Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Nikohan on ihan huippu. Niin sählä ja höhlä kuin olla voi :haart:

"Siis mä en kestäääää!" *Nikoäänellä*

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi vittu miten dorka ohjelma:curs: Erehdyin kattomaan ja heti siellä joku homo vinkumassa jostain vitun mehusta. Voi vitun vittu miten tyhmä jätkä! Teki mieli ruveta latailemaan Sakolaista tai Berettaa kaapista perkele!! Aikuiset leikkii, ei oo totta mitä paskaa.

Musta toi Niko on kyllä ihan symppis kaveri, ei ainakaan vielä ärsytä yhtään. Kova poika juomaan mehua ilmeisesti :D
No siis on vittu symppis joo :curs:. Siis ei saatana. Onko hiivassa sokeria? Ja joku heitti, että "Ne jugurtit on rasvattomia, ei niissä oo sokeria". Siis mitä vittua? :wtf: Eikö rasvattomissa tuotteissa voi olla sokeria? Ei saatana mitä nollatauluja. Suurin osa vaikuttaa kyllä ihan siisteiltä tyypeiltä, toi hinttari ja Minna on pahimmat.

No joo, tämän viikkotehtävän olisi voinut ehkä järjestää vähän myöhemmin. Olis nyt juottanut niitä pari viikkoa ennen mitään kärvistelyä.

Älkää nyt jukolauta taas alkako äänestämään noita ärsyttäviä (Niko&Minna) ulos tuolta talosta heti alkuun, kiva taas katsoa loppukausi jotain muniin puhaltelua.

Itse olen aikaisemmilla kausilla ollut ulostamassa ärsyttävimpiä heti ulos, sitten loppukausi onkin ollut kivaa sohvalla makoilua ja väsynyttä läppää.

Niko on aika sympaattisen olonen veijari. Et vähiten rasittava noista. Tosin vaikea arvioida henkilöitä kun leikkaus kuitenkin vaikuttaa aika paljon. Ja ihan subin lähetysten pohjalta kommentoin.

Antaisivat mielummin pelkästään viinaa noille eikä vettä tai mitään.
Samaa mieltä.
Persiistä toi kasvisruoka/ei viinaa/röökiä jne. juttu. Latistavaa. Kauankohan kestää? Paitsi toisaalta mielenkiintosta nähdä, millon joku pimahtaa.

Nyt on kyllä viime vuoden Saulia ikävä.
Ja miten vitussa kukaan ei äänestänyt Nikoa tossa äänestyksessä. Yrittääkö kaikki olla kohteliaita sille koska se on niin gay ja se vois saada itkuraivarin?

Voi vittu miten dorka ohjelma:curs: Erehdyin kattomaan ja heti siellä joku homo vinkumassa jostain vitun mehusta. Voi vitun vittu miten tyhmä jätkä! Teki mieli ruveta latailemaan Sakolaista tai Berettaa kaapista perkele!! Aikuiset leikkii, ei oo totta mitä paskaa.

Jestas sentään... Chill out ennenkuin verisuoni katkeaa päästä tai jotain muuta vakavaa tapahtuu... :wtf: Tuskin nyt kukaan homo on NOIN ärsyttävä että täytyy kiroilla 5 kertaa 5 lauseessa ja latailla aseita...?

Vitutusketjuun moiset purkautumiset, eikä kannata jatkossa siis BB katsella jos noin kovasti ottaa hermon päälle.

Tosiaan, ei tarvitse katsoa jos ei miellytä. Ei se Niko niin ärsyttävä ole etteikö sitä kestäisi, mutta hölmöjä kysymyksiä sillä silti on.

Homot on homoja, ainahan ne tollasia pellejä on. Ei kannata ottaa niitä liian tosissaan(vaikka itsekin toivon, et ne lentäs ekana pihalle tuolta).

Niko sanoi, että tykkää tytöistä ja pojista, mutta tällä hetkellä enemmän pojista. Oli se silti tisseissä kiinni samantien ku eteen pomppas. Eli ei kuitenkaan umpihomo.

Ei mua sen homous ärsytä. Mulla on kyllä homoja kavereita, eikä siinä ole mitään ongelmaa. Mutta toi sen tapa puhua ja liikehtiä on jotain käsittämättömän ärsyttävää. Ja noi sen jutut. Tuskin tuolta nyt kaikki meininki latistuu jos ton heittäis ulos.

tuolta nyt kaikki meininki latistuu jos ton heittäis ulos.

Hyvin suureksi osaksi tasan tarkkaan latistuu. Talossa täytyy pitää kaikki erikoiset/ärsyttävät ihmiset. Niko, Minna ym. Heillä on viihdearvoa.

Sanokaa nyt tietämättömäll et onko se minna tippumassa. sit kun se minna tippuu niin ostan 24/7! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom