Andreas, Jari-Matti ja Johan hyökkäsivät saunassa Teron kimppuun koulukiusaustyyliin. Erityisesti Andreas ja hänen "sidekick" Jari-Matti tykittivät tylysti Teroa.
Lopulta koko ajan hermonsa pitänyt Tero löysi vaihteen Andreasta vastaan.
- Adella on lahjoja, sitä on turha kieltää. Harmittaa se, että sä sokeudut tyypeissä. Sä rengastat tietyt ihmiset kaveripiiriksesi ja skippaat toiset, mie en tee ikinä sellaista, Tero valitti Andreaksen käytöstä.
- Mä en halua tehdä niinkuin sä, Andreas tuohtui.
- Sä koet mut kaikkein uhkaavimmaks tyypiks, joka rikkoo sinun periaatteita, Tero tuumi.
- Mä en nyt ymmärrä ollenkaan sua Tero, en yhtään sanaa. Sä oot se viimeinen uhka täällä talossa, Andreas kiihtyi.
- Kuuntele, mä en oo kokenut täällä talossa uhkaa keneltäkään. Ainoan asian, jonka voisin yhdistää uhkaan on se, että mä koen sut psykopaattina, Andreas heitti.
- Mä lopetan tän läyhäämisen nyt, Andreas sanoi kiihtyneenä ja lähti pois saunasta vaivaantuneesti naureskellen.
Andreaksen uudeksi aisapariksi ryhtynyt Jari-Matti komppasi koko "taistelun" ajan Andreasta jo lähes koomisella tavalla.
Yllätys koettiin Andreaksen lähdettyä saunasta, kun asiasta ahdistunut Niko valitteli Terolle ja Cheryllille heitä kohtaan tehtyjä sanallisia hyökkäyksiä.
Myös Tuuli ja Antti antoivat myötätuntoa Terolle taistelun päätyttyä.