Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Eihän sillä ole missään vaiheessa ole ollut se rooli päällä. Puhuu normaalisti jne.

En nyt puolustele Hekaa tässä, mut ei Heli tossa ihan syytönkään ole. Overiks meni jne. Hekalla, mut...

Mä varmaan katson sitten jotain eri BB:tä :wtf:
Heli lässytti, omasi puhevian, puhui muutenkin kuin lapset ym. Ainakin tossa aiemmin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä varmaan katson sitten jotain eri BB:tä :wtf:
Heli lässytti, omasi puhevian, puhui muutenkin kuin lapset ym. Ainakin tossa aiemmin...

No Piia on asian ytimessä.

Tai mun BB:ssä näkyy niin.;)

e-Maxinen äidin tarinalle:kippis1:

No Piia on asian ytimessä.

Tai mun BB:ssä näkyy niin.;)

Mä en tiedä mitä Piia sanoi. Olin juuri keittiössä :D

Huonoiten se Heli varmaan eläytyy, mutta kyllä se mielestäni siellä ainakin vähän aiemmin yritti juurikin muuttamalla puhetyyliä ym.

Hitto toi Heka on kunnon nöyryyttäjä joka ei edes tajua omaa käytöstään :curs: Harvoin ärsyttää näin kukaan henkilö.

E: Ja tosiaan toivottavasti ei henkilöllä ole omia lapsia

Piian pisteet nousee ku pistää Heliä ojennukseen! Eilenkin siinä räsypokassa oli niin asennemuija että! Tulis semmonen viikkotehtävä jossa Heka ja Piia johtaa koko taloa niin viimestään tulee koti-ikävät.

Ja millasta "lisää katsojan valtaa" -on semmonen että äänestetään rahalla tota räsypokkaa ja sit jengi (Heli, Kadi) ei tee niinkun katsoja haluaa?

Voi vittu tot hekaa ja piiaa. Miten joku vitun psykopaattisekomuija voi olla tollasen sadistin puolella?
ei vittu! se taitaa vähä tykätä henrithegreatista.

Voi vittu et oikeest mä jos oisin ollu tuol, mä oisin vääntäny sen henrin siltaa ja sanonu helille, et sun isin pitään ekaan vähä rauhottua, mut mä oon sun puolel. ihan vitun avutonta käytöstä kohdella a.roolin mukaan 2vuotiasta tyttöä noin! eihä herranen aika kukaan VOI kohdella 2vuotiasta lasta tollee!! kaksvuotiaille pitää olla hyvä ja ymmärtäväinen, ei niitä saa kiusata pieniä! en ainakaa ikipäivänä hyväksy tollasta. ja toiseksee, kuka voi tollee käydä naisen kimppuun? vittu! en mä hyväksy sitäkää että naista joku kohtelee noin päin vittua! ja sit viel joku vitun tunteeton emäntä on tollasen kajahtaneen jätkän puolella.

en voi käsittää kyl. ite oisin menny välii, ei todellakaan ole asiallista käytöstä kohdella "2vuotiasta pikkutyttöä tolleen" ei vissiin tajua miten pieniä ne on ton ikäset. oikeesti.
eikä todellakaan tolleen saa kohdella naista. On se heli sitte millanen tahansa, niin se on oikea aito ihminen, jota ei saa kohdella päin vittua. vaikka se on mikä lamourettes-muija. se on silti aito ja oikea nainen, sitä pitää kohdella hyvin.

ja tossa roolissa se oli 2v pikkulapsi, niitä pitää kohdella hyvin, eikä kyllä kukaan normaali ihminen voi kohdella 2vuotiasta lasta huonosti.

Hekan selitys "vanhempia pitää kunnioittaa ja totella" oli tosi naurettavaa. Okei, totella pitää, mutta 2 vuotias tuskin tajuaa mitään kunnioituksesta. Kuinka 26-vuotias mies voi olla noin kujalla?
Mä odotin kanssa että Heli olis lyöny sitä lähtiessään siitä syöttötuolista. Aihetta olis ollu.

Indica, tullut selväksi jo, että Heli on sun unelmien nainen (henkisesti) :D:D

Hekan selitys "vanhempia pitää kunnioittaa ja totella" oli tosi naurettavaa. Okei, totella pitää, mutta 2 vuotias tuskin tajuaa mitään kunnioituksesta. Kuinka 26-vuotias mies voi olla noin kujalla?
Mä odotin kanssa että Heli olis lyöny sitä lähtiessään siitä syöttötuolista. Aihetta olis ollu.

Heka vaikuttaa niin kunnianhimoiselta jannulta, että jos Heli olisi läpsässyt Henriä, niin saletisti olisi tarttunut lujaa kädestä kiinni tai ehkä jopa läppässyt takaisin. Aika luuseri äijä kaikin puolin.

Hekahan piti Heliä ranteista kiinni. Helikin sanoi, että pian on kädet ihan mustelmilla. Ihan sama miten Heli esitti, mutta talossa ei käydä toiseen väkisin käsiksi, tai on todella tyhmä. Heka ei edes tajunnut, kun pojat halusi ryöstää pavut ja sauli ja akikin jo huuteli taustalta. Ranteista kiinni täysiä vaan... Olis Pia saanut tulla Hekan lapseksi ja käsketty sen olemaan kuriton.

Yläasteella oli tuollaisia veijareita, joidenka leikit meni yli ja saivat tytöt välillä parkumaan. Mut heka olikin jo nuorena niin älykäs, että jäi vissiin jotakin väliin kasvussa.

oli tai ei niin ei sitä saa tollee kohdella vaikka se ois tarja halonen prkl!

jotaa rajaa kurmottamisessakin. vittu et osaa vituttaa tollaset täysmulkut. miten toi voi olla 26? paremminki 2.6. vittu että on aika omituinen jätkä. kunnon idiootti, pilaa bemaristien maineen. koht ku sanoo et mä ajan bmw.llä ni kaikki on ai et sul on sit musiikit kohillaan vai?:)

Kyllä Heka on sitte turha jätkä. Onneks talossa ei oo ketään, kuka on vähääkä taipuvainen väkivaltaan. Ois meinaa Hekalla viimestään ton papuepisodin jälkeen ollu nenä niskassa ja niska perseessä :curs:. Kyllähän Heli ihan hyvin veti 2-vuotiaan rooli ennen tota papujuttua. Ei mikään ihme et sit tosta meni fiilikset. Nyt on kyllä ihme jos Hekaa ei äänestetä ulos talosta. Naurettavinta viel tos jutus et Heka ei ees tajuu et veti ihan liika överiks. Kaveri niin täynnä itteensä ettei mitään voi tehä leikkimielellä. :curs::curs::curs::curs:

Todellaki. Eihän 2-vuotiasta voi noin kohdella. Sitte vielä puhuu rankaisemisesta 2-vuotiaan kohdalla. Ja tietysti tuohan on ihan leikkimielistä skabailua ja tärkeintä on, että on hauskaa ja ryhmähenki säilyy, varsinki tollaisessa viikkotehtävässä.

E: Ja tosiaan toivottavasti ei henkilöllä ole omia lapsia

Sille ne autot taitaa olla niitä lapsia...ehkä se on sieltä ammentanut noi hellät otteensa.

Piian pisteet nousee ku pistää Heliä ojennukseen! Eilenkin siinä räsypokassa oli niin asennemuija että! Tulis semmonen viikkotehtävä jossa Heka ja Piia johtaa koko taloa niin viimestään tulee koti-ikävät.

Ja millasta "lisää katsojan valtaa" -on semmonen että äänestetään rahalla tota räsypokkaa ja sit jengi (Heli, Kadi) ei tee niinkun katsoja haluaa?

Kusetukseltahan se haiskahtaa....tosin ketään ei voi pakottaa noihin juttuihin. BB:n piikkiin toi menee, pysyis vaan niissä karkkisateissa jos porukasta ei oo muuhun.

Piia tosiaan yrittää tuoda selvästi itseään esiin tuolta. Ihan hyvä, se onkin ollut ihan pimennossa.

Mun Heka vastaisuus ei ainakaan liity siihen millanen sen kiusattava on. En erikoisemmin pidä Helistäkään, mutta ei se oikeuta siihen ylimieliseen ja alistavaan käytökseen Hekan puolelta. Indica :thumbs:

Sille ne autot taitaa olla niitä lapsia...ehkä se on sieltä ammentanut noi hellät otteensa.
:D ...

tossa hekassa just näkee sen millanen oikein perus mulkusta ihmisestä tulee jos se vähänkin saa valtaa vittu mitä nöyryyttämistä.
ite jos olis ollu tuolla talossa ni olis hekalla papusosepurkki perseessä.
et kehtaa olla tommone ja viälä naiselle mihin hänen piti olla ihastunu.toivottavasti joku vetää pataan ko näkee sen baarissa.

Voi vittu tot hekaa ja piiaa. Miten joku vitun psykopaattisekomuija voi olla tollasen sadistin puolella?
ei vittu! se taitaa vähä tykätä henrithegreatista.

Voi vittu et oikeest mä jos oisin ollu tuol, mä oisin vääntäny sen henrin siltaa ja sanonu helille, et sun isin pitään ekaan vähä rauhottua, mut mä oon sun puolel. ihan vitun avutonta käytöstä kohdella a.roolin mukaan 2vuotiasta tyttöä noin! eihä herranen aika kukaan VOI kohdella 2vuotiasta lasta tollee!! kaksvuotiaille pitää olla hyvä ja ymmärtäväinen, ei niitä saa kiusata pieniä! en ainakaa ikipäivänä hyväksy tollasta. ja toiseksee, kuka voi tollee käydä naisen kimppuun? vittu! en mä hyväksy sitäkää että naista joku kohtelee noin päin vittua! ja sit viel joku vitun tunteeton emäntä on tollasen kajahtaneen jätkän puolella.

en voi käsittää kyl. ite oisin menny välii, ei todellakaan ole asiallista käytöstä kohdella "2vuotiasta pikkutyttöä tolleen" ei vissiin tajua miten pieniä ne on ton ikäset. oikeesti.
eikä todellakaan tolleen saa kohdella naista. On se heli sitte millanen tahansa, niin se on oikea aito ihminen, jota ei saa kohdella päin vittua. vaikka se on mikä lamourettes-muija. se on silti aito ja oikea nainen, sitä pitää kohdella hyvin.

ja tossa roolissa se oli 2v pikkulapsi, niitä pitää kohdella hyvin, eikä kyllä kukaan normaali ihminen voi kohdella 2vuotiasta lasta huonosti.

ota happea, menee nä jutut jo yli sul.

asiaan...
Heka ei kyl tajua mistään mitään. Aki olis voinu ojentaa kaveria vähän.

Olihan toi helvetin lapsellista touhua molemmilta osapuolilta... Saisivat molemmat marssia talosta ulos.

Mä en tiedä mitä Piia sanoi. Olin juuri keittiössä :D

Huonoiten se Heli varmaan eläytyy, mutta kyllä se mielestäni siellä ainakin vähän aiemmin yritti juurikin muuttamalla puhetyyliä ym.

Joo sitä mä meinasin. En tarkoittanut, että ei näyttele ollenkaan, kirjoitin epäselvästi. Samalla tavalla se hoitaa ton tehtävän kuin aiemmatkin, eli juosten kustu- periaattella.;):piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom