Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jm on tosi rasittava ja niin vetelän oloinen tapaus että huh huh. pois talosta.

munya on hyvä tyyppi.

Ei vittu :D Annika: Mikä on panncake?

Olis ollut kyl paras jos olisivat laittaneet Annikan Etelä-Afrikkaan.

"Minkälainen maa on Afrikka?" Siis miten voi olla noin huono yleissivistys.

Vaikken neekereistä niin välitäkään niin kyllä tuo muna vaikuttaa ihan hauskalle hepulle. Anniinan yleistiedon vähyys jaksaa ihmetyttää. "minkälainen maa on afrikka?"

Törkeetä!

Extrassa näytettiin kokonaan kun Annikka kysyi "Minkälainen maa on Afrikka...siis Zimbabwe" Oli sitten leikattu loppu pois koosteesta. :wtf:

Annikasta kai halutaan antaa vielä tyhmempi kuva mitä se oikeesti on.

Ei vittu nyt tota yhtä koululaista. "Millanen maa on Afrikka?"
varmasti harva tietääkään. en esim itse ois voinu kuvitellakkaan että jossain afrikasa tehdään bb. kyllä se kuva afrikasta rajoittuu suurimmalla osalla ihmisistä bambumajoihin, nälkäänäkeviin ihmisiin ja villieläimiin.

Joo Munya vaikuttaa todella hyvältä tyypiltä, tulee varmasti kaikkien kanssa toimeen.

Jari-Matti on näköjään muuttunut töykeäksi muita kohtaan. Hemmetin ärsyttävä tyyppi. JM:n tulkkaus oli kyl hauskaa katsottavaa.

e. Mun mielestä tosta Anskun kommentista oli pätkästy se Zimbabwe-korjaus siihen Afrikan perään. Oon jossain nähnyt tuon kohdan. Olishan J-M ja rekkis nyt oikaisseet heti, jos olisi sanonut jotain väärin.

Joo Munya vaikuttaa todella hyvältä tyypiltä, tulee varmasti kaikkien kanssa toimeen.

Jari-Matti on näköjään muuttunut töykeäksi muita kohtaan. Hemmetin ärsyttävä tyyppi. JM:n tulkkaus oli kyl hauskaa katsottavaa.

Masa sais suksia kotiia päin sitä esaa venyttämään. Maailman löysin ja luotaantyöntävin molottaja. Ruma partakin. Tepastelee tuolla kämpässä kömpelösti kuin joku vitun pingviini ja kuvittelee vielä, että on asemassa jossa muille voi vittuilla. Masa häätöön!

Kaisa-Reetta on talossa ainut joka pystyy edes jonkinlaiseen LUONNOLLISEEN kommunikointiin Munyan kanssa. Muilla se on sitten enemmän tai vähemmän kiduttavaa. Anskun enkusta nyt ei varmaan tarvii edes mainita.

Edit: Joo ja tosiaan BB-ohjaajat ovat ottaneet Anskun silmätikukseen ja leikkaavat illan päälähetykseen koosteena noita Anskun letkautuksia. Ja kuten tuolla ylempänä jo sanottiinkin toi "Millanen maa Afrikka on?" juttua oltiin leikattu myös niin, että saadaan Ansku näyttämään vielä typerämmältä.

varmasti harva tietääkään. en esim itse ois voinu kuvitellakkaan että jossain afrikasa tehdään bb. kyllä se kuva afrikasta rajoittuu suurimmalla osalla ihmisistä bambumajoihin, nälkäänäkeviin ihmisiin ja villieläimiin.

Mutta siis jos kysytään että "millainen maa on Afrikka", niin sehän on sama kun kysyisi että "millainen maa on Eurooppa".

Mutta siis jos kysytään että "millainen maa on Afrikka", niin sehän on sama kun kysyisi että "millainen maa on Eurooppa".
joo mutta aika ihmeellistä pilkun viilausta mielestäni. kyllä mää ainaki heti tajusin mitä se tolla ajoi takaa.

Nelosella tulee vielä parempi 4D: Äitimme painaa 400kg ;)

On tuo Munya kyllä ihan söpö mustaks mieheks.

e: hahah ei mä tajusin on Indican jutun nyt ihan väärin :D Siis luulin että tuo myth busted ois viitannut siihen että katsot mieluummin myytin murtajia :D LOL

e2: onkos siitä jossain sitte kuva? Miten mä en ole nähnyt?

Toi ol kyl päivän paras..;)

Vai myytinmurtajia.. Onkohan Anniina saanut BigBrotherilta ladybirdin tunnukset:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom