Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Marianne on kyl vähän kun Eve, miten sanokaan.. neitsyyden menettämisen jälkeen en oo ollu yli 6 viikoa ilman. Toivottavasti noi muijat tänävuonna vois antaa..
Noh, kuka stalkkaa mulle Miian irc-galleria kuvat? Tollasella on pakko semmoset olla.
Hoho, toi jokinorsu oli esittelyvideossa ainakin 10-20kg kevyempi. Olin että väärä tyyppi kävelee taloon. :lol2:
Ei pystynyt katsomaan loppuun. Ekat 5min äänettömänä ja sitten vaihtui kanava. Jos samaa menoa luvassa koko 3kk niin jää kyl väliin tämä shöw.
Aivan. :evil:SE ON MIA. YHDELLÄ I-KIRJAIMELLA. MIA MIA MIA!
edit, perun puheeni siitä panemistesta. Ei ole yhtään mun makuun tuo MIIIA ;)
Hmm, ja sitten lause "Aktiiviuransa lopettanut Kaarto on saavuttanut 27 SM-kultaa. Hän oli erikoistunut vapaapainiin.
Niin? Taidat sekoittaa nyt pahasti ammattilais- ja amatööripainin. Googleta vaikka vapaapaini, kyllä se ihan oikea urheilulaji on. Taitaa olla maailmalla krekoa suositumpi.
Perkeleissön jätkä :whip:
Hmm, ja sitten lause "Aktiiviuransa lopettanut Kaarto on saavuttanut 27 SM-kultaa. Hän oli erikoistunut vapaapainiin.
Pyydä anteeksi kirjoitin epähuomioissani väärään ketjuun. Rouva moderaattori on hyvä ja siirtää postaukseni toiseen ketjuun deletoinnin sijasta kk?Dragon ei saa spoilata tässä ketjussa!!!