SubTV:lle.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200811118569677_bb.shtml

Kuinka viisasta sanoa lehden haastattelussa että tienestit tulee pimeänä. :dance:
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/748324?big_brother
BB-Cheryll: En missään nimessä ole tehnyt töitä pimeästi
12.11.2008 14:38

Big Brother -talosta sunnuntaina häädetty Cheryll kieltää tiukasti tehneensä koskaan töitä pimeästi. Hän sanoi Maikkarin Huomenta Suomessa, että Iltalehdessä esitetyt väitteet olivat valetta.

– Aivan tuulesta temmattuja juttuja. Olin tosi järkyttynyt, että jouduin tollaisen kohteeksi, Cheryll tilitti Huomenta Suomessa.
:rolleyes:

Henna näyttänee olevan selkeesti eri mieltä.:rolleyes:

Se oli hauska kun asukkaat ihmetteli etteikö Hennaa haittaa jos se seksivideo lähtee jakoon.."A, mä oon hyvä panemaan, B, oon hyvännäkönen siinä videolla, eli eihän siitä voi mitään muuta ku ura lähteä nousuun...:eek: Joo:david:Epäilemättä!!:lol2:

Kyl varmaan joo. Kyseessähän oli sentään niinkin suuren luokan tähden kuin Suomenunelmienpoikamies -Antin kanssa tehty tallenne.:david:

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200811128580599_bb.shtml
Näin Cheryll kertoi maanantaina Iltalehden haastattelussa:

Viime viikolla tuli uudet verotiedot, joista käy ilmi, että sinä tienasit vuonna 2007 vain 2 400 euroa. Minkälaista elämää sellaisilla rahoilla eletään?

- (nauraa pitkään)

Asut Helsingin keskustassa, käyt ulkomailla ja elät hienoa elämää. Miten se on mahdollista?

- Säästäväisyys maan perii. (nauraa)

Oikeasti?

- Aa, tuota niin, ööö. Mä olen varmaan sit niinku taloudellisesti lahjakas. Tai jotain.

Sitten täytyy olla jo todella lahjakas, jos noilla vuosituloilla asuu Helsingin keskustassa.

- (nauraa) Niin.

Mikä vastaus tuo on? Varmaan siihen löytyy parempikin vastaus, kun niin?

- No ei, kyllä mä oikeesti olen tosi hyvä rahankäyttäjä ja mulla on sattumalta käynyt hyvä tuuri erilaisissa joissain asioissa. Osaan käyttää rahaa. Joo. (huokaa)

Mä en ymmärtänyt mitään tuosta vastauksesta. Tarkoitatko perintöä vai jotain muuta?

- No tuota siis, miten mä nyt sen sanon. Perintöä joo. Kyllä vähän tavallaan niinku. Jotain sellaista. Toi on hankala aihe puhua. Siis jotenkin tämä on hankala aihe.

Sä olet ammatiltasi promootiotyöntekijä. Minkälainen promoottori tienaa kaksi tonnia vuodessa? Jos multa kysyttäisiin, niin sanoisin, että työtön promoottori.

- (nauraa)

Voi olla, että mä olen tietysti väärässä. Kerro sinä minkälaista työtä se on?

- Aaa, vitsi. Tää on nyt vähän vaikeeta kun en mä haluaisi vastata mitään.

Tämä on hyvin helppoa. Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus.

- (nauraa)

Jos se kerran on sun ammatti, niin mitä se pitää sisällään ja miten siitä maksetaan?

- Myyntiedustustyötä, ja joo. Mä en siis tiedä miten paljon mä uskallan sanoa tai siis, että ööö suoraan. Niin. Siitä ei siis saa puhua.

Eli sinulle maksetaan pimeenä palkkaa?

- Niin (nyökkää).

Asia selvä. Siirrytään seuraavaan aiheeseen.

Hennan nänneistä näkee, että rinnat on vielä kehitysvaiheessa. Hulluimman väitteen mukaan naisen rinnat muovautuu 25-vuotiaaksi asti. Tähän en kyllä ihan usko, mutta alle 20-vuotiaana kehitystä varmasti vielä tapahtuu.
Öh, :offtopic: miten sen näkee? :D Josko tässä olisi itselläkin vielä toivoa...

Tero on minusta sympaattisin otus koko talossa. Tytöistä Annan olemus on jotenkin muuttunut positiivisemmaksi. Jotenkin osaa olla oma itsensä eikä vedä mitään tiettyä roolia (kuten esim. mukahauska-Johan-pallinpuristelija :curs:). Alex on jotenkin hiljaisempi kuin mitä antoi ymmärtää. Suunnitteli ryhtyvänsä talon uudeksi 'johtohahmoksi' sinne mennessään. Tuolla se nyt vaan istuu hiljaa nurkassa ja kurkkii hatun alta varovasti...

Jos joku on koskaan ollut talossa tapetti niin se on Alex.

Onpas tuo Henna onneton vähän joka asiassa. Mitenhän tuo ressukka selviää elämässä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom