Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
jees, mullakin on tuon perusteella vielä toivoa. Ikää tulee tässä kuussa 27, aika mahtavaa.
:offtopic: No, minä olen 19 joten siksi ehkä toivoisin vielä edes jotain täytettä. Si c'est possible. Kun varhais teini-iän kehitysvaiheessa sotkin SH-häröilyllä koko kropan.

Toivottavasti Tero ei putoa :(. Sitten jää kyllä BB:t väliin täällä ja tyydyn seurailemaan netistä kisan edistymistä (ei sillä että tero nyt välttämättä mitään elämää tuolla talossa synnyttäisi tai mennessään poistaisi mutta sekun on vaan niin sympaattinen~~).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jees, mullakin on tuon perusteella vielä toivoa. Ikää tulee tässä kuussa 27, aika mahtavaa.
Kuin myös;) eipä ne naisen rinnat juuri 18v jälkeen kasva muuta kuin lihomalla ja osalla saattaa pillerit hieman turvottaa. Nännejä löytyy vähän kaikennäköisiä...esim käypä katsomassa miltä näyttää ns. tubulaariset rinnat...:offtopic:

Kuin myös;) eipä ne naisen rinnat juuri 18v jälkeen kasva muuta kuin lihomalla ja osalla saattaa pillerit hieman turvottaa. Nännejä löytyy vähän kaikennäköisiä...esim käypä katsomassa miltä näyttää ns. tubulaariset rinnat...:offtopic:

Joo, kaikkea sitä saa täältä pakkikselta lukea. :lol2:

Mutuilee? Ai ihan omasta päästänikö olen nää jutut keksinyt? :jahas: Mä muistan nää jutut lukeneeni jo yläasteen bilsan kirjasta. Tässä teille kuvasarja demonstroimaan kehitysvaiheita:
http://www.afraidtoask.com/breast/breastdevelopement.html

Ja mä voin omalta kohdaltani sanoa, että ainakin mun rinnat on kasvaneet ja kehittyneet viimeisen vuoden aikana kokonaisen kuppikoon verran. Ja olen siis 20-vuotias. Ja mitään lihomista tms. ei ole tapahtunut.

vielä väestöliiton sivuiltakin infoa aiheesta:
http://www.vaestoliitto.fi/seksuaal.../murrosika/tyton_kehittyminen_ja_keho/rinnat/

tää on kyllä nyt aika offtopic mut menkööt :D

Mutuilee? Ai ihan omasta päästänikö olen nää jutut keksinyt?
tää on kyllä nyt aika offtopic mut menkööt :D
Jatkan vielä vähän :offtopic:

Olen itsekin aiemmin nuo linkit nähnyt. Samasta aiheesta olen myös useamman naistentautien erikoislääkärin kanssa keskustellut, kukaan heistä ei ole tuota teoriaa ainoana totuutena pitänyt. Rintoja ja nännejä on niin erinäköisiä, kokoisia ja muotoisia, ja kaikki kehittyvät eritavalla. Tuo aiemmin mainittu tubulaariset rinnat ovat tästä hyvä esimerkki.

terveet luulot hannalla itsestään....

en oo kyllä livenä enkä tv:ssä nähnyt koskaan kenekään olevan noin sekaisin omasta olemuksestaan ja siitä, mitä muut itsestä ajattelee. :wtf:

Miks pitää valita tollanen henkilö taloon joka kärsii ilmeisesti migreenikohtauksista? Luulis, että Kadista oltais opittu jotain. Anna on kuitenkin nostanut pojoja mun silmissä, on tällä hetkellä ihan ok.

Offtppicia, mutta menkööt.. Jos Cherylilla ei olekaan kovin kauniit rinnat niin nuo silaripallot sojottamassa ihan päin prinkkalaa on kyllä paljon pahemmat. Miten hemmetissä joku nainen voi maksaa noista!!? Mä vaatisin jo rahat takaisin.

Mäki oon ihmetelly noita rintoja. Onko ne omien elämäntapojen takia valahtanut vai ollut alusta asti tommoset? Koska eihä kukaa voi olla tyytyväinen jos tissit alkaa noin alhaalta vaikka on käyny muokkaamassa poveaan :confused: Ainakaa mä en olis tyytyväinen...

Mäki oon ihmetelly noita rintoja. Onko ne omien elämäntapojen takia valahtanut vai ollut alusta asti tommoset? Koska eihä kukaa voi olla tyytyväinen jos tissit alkaa noin alhaalta vaikka on käyny muokkaamassa poveaan :confused: Ainakaa mä en olis tyytyväinen...
Se alkuperäinen lähtökohta vaikuttaa paljon lopputulokseen, eli Hennan vanhoja iltatyttökuvia kun vilkaisin, niin huomasi ettei hänellä ollut ollenkaan omia tissejä...nyt lopputulos näyttää juuri siltä kun on laitettu pallot (pyöreät, ei anatomiset implantit nahan alle). Todennäköisesti on laitettu vielä Tallinassa ja halvalla...:rolleyes:

Ööö, mitä vittua, rakentavatko ahvenet pesiä?:D:D

edit: Sori mutta toi Henna näyttää siltä, ettei oo ihan kaikki kromosomit kohdallaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom