Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
"Ne halus koskettaa mun rintoja"
Tais Henna ottaa ihan ekana koko asian puheeks ja lähestulkoon vaati, että tulkaa nyt koskettaa niitä.

ps. "mikä on simulaattori?"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et sä voi olla tosissasi. Minkälainen ihminen, herrajumala sentään, sä oikein olet?
No, mua nyt vaan sattuu ärsyttämään esim. Johanin kaltaiset ihmiset ( penisorgamit, käsillä syöminen, mää tiedän, mää osaan, perseen nuolenta jne.), samoin kuin Anniinan todellinen yleissivistyksen puute ja nalkuttavat, kimittävät ihmiset kuten Tuuli. Muista mun tuskin tarvitsee edes ärsyttäviä piirteitä luetella.
Millainen ihminen minä olen? En ainakaan mitään näistä edellä mainituista.

Ja Smart et voi olla tosissas tosta Alexista, kaveri niin täynnä itteensä kun olla ja voi vaikka yrittääkin sen nyt piilotella että voitto heruis. Mutta haastattelussa "Mr. Finland sitä Mr Finland tätä..."
No mä en Alexia IRL tunne. Niin kuin sanoin hän ei minua vielä ärsytä, sekin päivä varmasti tulee.

Välillä tulee tuota antenniverkon BB-prime timeä kateltua ja ihan asiallinen kaveri se on ollut tai ainakin ihan erilainen, kun siinä videossa. Samoin se toinen tyyppi on ihan hauska heppu, ainut mikä vituttaa, kun sillä on naama niitä lävistyksiä täynnä ja niitä pitää koko ajan nyplätä/heilutella/pureskella.
Jep sama fiilis, pari kertaa olen myös 24/7 katsonut, ihan asiallisilta nuo molemmat pojat vaikuttavat. Jarmo teki ihan oikein sen Johanin räkä jutun kanssa, siitä pointsit. Mutta juuri tuo raudan näpläys ja rouskuttelu häiritsee, ja antaa hänestä jotenkin epähygieenisen vaikutelman.

Hmmm...
Sellaisen havainnon olen myös tehnyt, että Cheryllistä piti vähän vanhemmat katsojat, etenkin naiset. Mielestäni oli hienoa miten Cheryll uskalsi pitää omia ja toisten puolia, vaikka välillä tuntui siltä, että koko talon kakaralauma on häntä vastaan. Muiden käytös oli todella ala-arvoista. Missähän nuokin ovat kasvaneet? Sekin olisi ollut mielenkiitoista nähdä, olisiko Markossa ollut tarpeeksi miestä ja järkeä (opettajana ja aikuisena olisi pitänyt ainakin tajuta ), pistää tolle touhulle loppu, jos olisi saanut kauemmin talossa olla. Terosta siihen ei ollut.
Eniten häntä taas vihasivat 20vee jannut. Heidän mielestään Cheryll on turhamainen, itsekäs ja tyhmä. Turhamaisuudessaan Cheryll vastaa keskiverto itsestään huolehtivaa naista, ja itsekkyydessään - en edes tiedä mistä tuo väite on keksitty. Kyllähän sitä jokainen järkevä ihminen itseään kovaan ääneen puolustaisi, jos muut yrittävät väkisin laittaa sanoja suuhun, tahallaan provosoida tai tallata lauman alimmaiseksi. Cheryll on ehkä liian kiltti, sinisilmäinen, uskoo liikaa ihmisten hyvyyteen, mutta on sitä paljon tyhmempiäkin ihmisiä nähty.

Toinen mitä olen myös miettinyt. Ehkä Hennan pitäisi voittaa. Hän tuosta kakaralaumasta rahoja ehkä kaikkein eniten tarvitsisi. Hommaisi itselleen leuan ;)

Viimeksi muokattu:
Tsiisus, paras jakso pitkään aikaan! :dance:

Actionia ja melko uskomattomia tyyppejä! Uskoakseni suuri kiitos tästä kuuluu Hennalle. Täytyy alkaa seuraamaan taas vähän aktiivisemmin.

Jamon ois pitäny olla talossa alusta asti. Jamosta tullu melkeinpä meikäläisen suosikki. Nyt talossa on ollut oikeanlaista rentoa meininkiä. Tollasta porukkaa ois pitäny olla alusta asti ja kaiken maailman paskamantat, nariannet sekä itkuadet ois saanu jäädä kotiinsa itkeen ja läyhäämään.

Ei ne rinnat kyl kauheest varmaa kasva enää 19-vuotiaalla..

http://www.artiaclinic.com/fin/index.php

Imo en kyllä huolisi leikeltyä tyttöä suhteeseen.

Hennan nänneistä näkee, että rinnat on vielä kehitysvaiheessa. Hulluimman väitteen mukaan naisen rinnat muovautuu 25-vuotiaaksi asti. Tähän en kyllä ihan usko, mutta alle 20-vuotiaana kehitystä varmasti vielä tapahtuu.

Oot vissii oikea tissiekspertti:D

Enpä oo nii tarkkaa katsonut, ei ne oo silarit mitkää kauniit paljaana. Luomut on ilman paitaa paljo paremmat.

Kyllä mä aika tarkkaan naisten rintoja katson, kun sellaset jossain paljaana nään :rolleyes: Ja kiinnitän niissä varmaan ihan eri seikkoihin huomion kuin miehet.

Tuulilla näytti ainakin olevan ihan nätit tisut, kun ne siellä hämärässä vilahti. Zipan tissit oli sellaset kun oli siks, koska se on joskus ollut isorintaisempi ja muutenkin pulskempi. Vähän sama ilmiö siis tapahtunut, kuin raskaana olleilla imettäneillä naisilla.

Kyllä mä aika tarkkaan naisten rintoja katson, kun sellaset jossain paljaana nään :rolleyes: Ja kiinnitän niissä varmaan ihan eri seikkoihin huomion kuin miehet.

Tuulilla näytti ainakin olevan ihan nätit tisut, kun ne siellä hämärässä vilahti. Zipan tissit oli sellaset kun oli siks, koska se on joskus ollut isorintaisempi ja muutenkin pulskempi. Vähän sama ilmiö siis tapahtunut, kuin raskaana olleilla imettäneillä naisilla.

No paljon parempia ja ryhdikkäämpiä rintoja olen nähnyt ihan synnyttäneillä naisilla ja ilman leikkausta. Siis verrattuna Chipaan. Kai tuossa on isompi syömishäiriö takana.

Mä toivoisin että Alex voittais. On jotenkin niin symppis ja mukavan oloinen.:)

Henna on jotain ihan omaa luokkaansa kyllä..:rolleyes: Hennasta selkeesti näkee, että likka ei aattele muuta, kun miltä näyttää..kaikki liittyy jotenkin ulkonäköön tai sitten seksiin. Varmasti koulukiusaus tämän aiheuttanut aikoinaan, että on niin epävarma itsestään. Viel niin nuori, ettei tajua kuinka naurunalasen tekee itsestään, pitää kaikkia tähän asti "saavutettua" hyvänä maineena... Uskomatonta miten tyhmiä lauseita sen suusta välillä tulee! Kyl on varmaan ne sitä laittaneet julkkikset innoissaan, kun Henna kertoo avoimesti kaiken.:hyper:

Mietin juuri onko oikein nauraa epävarmalle, selkeesti eksyksissä olevalle tytölle..toisaalta ei, mutta toisaalta on..itsehän julkisuuten änkeää väkisin, niin eiköhän läksynsä myöhemmin opi ja vähän viisastu.

Oli mun kanssa samassa koulussa (minkä jätti tosiaan kesken) ja tunneilla ei muuta näyttänyt tekevän, kun muokannut omia naamakuviaan. Joo, ja kultaset saappaat ja glitterminihameet tietenkin päällä aina. Oli tosin sillon ihan anorektisen laiha, nyt tullut vähän "massaa":D

Eipä tuo Henna mikään kaunis edes ole. Ilman meikkejä aika hirveän näköinen ja meikit sitä ainakaan paranna. Jututkin on tyhmiä, kun pitää itseään erikoisena. Hukassa vielä koko tyttö, vaikka onkin itseänikin vanhempi. (Tiedä sitten voiko poikaa ja tyttöö vertailla keskenään.)

Näitkö ikinä liikuntatunnilla? Kiinnostaa vaan oliko päällä kultaiset korolliset "urheilu"kengät ja merkki pöksyt vai ihan normi liikuntakuteet?

Eipä tuo Henna mikään kaunis edes ole. Ilman meikkejä aika hirveän näköinen ja meikit sitä ainakaan paranna. Jututkin on tyhmiä, kun pitää itseään erikoisena. Hukassa vielä koko tyttö, vaikka onkin itseänikin vanhempi. (Tiedä sitten voiko poikaa ja tyttöö vertailla keskenään.)

Näitkö ikinä liikuntatunnilla? Kiinnostaa vaan oliko päällä kultaiset korolliset "urheilu"kengät ja merkki pöksyt vai ihan normi liikuntakuteet?
En ikävä kyllä nähnyt...:lol2:

Pistetään nyt kuva BB:n sivuilta "kauniista" hennasta.
594261.jpg

Eipä tuo Henna mikään kaunis edes ole. Ilman meikkejä aika hirveän näköinen ja meikit sitä ainakaan paranna.
Henna näyttänee olevan selkeesti eri mieltä.:rolleyes:

Se oli hauska kun asukkaat ihmetteli etteikö Hennaa haittaa jos se seksivideo lähtee jakoon.."A, mä oon hyvä panemaan, B, oon hyvännäkönen siinä videolla, eli eihän siitä voi mitään muuta ku ura lähteä nousuun...:eek: Joo:david:Epäilemättä!!:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom