Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, mua nyt vaan sattuu ärsyttämään esim. Johanin kaltaiset ihmiset ( penisorgamit, käsillä syöminen, mää tiedän, mää osaan, perseen nuolenta jne.), samoin kuin Anniinan todellinen yleissivistyksen puute ja nalkuttavat, kimittävät ihmiset kuten Tuuli. Muista mun tuskin tarvitsee edes ärsyttäviä piirteitä luetella.Et sä voi olla tosissasi. Minkälainen ihminen, herrajumala sentään, sä oikein olet?
No mä en Alexia IRL tunne. Niin kuin sanoin hän ei minua vielä ärsytä, sekin päivä varmasti tulee.Ja Smart et voi olla tosissas tosta Alexista, kaveri niin täynnä itteensä kun olla ja voi vaikka yrittääkin sen nyt piilotella että voitto heruis. Mutta haastattelussa "Mr. Finland sitä Mr Finland tätä..."
Jep sama fiilis, pari kertaa olen myös 24/7 katsonut, ihan asiallisilta nuo molemmat pojat vaikuttavat. Jarmo teki ihan oikein sen Johanin räkä jutun kanssa, siitä pointsit. Mutta juuri tuo raudan näpläys ja rouskuttelu häiritsee, ja antaa hänestä jotenkin epähygieenisen vaikutelman.Välillä tulee tuota antenniverkon BB-prime timeä kateltua ja ihan asiallinen kaveri se on ollut tai ainakin ihan erilainen, kun siinä videossa. Samoin se toinen tyyppi on ihan hauska heppu, ainut mikä vituttaa, kun sillä on naama niitä lävistyksiä täynnä ja niitä pitää koko ajan nyplätä/heilutella/pureskella.
Henna vois kohdistaa seuraavan rasvaimun naamaansa.
Ei ne rinnat kyl kauheest varmaa kasva enää 19-vuotiaalla..
http://www.artiaclinic.com/fin/index.php
Imo en kyllä huolisi leikeltyä tyttöä suhteeseen.
Kyllä mä aika tarkkaan naisten rintoja katson, kun sellaset jossain paljaana nään Ja kiinnitän niissä varmaan ihan eri seikkoihin huomion kuin miehet.
Tuulilla näytti ainakin olevan ihan nätit tisut, kun ne siellä hämärässä vilahti. Zipan tissit oli sellaset kun oli siks, koska se on joskus ollut isorintaisempi ja muutenkin pulskempi. Vähän sama ilmiö siis tapahtunut, kuin raskaana olleilla imettäneillä naisilla.
Näitkö ikinä liikuntatunnilla? Kiinnostaa vaan oliko päällä kultaiset korolliset "urheilu"kengät ja merkki pöksyt vai ihan normi liikuntakuteet?
En ikävä kyllä nähnyt...:lol2:Eipä tuo Henna mikään kaunis edes ole. Ilman meikkejä aika hirveän näköinen ja meikit sitä ainakaan paranna. Jututkin on tyhmiä, kun pitää itseään erikoisena. Hukassa vielä koko tyttö, vaikka onkin itseänikin vanhempi. (Tiedä sitten voiko poikaa ja tyttöö vertailla keskenään.)
Näitkö ikinä liikuntatunnilla? Kiinnostaa vaan oliko päällä kultaiset korolliset "urheilu"kengät ja merkki pöksyt vai ihan normi liikuntakuteet?
Harmi. Ois varmaan jotain niin huippuaEn ikävä kyllä nähnyt...:lol2:
Henna näyttänee olevan selkeesti eri mieltä.Eipä tuo Henna mikään kaunis edes ole. Ilman meikkejä aika hirveän näköinen ja meikit sitä ainakaan paranna.