Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanokaa nyt tietämättömäll et onko se minna tippumassa. sit kun se minna tippuu niin ostan 24/7! :D

Ei todellakaan ole tippumassa ja toivottavasti ei tipu pitkään aikaan [ei kyllä tule voittamaankaan mutta tulee taatusti järjestämään talossa ties mitä sekoilua, etenkin jos alkoholia kyseessä].

Jää sulla 24/7 ostamatta.

Hyvin suureksi osaksi tasan tarkkaan latistuu. Talossa täytyy pitää kaikki erikoiset/ärsyttävät ihmiset. Niko, Minna ym. Heillä on viihdearvoa.
Mä kyllä uskon, että noilla muilla riittäisi vielä touhua ilmankin noita kahta. Eikä siitä Minnasta kyllä edes ole välttämätöntä päästä eroon, mutta tota Nikoa mä en vaan kestä.

Ainakin kaikki jotka mä tiedän on tollasia samanlaisia hihhuleita. Näkee jo kilometrin päästä, et on homo.
:offtopic: On niitä kyllä ihan tavallisiakin homoja olemassa. Siis sellaisia, jotka puhuu, pukeutuu ja käyttäytyy päällisin puolin samalla tavalla kuin heterotkin.

Jaa, no kyllä mä nyt yritän kuitenkin hammasta purren katsoa tätä. Samalla toivon, että Nikosta päästäis mahdollisimman nopeasti.

Ainakin kaikki jotka mä tiedän on tollasia samanlaisia hihhuleita. Näkee jo kilometrin päästä, et on homo.

Kaikki jotka tiedät? Siis tunnet vai? Luultavasti niitä homoja kuitenkin pyörii sunkin ympärillä, etkä näe edes metrin päästä, että olisi homo.

Kyllä Niko ja Minna kannattaa viihdearvon takia jättää taloon. Marko tosin nousi tämänhetkiseksi suosikiksi ton tv-lähetyksen perusteella...

Musta vaan tuntuu että Niko ei ole se ensimmäinen joka talosta lähtee.
No niinhän se varmaan valitettavasti kyllä menee. No, eipähän ole tää munkaan elämä sitten liian helppoa, kun saa joka ilta pelätä aivoinfarktia ton älinää kuunnellessa :D.

Niko on aika sympaattisen olonen veijari. Et vähiten rasittava noista. Tosin vaikea arvioida henkilöitä kun leikkaus kuitenkin vaikuttaa aika paljon. Ja ihan subin lähetysten pohjalta kommentoin.

Samaa mieltä.
Persiistä toi kasvisruoka/ei viinaa/röökiä jne. juttu. Latistavaa. Kauankohan kestää? Paitsi toisaalta mielenkiintosta nähdä, millon joku pimahtaa.
No olisihan se mukavempaa juottaa pelkästään viinaa ja katsoa kuinka kauan kestää kun joku pimahtaa siihen :D

Onko sen ääni oikeesti _NIIN_ rasittava?
On. Tai ei se pelkkä ääni vielä ihan noin pahaa reaktiota aiheuttaisi, mutta kun se vääntelehtii sillei vammasesti puhuessaan. Ja sen jutut on ihan vitun tyhmiä. Mutta ei voi mitään, täytyy vaan yrittää pärjätä.

Kysymykset kyllä ovat aivan vitun tyhmiä, mutta kyllä sen äänen ja eleet kestää, vaikka hieman ärsyttämään pistääkin. Ja jos se tippuis, kyllä sitä jäis jollakin tapaa kaipaamaankin.

no joitakin ärsyttää niko, so what. ihan sama vaikka se ois hetero tai transu niin kyll'ä se samanlain vituttas jos on tollanen dorka. en vois olla sekuntiakaan samassa tilassa tollasen kanssa. ja ei tuo mihinkään tipu, pissikset pitää hänet talossa ja muut homppelit.

Niko sanoi, että tykkää tytöistä ja pojista, mutta tällä hetkellä enemmän pojista. Oli se silti tisseissä kiinni samantien ku eteen pomppas. Eli ei kuitenkaan umpihomo.
Kai nyt homotkin tykkää tisseistä :wtf:

Ei kai sellasta olekaan ken ei tisseistä tykkäis.

Titties!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom