Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Kylläpä täällä taas...

Mun täytyy kyllä myöntää, että Cheryllin häädön jälkeen talossa ei ole enää yhtään ihmistä kenelle soisin voiton. Lähes kaikki ärsyttää tavalla tai toisella, jos on joku pakko valita niin Alex ( ainut kuka ei vielä mua raivostuta :D ) sitten voittakoon, vaikka mielestäni hän on liian vähän aikaa talossa viettänyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kylläpä täällä taas...

Mun täytyy kyllä myöntää, että Cheryllin häädön jälkeen talossa ei ole enää yhtään ihmistä kenelle soisin voiton. Lähes kaikki ärsyttää tavalla tai toisella, jos on joku pakko valita niin Alex ( ainut kuka ei vielä mua raivostuta :D ) sitten voittakoon, vaikka mielestäni hän on liian vähän aikaa talossa viettänyt.

Et sä voi olla tosissasi. Minkälainen ihminen, herrajumala sentään, sä oikein olet?

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200811118572430_bb.shtml

- A, mä oon hyvä panee, B, mä oon hyvän näköinen siinä videossa. Mulla on hyvä ura edessä, jos se lähtee leviämään.

Ei huhhuh.. Kaikkeen sitä pääsee kun on kunnon lutka.

Ja Smart et voi olla tosissas tosta Alexista, kaveri niin täynnä itteensä kun olla ja voi vaikka yrittääkin sen nyt piilotella että voitto heruis. Mutta haastattelussa "Mr. Finland sitä Mr Finland tätä..."

Ja Smart et voi olla tosissas tosta Alexista, kaveri niin täynnä itteensä kun olla ja voi vaikka yrittääkin sen nyt piilotella että voitto heruis. Mutta haastattelussa "Mr. Finland sitä Mr Finland tätä..."

Välillä tulee tuota antenniverkon BB-prime timeä kateltua ja ihan asiallinen kaveri se on ollut tai ainakin ihan erilainen, kun siinä videossa. Samoin se toinen tyyppi on ihan hauska heppu, ainut mikä vituttaa, kun sillä on naama niitä lävistyksiä täynnä ja niitä pitää koko ajan nyplätä/heilutella/pureskella. Oikeastaan asukkaista Henna on ainut joka vähän vituttaa, mut se on ihan normaalia se. En ole kattonut noita koosteita, joten en tiedä minkälaisen kuvan se on antanut noista uusista, mut tällä hetkellä vaikuttavat hyvin sopeutuneen porukkaan.

Miten on saatu noin monta noin uskomattoman tyhmää ihmistä saman katon alle ?!? Ei tätä enää edes pysty katsomaan :curs:

Toi on niiiin vitun ärsyttävä. Kuka tollasen kanssa pystyy edes olemaan samassa tilassa. Miks pitää edes lähteä BB:hen jos ei osaa olla muiden kuin oman peilikuvansa kanssa??

Voi v*ttu toi Henna on kyllä sherlokki. Varmaan nää jotain salaviestejä antaakin toisilleen ketä äänestää. Miten semmoseen salakielen ees talossa vois keksiä ilman että kamerat taltio sen. "Hei tehäänkö tämmönen salakieli mitä kukaan ei ymmärrä jooko..."

Tästä kiinnostaisi saada myös Indican mielipide. Muija on niin ruma että Indican on vaikea olla tykkäämättä.

On se musta tosi ihanan näköinen tyttö :haart:

Hennalla on todella huono itsetunto.. epäilee kokoajan että kaikki on sitä vastaan, esittelee tissejään ja nytkin luulee että ne jotain salakieltä puhuu siitä..

Hennalla on todella huono itsetunto.. epäilee kokoajan että kaikki on sitä vastaan, esittelee tissejään ja nytkin luulee että ne jotain salakieltä puhuu siitä..
Juu itse ajattelin justii tulla kirjoittamaan saman, luulen että toi lentää ulos heti ensimmäises äänestykses, ellei Cherylin pissis kannattajat siirtyneet Hennalle..

On se tosi kivan näkönen. Kelpaisi mulle:haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom