Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Tällä hetkellä vituttaa taas BB:n kattominen aivan suunnattoman paljon joka ikinen sekunti, jonka Ade on ruudussa. Kiitos ihan vitusti kaikille niille jotka äänesti Miaa tuolta pois.:curs:

Joo ja niitä sekunteja tuntuu olevan huomattavan monta.

Koska muuten on ryypätty kunnolla viimeksi? En edes muista, viiden kaljan säälitarjoiluja ei lasketa. Tosin, eipä tunnu olevan hirveän janoista sakkiakaan. Huomenna sitten hirveä konttaaminen festareilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan toi Tero oikeesti ihan helvetin juusto jätkä. Lähes yhtä kujalla kun C. Anniina ja Jari-Matti tms. ovat tällä hetkellä ainoat, ketkä eivät ärsytä mua.

Jos Ade vaan saadaan häätöäänestykseen, niin toivoa sen pudottamisesta on.

"Andreas-viha kasvamassa huikeisiin mittasuhteisiin

Subin Subject-yhteisössä Andreas saa huutia jo ennennäkemättömällä tavalla. Miehen kaksinaamaisuus ja pomottaminen ovat saaneet keskustelijat suorastaan kiehumaan. Andreaksen fanit ovat 24/7-kanavan katsojien keskuudessa lähes kaikonneet."

http://www.findance.com/uutiset/4220/andreas-viha-kasvamassa-huikeisiin-mittasuhteisiin

Nyt pitää vaan toivoa, että asukkailta tulisi ääniä Adelle. Ainakin Antti ja Tero antavat äänet, kunhan muutama muukin tajuais. Tän hetkisen menon perusteella Tero ja Cheryll saattas olla eniten kilpailijoiden inhokkeja. Loistavinta olisi se kun heidän lisäksi olisi vielä Ade mukana, ja Ade tippuisi ylivoimaisesti.
Voisin kuvitella että se ylimielinen paska siellä tupakkaringissään hehkuttais sitä miten hän on vahvoilla Teroa ja Cheryliä vastaan. Ai että sitä ilmettä kun hän kuulis oman nimensä ja niitä itkunsekaisia selityksiä kun Vappu tenttais sitä putoamisen jälkeen. Näin ois koko paskaläyhäjengi, omien sanojensa mukaan talon parhaat asukkaat, pudotettu peräjälkeen.
Ja oikeus olisi tapahtunut.

Ade ja Cheryll on ihan vitun ärsyttäviä. :curs:

Ja ne kaikki "uudet" on aika hiljasia ja turhia IMO, Anniina ehkä eniten äänessä niistä. Mäjelle vaan ja uutta tilalle! Maria ja Miia oli molemmat hyviä persoonia jotka toi taloon eloa. Kohta siellä ei oo kun pystyyn kuolleita zombeja ja ketään ei kiinnosta kattoo..

Voi voi Marianne kun tietäis miten Andreas puhuu paskaa sen selän takana. Kyl se vie porukkaa komeesti tuolla.

jep. ei adea saatu äänestykseen, olipa yllättävää. eikä saada.

No toi oli aika selvää, että uudet asukkaat on äänestyksessä, kun vaihdettiin noin päin. Sitä en tiedä minkä takia tuo piti tehdä jo nyt, kun uudet asukkaat tuskin ovat kerenneet tutustua kaikkiin. BB savustaa tällä viikolla tarkoituksella yhden uusista ulos. Muuten en ymmärrä tuota logiikkaa miksi tässä vaiheessa pitää äänestää noin.

jep. ei adea saatu äänestykseen, olipa yllättävää. eikä saada.

Nii-in! Jengi ois voinut viime sunnuntaina äänestää Adea ulos, eikä vaan läyhätä. ;)

Itse annoin oman panokseni kaverin ulostukseen vaikka alunperin vannoin äänestäväni Miaa.

Tulee ihan mieleen omat festariajat, kun vedettiin energiajuomaa niin hitosti. LoL, mitä paskaa! Missä se kalja on?

Anniina on kyl sekaisin, Ade on saanut aivopestyä senkin jo. Jari-Matti:confused: aha...

Johan:D ei pysty ymmärtämään, on se kettu jätkä toi Ade. Sillä on toi koko talo hallussa.

Mikä tässä nyt on ideana? Festarit missä jokainen esiintyjä on perunut keikkansa? Jengi ostaa puuroa ja jauhoja kaupasta.

Oho, tulihan sieltä jotain. Tulee kyl ikävä niitä aikoja, kun Hena päätti tumutella päiväkännit konjakista. No hyvä,et tulee kuittia tosta ostamisesta.

http://www.findance.com/uutiset/4222/tero-otti-selkavoiton-kiusaaja-andreaksesta
Andreas, Jari-Matti ja Johan hyökkäsivät saunassa Teron kimppuun koulukiusaustyyliin. Erityisesti Andreas ja hänen "sidekick" Jari-Matti tykittivät tylysti Teroa.

Lopulta koko ajan hermonsa pitänyt Tero löysi vaihteen Andreasta vastaan.

- Adella on lahjoja, sitä on turha kieltää. Harmittaa se, että sä sokeudut tyypeissä. Sä rengastat tietyt ihmiset kaveripiiriksesi ja skippaat toiset, mie en tee ikinä sellaista, Tero valitti Andreaksen käytöstä.

- Mä en halua tehdä niinkuin sä, Andreas tuohtui.

- Sä koet mut kaikkein uhkaavimmaks tyypiks, joka rikkoo sinun periaatteita, Tero tuumi.

- Mä en nyt ymmärrä ollenkaan sua Tero, en yhtään sanaa. Sä oot se viimeinen uhka täällä talossa, Andreas kiihtyi.

- Kuuntele, mä en oo kokenut täällä talossa uhkaa keneltäkään. Ainoan asian, jonka voisin yhdistää uhkaan on se, että mä koen sut psykopaattina, Andreas heitti.

- Mä lopetan tän läyhäämisen nyt, Andreas sanoi kiihtyneenä ja lähti pois saunasta vaivaantuneesti naureskellen.

Andreaksen uudeksi aisapariksi ryhtynyt Jari-Matti komppasi koko "taistelun" ajan Andreasta jo lähes koomisella tavalla.

Yllätys koettiin Andreaksen lähdettyä saunasta, kun asiasta ahdistunut Niko valitteli Terolle ja Cheryllille heitä kohtaan tehtyjä sanallisia hyökkäyksiä.

Myös Tuuli ja Antti antoivat myötätuntoa Terolle taistelun päätyttyä.

Nyt kannattaa äänestää se ulos joka pitää Adea hyvänä tyyppinä, muuten Adea ei saada äänestykseen ikuna!1!

Ps: Ite oon alkanut dikkaamaan Anttia, sillä on munaa sanoa Adellekin vastaan.

No niin, nyt on Andreas ehtinyt saada jo suurimman osan porukasta omaan tiimiinsä. Miksi, oi miksi ei sitä voitu äänestää ulos kun oli se ainut mahdollisuus. Uutta mahdollisuutta ei tule ennen finaalia, se on viimeistään näiden nimeämisten jälkeen selvä. Tuotantotiimikin on kyllä niin räikeän selvästi Andreaksen puolella. Vittu mitä paskaa koko touhu.

Tero jaksaa kyllä aina yllättää sillä, miten rauhallisesti se suhtautuu tuohon jatkuvaan vittuiluun.

Edit: Juu, Antti on muuten aika turha sälli, mutta sillä on suuri arvo tuossa, että se toimii edes vähän vastavoimana Adelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom