Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Antille pojot tosta:D

edit: potkimisesta päätellen Anttia ei todellakaan haitannut:D

Antti on ihan ässä tylyttäjä! Niin suoraa puhetta, että muutkin on ihan äimänä sen jutuista! Chipan alettua itkemään sen jutuista ja sanoo "Totuus satuttaa!" :rock:

Tossa lopussa kun soi Titanicin tunnusbiisi ja kattoi talon jengiä niin tuli sellanen fiilis, että mielisairaalassa on diskoilta. Tunnelman klaarasi yksi mököttäjä nurkassa, tiedä sitten oliko biisi saanu herkistelemään.

Viimeksi muokattu:
Kyllä poromiehelläkin alkaa kasetti hajoamaan, näytti joltain kylähullulta siellä nurkassa. Antti puhui ihan asiaa Cherylistä. Ade etenkin vittuilee koko ajan sille ja pitää sitä pilkkanaan.

Antti kaivaa kyl omaa kuoppaansa tolla, mutta hyvä että vähän avautuu tuolla. Cherylin huomionhakuiselle tekoitkulle huutonaurua.

Antin luonne yllätti mut positiivisesti. Siis vaikka se on noin suora ja jopa tyly niin se on silti herrasmiesmäinen.. kysyy jälkeenpäin että onko vielä paha mieli. Jotenkin tollasta aitoa suoruutta kaipais moneenkin mieheen. Ja sitä että uskaltaa sanoa. Mun inhokkeja on kyllä tällä hetkellä Ade ja Tuuli.

ihan syystähän antti mielestäni avautui, mutta taitaa sillä olla silti lähtö edessä. seri teki samat jo hartsalle aiemmin mutta mitäpä noista. saahan se tehä mitä haluaa mutta ei kannata ihmetellä jos joitakin tollanen meno alkaa riepomaan ja siitä saa kuulla pikku kuittia. no itkullahan siitä selviää ja saa joidenkin sympatiat kerättyä. suurinosa miehistä vittuuntus tollasessa tilanteessa.

Tunnelman klaarasi yksi mököttäjä nurkassa, tiedä sitten oliko biisi saanu herkistelemään.

Jos tarkoitat Teroa, niin musta näytti siltä että hän yritti esittää James Bond -leffoistakin tuttua kikkaa että muka seinää vasten suutelis naista hiplaamalla omaa selkäänsä. Epäonnistui kyllä yrityksessä aika mahtavasti.

Jos tarkoitat Teroa, niin musta näytti siltä että hän yritti esittää James Bond -leffoistakin tuttua kikkaa että muka seinää vasten suutelis naista hiplaamalla omaa selkäänsä. Epäonnistui kyllä yrityksessä aika mahtavasti.

Haha! Aijaa mä en tajunnu tota, musta se näytti olevan ihan tosissaaan & herkkänä & pihalla.

Antin luonne yllätti mut positiivisesti. Siis vaikka se on noin suora ja jopa tyly niin se on silti herrasmiesmäinen.. kysyy jälkeenpäin että onko vielä paha mieli. Jotenkin tollasta aitoa suoruutta kaipais moneenkin mieheen. Ja sitä että uskaltaa sanoa. Mun inhokkeja on kyllä tällä hetkellä Ade ja Tuuli.
Meillä on vissiin pikkuisen eri käsitys herrasmiehestä. Mun mielestä tommonen lapsellinen kiukkuaminen siitä kun ei saakaan pillua ei ole herrasmiesmäistä. Ylipäätään tommonen säälittävä vonkaaminen ei mahdu mun määritelmään herrasmiehestä, saati sitten mahtailu sillä, kuinka paljon saa persettä "ulkomaailmassa".

Kaikesta huolimatta toivon että Antti jäisi taloon, tuo eniten viihdettä taloon noista jotka tiputuksessa. Vaikka huonolta näyttää kun kattelee galluppeja. Mutta joka kerta tähän asti etukäteis-gallupeista ei ole ollut mitää hyötyä, kisa ratkeaa vasta viimeminuteilla:D

Ja mitä tulee Harriin epilen että sunnuntaina Harrin kohtalo selviää. Mulla on sellanen fiilis että Harri kävelee taloon takas sunnuntaina.:)

Meillä on vissiin pikkuisen eri käsitys herrasmiehestä. Mun mielestä tommonen lapsellinen kiukkuaminen siitä kun ei saakaan pillua ei ole herrasmiesmäistä. Ylipäätään tommonen säälittävä vonkaaminen ei mahdu mun määritelmään herrasmiehestä, saati sitten mahtailu sillä, kuinka paljon saa persettä "ulkomaailmassa".

No mut herrasmiesmäistä oli lopettaa solvaaminen, kun Chipa alko itkee ja sitten kysyä jälkeen päin fiiliksiä. Onhan toi aika lapsellista siitä suuttua, jos nainen ei lämpee, mutta sellasia te miehet ootte ;) Esim. Harri oli kans aika lapsellinen vastaavassa tilanteessa.

Musta Antissa on parasta toi rohkeus ja se ettei se nuole ketään. Sano Adellekin sillo..

No mut herrasmiesmäistä oli lopettaa solvaaminen, kun Chipa alko itkee ja sitten kysyä jälkeen päin fiiliksiä. Onhan toi aika lapsellista siitä suuttua, jos nainen ei lämpee, mutta sellasia te miehet ootte ;) Esim. Harri oli kans aika lapsellinen vastaavassa tilanteessa.
No ei kyllä varmasti olla. Tuommoset säälitävät nyhveröt, niin ku Harri ja Antti saattaa olla, muut ei.

Mutta joo, kyllä Antissa on se hyvä puoli, että se sanoo Adelle vastaan.

No ei kyllä varmasti olla.

No ette ehkä kaikki, mutta iso osa on. Kyllä varmaan naisistakin löytyy näitä ikuisia teiniprinsessoja.

Tuuli ärsyttää:curs: mä voin niin kuvitella ton, että sillä on kusi noussu päähän, kun ei joutunu häätöäänestykseen vaikka kaikki muut "uudet" joutuivat.

No ette ehkä kaikki, mutta iso osa on. Kyllä varmaan naisistakin löytyy näitä ikuisia teiniprinsessoja.

Tuuli ärsyttää:curs: mä voin niin kuvitella ton, että sillä on kusi noussu päähän, kun ei joutunu häätöäänestykseen vaikka kaikki muut "uudet" joutuivat.

Kyllä se suuri osa naisista.. tai siis tytöistä on niitä teinipissiksii.. että sillein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom