Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikohan se oikeasti hyvää safkaa Munyan mielestä... :D
Eilen näky ainakin 24h:ssa.. oli vähän pettymys
Mä mietin, että jutteleekohan Munyalle joku Afrikkalainen tyyppi tuola PK:ssa, aksentti kuulostaa oudolta.Muna haluaa sherin pöksyihin..
edit. big brother kuulostaa harvinaisen urpolle.
varmasti harva tietääkään. en esim itse ois voinu kuvitellakkaan että jossain afrikasa tehdään bb. kyllä se kuva afrikasta rajoittuu suurimmalla osalla ihmisistä bambumajoihin, nälkäänäkeviin ihmisiin ja villieläimiin.Ei vittu nyt tota yhtä koululaista. "Millanen maa on Afrikka?"
Joo Munya vaikuttaa todella hyvältä tyypiltä, tulee varmasti kaikkien kanssa toimeen.
Jari-Matti on näköjään muuttunut töykeäksi muita kohtaan. Hemmetin ärsyttävä tyyppi. JM:n tulkkaus oli kyl hauskaa katsottavaa.
varmasti harva tietääkään. en esim itse ois voinu kuvitellakkaan että jossain afrikasa tehdään bb. kyllä se kuva afrikasta rajoittuu suurimmalla osalla ihmisistä bambumajoihin, nälkäänäkeviin ihmisiin ja villieläimiin.
joo mutta aika ihmeellistä pilkun viilausta mielestäni. kyllä mää ainaki heti tajusin mitä se tolla ajoi takaa.Mutta siis jos kysytään että "millainen maa on Afrikka", niin sehän on sama kun kysyisi että "millainen maa on Eurooppa".
Nelosella tulee vielä parempi 4D: Äitimme painaa 400kg ;)
On tuo Munya kyllä ihan söpö mustaks mieheks.
e: hahah ei mä tajusin on Indican jutun nyt ihan väärin :D Siis luulin että tuo myth busted ois viitannut siihen että katsot mieluummin myytin murtajia :D LOL
e2: onkos siitä jossain sitte kuva? Miten mä en ole nähnyt?