Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Joo se Marko oli ihan jees :) Mä järkytyin siitä Minnan menosta :eek: Jotenkin hävetti tosi paljon sen puolesta... Mutta tosiaan tolla kokoonpanolla tulee varmasti sattumaan ja tapahtumaan! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mää jäin koukkuun jo ekasta jaksosta :eek: :hyper:

Oli ihan huippujakso toi aloitusjakso. Aiemmin mun on tarvinnu katsella sitä monta viikkoa, ennenkuin alkaa kiinnostamaan että mitäköhän ne tekee seuraavana päivänä ja silti ei oo tehny pahaa jättää jakso tai muutama viikossa väliin. Viime vuonna taisin jättää viimisen kuukauden melkein kokonaan katsomatta. Nyt oon aivan koukussa. En malta odottaa iltaan asti, että nään miten se jatkuu. Voi elämä :D

Väärin. Minna on muodokas/kurvikas esittelykuvissa ym OIKEANLAISISSA asusteissa. Mutta vähemmissä pukeissa ja väärissä vaatteissa tulee ne ylikilot reippaasti esiin, varsinkin kun ovat kerääntyneet pääosin sinne vatsan seutuville... :rolleyes:

Onhan toi Minna nyt tosi paksu, ei siitä pääse yli ja ympäri...kirjaimellisesti

Tosi tunteita herättävä eka jakso kyllä, suunnaton myötähäpeä ja joutui käyttämään kakesta äänet pois toimintoa. Ja löytyi heti sieltä se inhokki ja suosikki!
Toivottavasti Maria pitää sellaisen linjan kuin oli haastattelussa eli sopivan sekopäinen :lol2:

Minnaa mä en voi sietää, ihan tästä ensi näkemisestä, huoh... Voiko ihminen olla oikeesti noin "ujo"? :rolleyes:

Mahtavaa kun on vaan yks makkari ja seassa yks mamma jolla omien sanojensa mukaan venttiili falskaa aika useasti. :hyvä: :hyvä:

Hoho. Mää kerkesin jo unohtaa tän pointin ku se yks vei kaiken huomion :lol2: Toivottavasti tulee tilanteita :D

Mulle tuli mieleen yks laivareissu, kun oltiin pari pariskuntaa reissussa. No siinä sit hytissä istuskeltiin ja juotiin viinaksia niin yhtäkkiä tulee ihan kauhee lemu ja porukan toinen nainen alkaa hirveen valituksen että "HYIIIII, YÖÖÖÖÖK mikä haju!!!" Ja sit muutaman sekunnin päästä perään -"Ite päästin :lol2:". Se oli hauska tilanne. Tahtoo pieruhuumoria BB-taloon!

Onhan toi Minna nyt tosi paksu, ei siitä pääse yli ja ympäri...kirjaimellisesti

En väittänytkään ettei olisi. Vatsan seudulle on 90% hänen ylikiloistaan sijoittunut ja paksu maha löytyy. Mutta edestäpäin kuvatussa esittelykuvassa jossa hän on seksikkään punaisessa, oikealla leikkauksella ja avonaisella kaula-aukolla varustetussa mekossa muodot näyttivät lähinnä normaalilta pyöreydeltä ja muhkeudelta. Vaan annas olla kun tulee sivukuvaa vähemmissä vaatteissa ja vääränlaisissa, ei-niin-pukevissa asusteissa niin... köh köh... :nolo:

Mulla meinaa katketa verisuoni päässä aina kun tuo hinttari avaa suunsa. Siis miten voi olla noin saatanan ärsyttävä ääni ja koko olemus tolla äijällä. AAARGH!:curs:

Ja toi Minna on kyllä hyvä kakkonen ärsyttävyysasteikossa. Kauhee honotus koko ajan ja sit se hokee tota ÄLÄSTI-juttua. Voi perkele!:curs:

Joo, kyllä ei perkele, mitä porukkaa. Ei pysty katsomaan. Ja toi Niko on niin hiton nollataulu.
"Mitä on nautintoaineet?":jahas:

Ärsytyshenkilöt tällä hetkellä = Niko, Marianne ja kovana kolmosena Risto....

e: jopa on valitusta

Musta toi Niko on kyllä ihan symppis kaveri, ei ainakaan vielä ärsytä yhtään. Kova poika juomaan mehua ilmeisesti :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom