Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
varmasti harva tietääkään. en esim itse ois voinu kuvitellakkaan että jossain afrikasa tehdään bb. kyllä se kuva afrikasta rajoittuu suurimmalla osalla ihmisistä bambumajoihin, nälkäänäkeviin ihmisiin ja villieläimiin.

Joo, ihan varmasti ihan totta. Ite jonkin verran Afrikassa kierrelleenä, niin mun kokemuksen perustella siellä maat eroaa toisistaan ehkä vielä enemmän ku esim. Euroopassa. Pohjoinen jakaa kulttuurin ja olosuhteiden puolesta paljon Etelä-Euroopan ja Lähi-Idän kanssa, Itä ja Länsi on keskenään kovinkin erilaisia, ja ainakin Itä-Afrikassa liikkuessa tiesi kyllä siirtyneensä maasta toiseen. Etelä-Afrikka (maana on sitten monella tavalla taas ihan oma lukunsa).

Mutta en mäkään tienny että on BB Afrikka olemassa. Kiva oppia uutta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi luoja tuota Anskun englantia, itsekkin osaan paremmin mutta tuo Munya vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä, ei ollu kyllä ihme että ei oikein tykänny tuosta kermakastikekanasta vai mitä lie olikaan, vaikka sanoi että tykkäsi.

Voi luoja tuota Anskun englantia, itsekkin osaan paremmin mutta tuo Munya vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä, ei ollu kyllä ihme että ei oikein tykänny tuosta kermakastikekanasta vai mitä lie olikaan, vaikka sanoi että tykkäsi.

Sen verran herrasmies kun on niin sanoi pitävänsä vaikkei oikeasti pitänytkään. :) Hieno mies!

Ladybird..

Meeppä muropaketista kattomaan jos nii oot utelias!;)

e: enpä viitti kuitekkaa linkittää.

Jos oikein ymmärsin niin se kastike lämmitettiin nyt jo kolmatta kertaa? No ei ihme, jos ei tuntunu raaka-aineet olevan kovin tuoreita Munyan mielestä.

ladybird, huomasiks ton muropakettiviittauksen?

e: mäkin rupean ostamaan euron rihkamakoruja ja jakamaa niitä kaikille. heruiskohan?

ladybird, huomasiks ton muropakettiviittauksen?

e: mäkin rupean ostamaan euron rihkamakoruja ja jakamaa niitä kaikille. heruiskohan?

Huomasin ja lähdin jo etsimään kuvaa, mutten löytänyt sieltä kun sellasen, missä se pitää kättään siinä edessä :D :(

ladybird onks toi koruilla lahjominen yleesäkin hyvä tapa heruttaa? Pitäiskö mun oikeesti hommata suomileijonariipuksia mitä antaa kaikille vastaatuleville heruteltavannäkösille tyttölapsille?

Imo toi on halpamaista.

kultasia vai hopeisia koruja?;)

ladybird onks toi koruilla lahjominen yleesäkin hyvä tapa heruttaa? Pitäiskö mun oikeesti hommata suomileijonariipuksia mitä antaa kaikille vastaatuleville heruteltavannäkösille tyttölapsille?

Imo toi on halpamaista.

kultasia vai hopeisia koruja?;)

Suomileijona nyt ei oo kauheen romanttinen. Jos annat sellaisen itsetehdyn vaikkapa, jolla on paljon tunnearvoa niin on se aika sööttiä. Siis ei sen korun rahallisella arvolla ole merkitystä, kunhan mukana on tunnetta :haart: Ja älä anna kaikille niitä koruja, pelkästään harvoille ja valituille.

Eihä ne tiiä et onko ne harvoja vai kaikkia;)

Pitääki alkaa askartelemaan villalangasta ja vaikka rei'ittää niihin tervaleijonia.

Hyvä neuvo, siitä hyvästä saat virtuaalisen popkorni-villalanka-vaahtokarkkikaulaketjun;)

Toivottavasti ei anna muistoksi mitään muuta positiivista...

Repesin:hyper:!

Anskun yleistieto ja englanninkielen taso on kyllä aivan uskomattoman perseestä. Ei kukaan lukion käyny voi olla noin kujalla:confused:. Suurin osa ala-asteen viitosluokkalaisista puhuu englantia paremmin ku tää einstein...

Se muu positiivinen on ainaki pysyvä ja ikuinen muisto maasai-soturista:haart:

Eihä ne tiiä et onko ne harvoja vai kaikkia;)

Pitääki alkaa askartelemaan villalangasta ja vaikka rei'ittää niihin tervaleijonia.

Hyvä neuvo, siitä hyvästä saat virtuaalisen popkorni-villalanka-vaahtokarkkikaulaketjun;)

Kiitos:haart: Vielä ihanampaa olis, jos oisit oikeesti tehny tuollasen, nähnyt vaivaa :D

Nyt kun mä tarkemmin aloin tätä asiaa miettiä niin kyllä mä varmaan ainakin sulaisin jos joku mies ihan oikeesti tekis mulle itse jonkun korun :D Ois vielä väsänny sitä oikein pitkään. Sit se koru olis vielä sellanen vähän kömpelön näköinen kun mies olis sitä isoilla sormillaan näpertänyt :D ihanaa :haart::haart:

Indica tässä sulle ystävännauhan teko-ohjeet: http://www.geocities.com/heli892000/muita_juttuja.htm

En mä usko, että Munyalla olis sitä toista positiivista juttua annettavanaan.

En nyt tähän hätään osaa antaa tuoreempaa faktaa, mutta 10 vuotta sitten maassa oleillessani RSA:n väestöstä positiivisia oli yli 30%. Zimbabwen tilanne tuskin on ainakaan parempi.

Se olisi noiden blondienkin ehkä ihan hyvä tietää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom