Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika säälittävä vonkaaja kyllä tuo Antti. Sen ainoa hyvä puoli on se, että se ei ole mukana tuossa Aden tiimissä. Muuten sais mun puolesta lähtee kotiin.

Antti on aika vempula. "nooo..älä ny oo tommone...Pitää sen munan kovettua, ei siitä muuten mitään tuu". ;)

"Meijän on pakko kuluttaa kaloreita tuolla!" "Haluuks sä et mun ystävä on heräillä?" :hyvä:

En tiedä oliko tänään leikkaamalla yritetty tuoda Anttia enemmän esille, mutta toi Anttihan on hauska jätkä (ainakin kun saa viinaa)! :rock: Äijä nousi mun suosikiksi! Se vetää niin överiks noi Cherylin lämmittely-yritykset, että menee komiikan puolelle. Toivottavasti ei tipu, uskon että miehellä on vielä paljon annettavaa katsojille (ja Cherille tietty)!

Joo, toi Antti on ku joku 15-v ja kaikki siihen suhtautuukin sillä tavalla:D

edit: Johan on kyl ehdoton voittajasuosikki, helvetin rennon oloinen äijä!

Rupee pahasti näyttään siltä, että adee ei saa talosta pois kirveelläkään. Kai se ämmä tän koko kisan voittaaki. Näkeepähän muut asukkaat sitte jälkeenpäin koosteita katellessaan, kuinka "oikea mies" kisan voitti.

bbcher050210PP_bb.jpg

Antti yrittää puhaltaa Cheriin ilmaa :D

Manta Jyväskylän nightissa!! Siellä bailas lavalla tyttärensä kanssa.. Ei ollu yhtään nii ruma miltä telkussa näytti.. Näytti suorastaan ikäiseltään!

Pakko taas hieman uhota netin välityksellä. :D

Yks vitun urpo toi Antti, just tollanen vitun pikkuhintti ja Lux-runkkari jolla ei oo ollu lapsena mitään kuria. Olevinaan joku vitun pelimies.. Paskat, puppelipojan vonkaaminen Cheryliltä on säälittävämpää ku mun touhut lähiön kotibileissä 15-vuotiaana. Tekis mieli antaa kunnon selkäsauna jätkälle. :hyper:

Kunnon avautumista, ei voi mitään. Ja Johan on hyvä äijä.

Siis hyij toi Johan.
Nyt kun se on kolunnut läpi kaikki talon akat, niin vois laittaa sen sviittiin Nikon tai Aden kaa ja katottais onko siitä oikeesti pelimieheks.
Antista tuskin tarvitsee edes mitään kommentoida, mutta silti Mertsi ulos sunnuntaina!

Toi Cherylhän on lihonut melko runsaasti, en oo kattonu BB:t kuukautee ja kun tänää taas katoin/katon ni Cheryliä ei meinaa tunnistaa :wtf:

Miksi ihmeessä BB-tuotantoporukka kuvittelee, että näitä "keksikää laulu aiheesta"-juttuja jaksaa kukaan kattoa, ei jumalauta. Ensimmäisestä kaudesta asti ollu noita. En tiedä muista, mutta mua ainaki vituttaa kattoa noita ryhmälaulusessiota.

Kuulinkohan mä ihan väärin, kun ne meni tonne tehtäväalueelle ni joku likka(oisko ollu cheri) kysy Reetun ollessa lavalla "kuka toi on?" ? Tai sitte kuulin vaan omiani :)

edit. Ja helvetti että ärsyttää tuo sen ainainen kirkuminen, voi moro. Ihan hirveetä, ku tuhat jotai kissanpentua huutais suoraa kurkkua.:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom