Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanokaa nyt tietämättömäll et onko se minna tippumassa. sit kun se minna tippuu niin ostan 24/7! :D
Mä kyllä uskon, että noilla muilla riittäisi vielä touhua ilmankin noita kahta. Eikä siitä Minnasta kyllä edes ole välttämätöntä päästä eroon, mutta tota Nikoa mä en vaan kestä.Hyvin suureksi osaksi tasan tarkkaan latistuu. Talossa täytyy pitää kaikki erikoiset/ärsyttävät ihmiset. Niko, Minna ym. Heillä on viihdearvoa.
Ettet nyt luottais stereotypioihis liian vahvasti. Maailma ei ihan näin mustavalkonen ole
On niitä kyllä ihan tavallisiakin homoja olemassa. Siis sellaisia, jotka puhuu, pukeutuu ja käyttäytyy päällisin puolin samalla tavalla kuin heterotkin.Ainakin kaikki jotka mä tiedän on tollasia samanlaisia hihhuleita. Näkee jo kilometrin päästä, et on homo.
Sanoinko jotain, etten kestä???!!!
Ainakin kaikki jotka mä tiedän on tollasia samanlaisia hihhuleita. Näkee jo kilometrin päästä, et on homo.
No niinhän se varmaan valitettavasti kyllä menee. No, eipähän ole tää munkaan elämä sitten liian helppoa, kun saa joka ilta pelätä aivoinfarktia ton älinää kuunnellessa :D.Musta vaan tuntuu että Niko ei ole se ensimmäinen joka talosta lähtee.
No olisihan se mukavempaa juottaa pelkästään viinaa ja katsoa kuinka kauan kestää kun joku pimahtaa siihen :DNiko on aika sympaattisen olonen veijari. Et vähiten rasittava noista. Tosin vaikea arvioida henkilöitä kun leikkaus kuitenkin vaikuttaa aika paljon. Ja ihan subin lähetysten pohjalta kommentoin.
Samaa mieltä.
Persiistä toi kasvisruoka/ei viinaa/röökiä jne. juttu. Latistavaa. Kauankohan kestää? Paitsi toisaalta mielenkiintosta nähdä, millon joku pimahtaa.
On. Tai ei se pelkkä ääni vielä ihan noin pahaa reaktiota aiheuttaisi, mutta kun se vääntelehtii sillei vammasesti puhuessaan. Ja sen jutut on ihan vitun tyhmiä. Mutta ei voi mitään, täytyy vaan yrittää pärjätä.Onko sen ääni oikeesti _NIIN_ rasittava?
Kai nyt homotkin tykkää tisseistä :wtf:Niko sanoi, että tykkää tytöistä ja pojista, mutta tällä hetkellä enemmän pojista. Oli se silti tisseissä kiinni samantien ku eteen pomppas. Eli ei kuitenkaan umpihomo.
Nikohan on ihan huippu. Niin sählä ja höhlä kuin olla voi :haart:
"Siis mä en kestäääää!" *Nikoäänellä*