Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Huomenna Extrassa: Johan kohtaa afrikkalaisia."

Ei jumalauta, ihan ku joku Pekka ja Pätkä-elokuvan nimi. :lol2:

edit. Toivottavasti tajuavat vähän kestitä jossain vaiheessa paremmin. Koppa kaljaa toimii ehkä suomalaisille PartyParty:na, mutta vois vähän panostaa isompiin pippaloihin ton Munijan vierailun aikana. Jos pippalot järjestetään Cheryl löytyy ihan taatusti afrikan pojan sängystä.

Aijai jai, toi on jo sulosta jo toi anniina.. Ei oo todellista miten se ei kertakaikkiaan osaa. Toisaalta eipä partureitten tarvi mitään einsteinejä olla, ja aika samanlaisia tyttöjä ne jotka sillo aikanaa meidän koulusta ysiltä parturikampaajiksi lähti.

On se vaa nii herttainen tyttö.. ihana suorastaa:haart: Jos mä oisin tuol, ni eniten mä haluisin siihin tutustua kuitenkin.

Toi on nii koominen jo, ei oo todellista:)

edit: en mä kyllä usko että se on ihan tosissaan, ei se voi kertakaikkiaan olla noin yksinkertainen. Varmaan se vaa esittää ja pitää tota harmittoman idiootin roolia pelitaktisena keinona.. Jos se on oikeesti tollanen, ni mä kyllä ihmettelen aivan helvetisti, miten joku voi välttyä niin monelta ihan perustiedolta.

Munya ei oikein tykännyt mustasta makkarasta, mitä nyt extrassa näytettiin. :D

Tuntuu, että jutut Munyan (nimi on enne?) ympärillä pyörii aikalailla mustamakkara-boa-akselilla. Miehen suihkukohtauskin oli tarpeeksi paljastavasta kuvakulmasta, että kaikille selviäsi onko se totta mitä tummista sanotaan.

Siis ei tota pysty edes kattoo ku hävettää noitten puolesta. Nii näytettiiks se Munyan muna jossain?

:D

Päivän parhaan pistit;)

joo, myth busted:D

joo, myth busted:D

Nelosella tulee vielä parempi 4D: Äitimme painaa 400kg ;)

On tuo Munya kyllä ihan söpö mustaks mieheks.

e: hahah ei mä tajusin on Indican jutun nyt ihan väärin :D Siis luulin että tuo myth busted ois viitannut siihen että katsot mieluummin myytin murtajia :D LOL

e2: onkos siitä jossain sitte kuva? Miten mä en ole nähnyt?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom