Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joku likka(oisko ollu cheri) kysy Reetun ollessa lavalla "kuka toi on?"
Tunnelman klaarasi yksi mököttäjä nurkassa, tiedä sitten oliko biisi saanu herkistelemään.
Jos tarkoitat Teroa, niin musta näytti siltä että hän yritti esittää James Bond -leffoistakin tuttua kikkaa että muka seinää vasten suutelis naista hiplaamalla omaa selkäänsä. Epäonnistui kyllä yrityksessä aika mahtavasti.
Jos tarkoitat Teroa, niin musta näytti siltä että hän yritti esittää James Bond -leffoistakin tuttua kikkaa että muka seinää vasten suutelis naista hiplaamalla omaa selkäänsä. Epäonnistui kyllä yrityksessä aika mahtavasti.
Meillä on vissiin pikkuisen eri käsitys herrasmiehestä. Mun mielestä tommonen lapsellinen kiukkuaminen siitä kun ei saakaan pillua ei ole herrasmiesmäistä. Ylipäätään tommonen säälittävä vonkaaminen ei mahdu mun määritelmään herrasmiehestä, saati sitten mahtailu sillä, kuinka paljon saa persettä "ulkomaailmassa".Antin luonne yllätti mut positiivisesti. Siis vaikka se on noin suora ja jopa tyly niin se on silti herrasmiesmäinen.. kysyy jälkeenpäin että onko vielä paha mieli. Jotenkin tollasta aitoa suoruutta kaipais moneenkin mieheen. Ja sitä että uskaltaa sanoa. Mun inhokkeja on kyllä tällä hetkellä Ade ja Tuuli.
Meillä on vissiin pikkuisen eri käsitys herrasmiehestä. Mun mielestä tommonen lapsellinen kiukkuaminen siitä kun ei saakaan pillua ei ole herrasmiesmäistä. Ylipäätään tommonen säälittävä vonkaaminen ei mahdu mun määritelmään herrasmiehestä, saati sitten mahtailu sillä, kuinka paljon saa persettä "ulkomaailmassa".
No ei kyllä varmasti olla. Tuommoset säälitävät nyhveröt, niin ku Harri ja Antti saattaa olla, muut ei.No mut herrasmiesmäistä oli lopettaa solvaaminen, kun Chipa alko itkee ja sitten kysyä jälkeen päin fiiliksiä. Onhan toi aika lapsellista siitä suuttua, jos nainen ei lämpee, mutta sellasia te miehet ootte ;) Esim. Harri oli kans aika lapsellinen vastaavassa tilanteessa.
No ei kyllä varmasti olla.
No ette ehkä kaikki, mutta iso osa on. Kyllä varmaan naisistakin löytyy näitä ikuisia teiniprinsessoja.
Tuuli ärsyttää:curs: mä voin niin kuvitella ton, että sillä on kusi noussu päähän, kun ei joutunu häätöäänestykseen vaikka kaikki muut "uudet" joutuivat.