Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
mun mielestä tuo seri on lumppu, mutta se on mun mielipide.

Mun mielestäni se on varsin kaksinaamainen lumppu. "Näen ihmisissä...niinku....niinku....hyvää! me ollaan kaikki...niinku....niinku...erilaisii! ei saa olla...niinku...niinku...ilkee!", hän sopertaa ja antaa ymmärtää toista ja tekee toista. Mikään ei vituta niin, kuin nainen joka kiehnää ensin kainalossa ja lipoo sen jälkeen pikkukännissä muita miehiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Antin luonne yllätti mut positiivisesti. Siis vaikka se on noin suora ja jopa tyly niin se on silti herrasmiesmäinen.. kysyy jälkeenpäin että onko vielä paha mieli. Jotenkin tollasta aitoa suoruutta kaipais moneenkin mieheen. Ja sitä että uskaltaa sanoa. Mun inhokkeja on kyllä tällä hetkellä Ade ja Tuuli.

Ei kyllä kovin herrasmiesmäistä ole suuttua ja ruveta vittuilemaan siitä kun ei nainen annakaan. Silloinkin kun cheri rupesi itkemään, niin vaikka Antti sanoi lopettavansa, niin jatkoi vittuilua vieläkin; "totuus sattuu". Ja jälkeenpäinkään ei ollut pahoillaan vaan jatkoi samalla linjalla; "ei mua kaduta yhtään, ei todellakaan".
Antista tuli mieleen ihan pikku lapsi, joka kiukuttelee kaupassa kun äiti ei suostu ostamaan tikkaria.

Ei kyllä kovin herrasmiesmäistä ole suuttua ja ruveta vittuilemaan siitä kun ei nainen annakaan. Silloinkin kun cheri rupesi itkemään, niin vaikka Antti sanoi lopettavansa, niin jatkoi vittuilua vieläkin; "totuus sattuu". Ja jälkeenpäinkään ei ollut pahoillaan vaan jatkoi samalla linjalla; "ei mua kaduta yhtään, ei todellakaan".
Antista tuli mieleen ihan pikku lapsi, joka kiukuttelee kaupassa kun äiti ei suostu ostamaan tikkaria.
siis jos seri antaa ymmärtää että on kiinnostunut antista jossain määrin limomalla tämän kanssa ja sitten hyppääkin toisen ukon kaulaan niin miten tuohon pitäisi suhtautua. kyllä mies jolla on kropassa vähänkään testosteronia käyttäytyy antin tavoin. sellaisia miehet vaan yleisesti ottaen on. sitten jos taas on mies joka on täynnä estrogeenia voi käyttäytyä toisinkin. ihan luontaista miehelle tollanen käytös.

siis jos seri antaa ymmärtää että on kiinnostunut antista jossain määrin limomalla tämän kanssa ja sitten hyppääkin toisen ukon kaulaan niin miten tuohon pitäisi suhtautua. kyllä mies jolla on kropassa vähänkään testosteronia käyttäytyy antin tavoin. sellaisia miehet vaan yleisesti ottaen on. sitten jos taas on mies joka on täynnä estrogeenia voi käyttäytyä toisinkin. ihan luontaista miehelle tollanen käytös.

No onko se kuitenkaan herrasmiesmäistä käytöstä, josta oli kyse? Tottakai se vituttaa kun kaveri vie naisen nenän edestä, mutta ei tuo silti ollut kovin herrasmiesmäiseltä käytökseltä vaikuttanut.

Antti vaikuttaa kyllä sen verran idiootilta, että ansaitsee lähteä talosta. Näin taitaa käydäkin väliaikatietojen perusteella.

Anniina, Jarimatti ja Marianne ovat paljon mukavampia ja järkevämpiä tyyppejä.

Mun mielestäni se on varsin kaksinaamainen lumppu. "Näen ihmisissä...niinku....niinku....hyvää! me ollaan kaikki...niinku....niinku...erilaisii! ei saa olla...niinku...niinku...ilkee!", hän sopertaa ja antaa ymmärtää toista ja tekee toista. Mikään ei vituta niin, kuin nainen joka kiehnää ensin kainalossa ja lipoo sen jälkeen pikkukännissä muita miehiä.

ERITTÄIN hyvin sanottu, täysin samaa mieltä. :worship:

Cheryll on tuolla talossa mun ehdoton inhokki, ja odotan innolla sitä päivää kun se poistuu tuolta.
Aivan turha henkilö..

Antti vaikuttaa kyllä sen verran idiootilta, että ansaitsee lähteä talosta. Näin taitaa käydäkin väliaikatietojen perusteella.

Anniina, Jarimatti ja Marianne ovat paljon mukavampia ja järkevämpiä tyyppejä.

aivan. Täys toope toi Antti. Nyttenkin näytettiin että kohta se riehuu tuolla. :curs:

vittu, poika avautuu ihan tosissaan.

Eiks muut tajunneet, että Antti oli melkein ainoa kuka ei ollu katoksen alla. Vesi tuli suoraan sen niskaan, kun muut olivat lähes kuivana. Anniina alkaa ärsyttämään aika reilusti.

hoh mitä pelkureita. yks riemastuu niin porukka ihan kusessa. seristähän tuo kaikki johtuu eikä mistään viikkotehtävästä..

Seuraava äänestys onkin erittäin selvä, Antilla ei ole mitään saumoja. Ade taas PELKÄS(korkeella äänellä).

antti ainut joka käyttäätyy kuin normaali ihminen eli pinna palaa aina välillä. joo antti lähtee. harmi.

antti ainut joka käyttäätyy kuin normaali ihminen eli pinna palaa aina välillä. joo antti lähtee. harmi.

Antti ei paljon auktoriteetteja kumartele! Adekin kimitteli, jälkeenpän Antista puhuessa. Harmi, jos lähtee olis hyvä vastavoima noiden teeskentelijöiden, perseennuolijoiden ja selkäänpuukottajien joukossa.

Voi antti parka, eka tseri ei anna persettä, ja seuraavaksi letti kastuu bussissa ja joutuu kuuntelemaan kun nuo apinat laulaa tuolla.

niko ei uskalla myöntää antille päin naamaa että viikkotehtävä kusi häneen :D -- ei se susta johdu...

sama homma näköjään kaikilla :lol2:

todella rasittava ääni tuulilla....

Ai Antti on se naiivimpi osapuoli tässä:D.

Tai no joo, molempien käytös on kyllä aika lapsellista. Turha noita on alkaa vertaamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom