Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Voi vitun Heka. Tuli itekin tosiaan pohdittua että pystyiskö sitä olemaan kännissä avautumatta tollaselle riemuidiootille jos täällä Turussa näkyy. Melkeen sama ku viime kauden kroisos ja pulsu-tehtävässä, eli heti kun joku juntti saa vähän valtaa niin lähtee touhu lapasesta. Ja jätkä kehtaa vielä väittää että Heli ampuu yli roolinsa kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja jätkä kehtaa vielä väittää että Heli ampuu yli roolinsa kanssa.

Sehän tässä hauskaa onkin että miten joku voi olla niin tollo ettei tajua että jonku kusisen tutin tunkeminen väkisellä toisen suuhun ei ehkä kuulu tollaseen roolileikkiin. Saati sitten väkisin syöttäminen...

Jos se olis edes selvästi leikillään sitä tuttia yrittäny syöttää, mutta kun mies vetää ihan vakavalla naamalla ja tarttuu käsiin kiinni.

Henri on varmaan niitä tyyppejä joka on ylä-asteen sählytunnilla hakannu taitavampia pelaajia mailalla jaloille huomattuaan että hetkinen, enpäs olekaan paras tässä asiassa. Ja sitten mennyt pukuhuoneeseen mököttämään kun ei ole saanut yhtään maalia.

Valittetavasti pelkään että Heka tippuu sunnuntaina, ne jotka otti eilisestä episodista eniten pulttia pistävät varmasti miinuksia niin maan perkeelesti. Sääli :(

EDIT: kuulinko muuten väärin vai sanoko Heka eilen päiväkirjahuoneessa jotain että "Oon kuullu että toi jäähypenkki -systeemi toimii ja lapsi tottelee mut Heli ei totellu." ?

Täällä on jo niin moni pukenut sanoiksi mun ajatukset Hekasta! Ärsyttävä minä-minä tyyppi, joka ei osaa kunnioittaa toista ihmistä, eikä ilmeisesti omaa minkäänlaista empatiakykyä, ainakaan nyt nähdyn perusteella.

Myös Piian pisteet tippui eilen, kun puolusta Hekaa tuosta kidutuksesta.

Heli ihana, Heli mahtava, Heli, Heli, Heli...
Blaa, blaa, blaa samaa paskaa, ei vois VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA usko jo.

Ei sillä et toi Hekan käytös ois ollu oikein (en haluis olla sen lapsi), mutta onko kaikki oikeesti noin sokeita ettei nää kuin toi Heli oikeen yrittää kerätä pisteitä tollaseella vitun sääli-itkulla? Ja tossa äänestysilmotuksessahan se huus jo oman nimensä ennen kuulutusta eli ties menevänsä äänestykseen, niin mikäs sen parempi tapa kerätä säälipisteitä kun provosoida vähän Hekaa kiljumalla tietäen Hekan luonteen.

Mä ainakin vaan nauroin koko riidan ajan tolle feikkaajalle. Vaikuttaa Just tommoneelta 'lutuselta isin tytöltä' mut kännissä sitten kunnon ärsyttävä riidan haastaja. Kun tietää noita juttuja ton Helin menneisyydestä kaverinsa kanssa tuntemattoman päähän potkimisesta maassa, koulukiusaamisesta jne nii ei säälittäny yhtään. Tolta niistäkin on varmaan tuntunu sillon. Saipahan Heli maistaa vähän omaa lääkettään.

Ainiin, ja tässä (en haluis tuntee..) Indicalle vähän sitä niin ihanaa todellista Heliä.

f_MacHekam_1ecbbc8.jpg

Henri on varmaan niitä tyyppejä joka on ylä-asteen sählytunnilla hakannu taitavampia pelaajia mailalla jaloille huomattuaan että hetkinen, enpäs olekaan paras tässä asiassa. Ja sitten mennyt pukuhuoneeseen mököttämään kun ei ole saanut yhtään maalia.

Tunnistin itseni.... :D

mut ei helvetti, ei tolla Hekalla oo kyllä yhtää järkee päässä. kusista tuttia tunkee suuhun. ja nyt sitten pitää päänsä kiinni ne ketkä selittää että vessanpöntön vesi on tosi puhdesta jne.
olis vesi ollu kuinka puhdasta tahansa ja vaikka kuinka monta kertaa se sen tutin olis pessy niin ei se nyt vaan kauheen kivaa oo sitä toisen suuhun tunkee.

Vaikka Hekalla menikin tuo isän rooli todella pahasti yli niin itse pitäisin miehen vielä talossa. Viihdearvo on nimittäin niin paljon korkeampi kuin toisella äänestyksessä olevalla eli Helillä

Hekalle joutuu laittamaan todellakin pari miinusta. Mies on nykyisin tylsä, enkä pidä muiden alistamista kummoisena viihteenä.

Mitä toi Indican setti Maxinen rikkaasta poikaystävästä ja sen talosta +bemarista on? Heli kateellinen Maxinen äijästä tms? Missä on kerrottu Maxinen poikaystävän talosta, arvosta, sisustuksesta, tai autosta?

Mä en kyllä tajua mitä kadehdittavaa on bemarin omistamisessa... Ainii, en ole 'autotyttöjä'...

Mitä toi Indican setti Maxinen rikkaasta poikaystävästä ja sen talosta +bemarista on? Heli kateellinen Maxinen äijästä tms? Missä on kerrottu Maxinen poikaystävän talosta, arvosta, sisustuksesta, tai autosta?

Mä en kyllä tajua mitä kadehdittavaa on bemarin omistamisessa... Ainii, en ole 'autotyttöjä'...

Eve, olen täysin samoilla linjoilla kanssasi, kysyn myös missä noi on kerrottu? Ja mitä ne äijän "rahat" Maxineen vaikuttaan, tai äijän omaisuus? :Blondi: Jokaisella oma omasuus ja omat hk. saavutukset joita arvoistaa! Toki fiksut immeiset sitten jakaa elämänsä kokonaan elämänkumppanissa kanssa kokonaan kun on oikea aika! :Rahapilaamontajuttuu:

Vinkkinä sen enempää spoilaamatta, että kannattaa varmaakin katsoa kooste illalla. Parasta draamaa tällä kaudella. ;)

No eiks heli sanonu jossaa vaiheessa pk-huoneessa että maxine edustaa sellasia pinnallisia elämänarvoja ja puhuu poikaystävän bemarista ja omakotitalosta jne. ja että se halveksii maxinea joka on ihan tyrkky ja sille on materia tärkeetä. Oisko ollu torstain jaksossa.

musta toi kuulostaa lähinnä sille että heli on vaa kauhean kateellinen maxinelle, ja kelle tahansa jolla on vähän varakkaampi mies.

No eiks heli sanonu jossaa vaiheessa pk-huoneessa että maxine edustaa sellasia pinnallisia elämänarvoja ja puhuu poikaystävän bemarista ja omakotitalosta jne. ja että se halveksii maxinea joka on ihan tyrkky ja sille on materia tärkeetä. Oisko ollu torstain jaksossa.

musta toi kuulostaa lähinnä sille että heli on vaa kauhean kateellinen maxinelle, ja kelle tahansa jolla on vähän varakkaampi mies.

Itsehän Heli eilen leijui 9 tunnin panosessiollaan, en nyt sitten tiedä kumpi on pinnallisempaa: kertoa poikaystävän bemarista vai julkisesti (koko Suomelle) kehuskella panoillaan.

Ei ainakaan koostelähetyksissä ole kertaakaan Maxine tuollaisia puhunut..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom