Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
no joitakin ärsyttää niko, so what. ihan sama vaikka se ois hetero tai transu niin kyll'ä se samanlain vituttas jos on tollanen dorka. en vois olla sekuntiakaan samassa tilassa tollasen kanssa. ja ei tuo mihinkään tipu, pissikset pitää hänet talossa ja muut homppelit.

Täysin samaa mieltä.
Mulla iskee armoton vitutus joka kerta kun Niko pamahtaa ruutuun, ja heti kun se avaa suunsa ja rupeaa hokemaan sitä "siis silleen niingö"-lässytystään niin mua alkaa kuvottamaan....
Ja se on ihan varmasti siellä talossa finaaliin asti, kun jotkut pikkutytöt lähettää isin puhelimella 1000 tekstaria Nikon puolesta kun sillä on niin vitun ihqut hiukset :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katselin eilen sitä mehun perään vinkumista, ja nauroin jatkuvasti! Siis ei ärsytä millään lailla, kun nimenomaan naurattaa miten joku voi olla noin tohelo! Ja ne homppelimaiset venkuloinnit ja intonaatiot nauratti kanssa. Välillä tuntu niinkuin olis katsonut jotain jenkkiläistä nollataulu-komediaa, ja sehän tässä huvittaakin kun tuo Nikon käyttäytyminen nyt ei varmaan ole mitään etukäteen suunniteltua. Kait.Tai mistäpä näistäkään tietää. (Paikanpäällä ollessa tosin menisi mahdollisesti iteltäkin hermot pitemmän päälle Nikon seurassa)

Minna ärsytti vähän. Koko ajan äänessä, kälättää ja hössöttää jokapaikassa ensimmäisenä. Saisi jotenki hillitä.

E: niin ja se tummatukkanen nainen, jota arvosteltiin röyhkeäksi (Marianna/Marianne?). Se nauratti myös, koska vaikutti oikeasti aika röyhkeältä. Tässä siis mm. sellainen mielipiteiden herättäjä, joita itse toivoisin talossa olevan. En sellaisia kuten Minna.

Toi "Mr Finland/Tampere Risto" on minun mielestä talon ärsyttävin henkilö tällä hetkellä. Huomaa jo olemuksesta, että kaveri on olevinaan jotain enemmän kuin mitä todellisuudessa on.

Tiesin Minnan juttujen olevan tota luokkaa, joten henk koht mua ei häiritse sen kommentit. Lähinnä huvittuneena odottelen että mitä kaikkee sieltä vielä on tulossa.. Ne jutut ei nimittäin ihan heti lopu kesken..

Mutta itseä ärsyttää toi Marianna ihan suunnattomasti. Just sellainen ilkeä noita-akka, joka vain sivaltelee muita sivusta, pysyy itse koko ajan sopivasti ulkona jutuista ettei VAAN nolaa itteensä. En vois sietää tollasta naista yhtään IRL.

Mutta itseä ärsyttää toi Marianna ihan suunnattomasti. Just sellainen ilkeä noita-akka, joka vain sivaltelee muita sivusta, pysyy itse koko ajan sopivasti ulkona jutuista ettei VAAN nolaa itteensä. En vois sietää tollasta naista yhtään IRL.

Nimenomaan tuo tekee mielestäni Mariannasta mielenkiintoisen seurattavan BB:ssä, mutta jos taas itse olisin talossa, varmaan äänestäisin häntä yhtenä ensimmäistä pois. Voisinkin lainata tähän kommenttiasi äsken Minnasta: Lähinnä huvittuneena odottelen että mitä kaikkee sieltä vielä on tulossa.. Ne jutut ei nimittäin ihan heti lopu kesken.

Ja toi Minna on kyllä hyvä kakkonen ärsyttävyysasteikossa. Kauhee honotus koko ajan ja sit se hokee tota ÄLÄSTI-juttua. Voi perkele!:curs:

Siis seksikkäintä mitä Minnasta löytyy on sen ääni:kuola: kunnon raspi

edit. Miksi taas porataan kun on talo täynnä "niin ärsyttäviä ihmisiä"? Viime kausihan oli juuri siitä syystä niin ruoska, kun kaikki käyttäytyi asiallisesti, makoili sohvilla mietiskelemässä ja itki elämäänsä. Mä nään sellaisia ihmisiä IRL, ei täydy telkkarista saada samaa soopaa =P

Ihan kivahan tälle on naureskella, talosta löytyy toinen toistaan ärsyttävämpiä naamoja. Ihan hyvää paskaa, tosin loppua kohti alkaa varmaan tänäkin vuonna menemään mielenkiinto.

Minna sanoi pyrkivänsä Playboyhin, vaikka heittäis kuinka vitsillä niin ton lehmän olis syytä pudottaa painostaan sen 20 kg, ainakin :lol2:

Se uuskaupunkilainen homo (Niko?) on myös aika vitun ärsyttävä, kunnon drama queen. Koko aika hirvee itku päällä.

Omiin silmiin Risto vaikuttaa ihan leppoisalta tyypiltä. En kyllä tajua miksi dissataan? Ja Minnan painoa vatvotaan, itse panisin kyllä (tosin mitäpä en?). Ehkä eniten kilpailijoista ärsyttää Maria ja Tero.

Omiin silmiin Risto vaikuttaa ihan leppoisalta tyypiltä. En kyllä tajua miksi dissataan? Ja Minnan painoa vatvotaan, itse panisin kyllä (tosin mitäpä en?). Ehkä eniten kilpailijoista ärsyttää Maria ja Tero.

Nii no makuja on monia, ja se kauneuskin on katsojan silmissä. Minä esim en ymmärrä miksi Niko on ärsyttävä :) Mutta... eihän sitä kaikkia voi miellyttää, ei persoona eikä ulkonäkö. Hyvä vaan että on monenlaista porukkaa, ihanan ärsyttävää ja ärsyttävän ihanaa. Mukavampi keskustellakin ohjelmasta kun on erilaisia mielipiteitä ihmisillä! :)

Miksi taas porataan kun on talo täynnä "niin ärsyttäviä ihmisiä"? Viime kausihan oli juuri siitä syystä niin ruoska, kun kaikki käyttäytyi asiallisesti, makoili sohvilla mietiskelemässä ja itki elämäänsä. Mä nään sellaisia ihmisiä IRL, ei täydy telkkarista saada samaa soopaa =P
On olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin saatanan ärsyttävä tai mitäänsanomattoman tylsä. Ensivaikutelman perusteella monet asukkaista eivät kuulu kumpaankaan näistä kategorioista. Mieluummin katsoisin sellaista ohjelmaa, jossa ei näitä ärsyttäviä olis ollenkaan. Ei se haittaa, jos on vähän ärsyttävä jollakin tavalla, mutta toi Niko on varmaan jotakuinkin niin ärsyttävä, kun ihminen voi mitenkään olla. Ainakaan mä en keksi mitään, miten se vois ärsyttää vielä enemmän. Mutta siis se on ihan turha väittää, että pitäisi valita ärsyttävien ja tylsien välillä. Voi ne olla mielenkiintosia muullakin kuin raivostuttavalla tavalla.

Talon taso nousis huomattavasti jos Minna lähtis.
nikon pitäisit talossa ja minnan laittaisit pois. hmmmm mielenkiintoista. minnahan on just se joka varmaan aiheuttaa tilanteita tuolla. uskon että tulee jakaan persettä useammalle kuin yhdelle ja siitäkös saadaan hyvää draamaa aikaiseksi ;). niko tuskin paljoa saa aikaan, mutta katellaan.

nikon pitäisit talossa ja minnan laittaisit pois. hmmmm mielenkiintoista. minnahan on just se joka varmaan aiheuttaa tilanteita tuolla. uskon että tulee jakaan persettä useammalle kuin yhdelle ja siitäkös saadaan hyvää draamaa aikaiseksi ;). niko tuskin paljoa saa aikaan, mutta katellaan.

Aivan!

Juuri tästä kyse, viihdearvosta ärsyttävyydestä huolimatta. Minnalta jos keltä voidaan odottaa lähes mitä vaan jatkossa.

:hyvä:

^
Tästä mäkin olen samaa mieltä. Vaikka Minnakin on aika ärsyttävä, niin se on kuitenkin parempi pitää talossa, koska siellä varmasti sattuu ja tapahtuu sen takia. Nikosta sen sijaan ei ole oikein muuhun kuin inisemään.

Jos Minna jakaa niin normisetti-, mutta odotas kun niko jakaa persettään, siinä on sitä Draamaa! PErkele:whip:

Pahasti kyllä pelkään, että Minna lähtee ensimmäisessä äänestyksessä himaan.

Snaijasko joku muuten eilen, että mikä siinä feikkiäänestyksessä on idea? Lähteekö sunnuntaina joku himaan vai ei? Tämä Mame (? siis tää painija) on ihan liian aikuinen ja fiksu tohon remmiin, joka näyttää johtavan siihen ettei vain yksinkertaisesti jaksa olla messissä joka taas johtaa äänestykseen.

Jokatapuksessa veikkaan Minnaa ensimmäiseksi lähtiäksi, valitettavasti. Viimeiset kaksi kautta on ne isoimmat kannut lähenyt aina ekana :(

Toi Cheryll :haart::haart::haart:

Iha-na!:haart:

osu ja uppos! Upea tyttö! Loput onkin sitte aika turhaa ruuduntäytettä

Pahasti kyllä pelkään, että Minna lähtee ensimmäisessä äänestyksessä himaan.

Jokatapuksessa veikkaan Minnaa ensimmäiseksi lähtiäksi, valitettavasti. Viimeiset kaksi kautta on ne isoimmat kannut lähenyt aina ekana :(

Mä en usko, tai riippuu siitä kuka vastassa.

Muita forumeita lueskelleena vaikuttaisi siltä että nyt porukka on oppinut hyvin viime vuodesta. Ärsyttävimpiä ja huomiohakuisempia ihmisiä ei haluta äänestää pois koska siitä seuraa helposti menon latistuminen. Joten veikkaan että aika moni yrittää pitää Minnan talossa vaikkei hänestä voittajaa toivokaan, ihan vain sen viihdearvon takia.

Itse veikkaan että Marko lähtee heti jos joutuu äänestykseen. Liian rauhallinen ja vakava persoona viihdyttäjäksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom