Voi vittu tot hekaa ja piiaa. Miten joku vitun psykopaattisekomuija voi olla tollasen sadistin puolella?
ei vittu! se taitaa vähä tykätä henrithegreatista.
Voi vittu et oikeest mä jos oisin ollu tuol, mä oisin vääntäny sen henrin siltaa ja sanonu helille, et sun isin pitään ekaan vähä rauhottua, mut mä oon sun puolel. ihan vitun avutonta käytöstä kohdella a.roolin mukaan 2vuotiasta tyttöä noin! eihä herranen aika kukaan VOI kohdella 2vuotiasta lasta tollee!! kaksvuotiaille pitää olla hyvä ja ymmärtäväinen, ei niitä saa kiusata pieniä! en ainakaa ikipäivänä hyväksy tollasta. ja toiseksee, kuka voi tollee käydä naisen kimppuun? vittu! en mä hyväksy sitäkää että naista joku kohtelee noin päin vittua! ja sit viel joku vitun tunteeton emäntä on tollasen kajahtaneen jätkän puolella.
en voi käsittää kyl. ite oisin menny välii, ei todellakaan ole asiallista käytöstä kohdella "2vuotiasta pikkutyttöä tolleen" ei vissiin tajua miten pieniä ne on ton ikäset. oikeesti.
eikä todellakaan tolleen saa kohdella naista. On se heli sitte millanen tahansa, niin se on oikea aito ihminen, jota ei saa kohdella päin vittua. vaikka se on mikä lamourettes-muija. se on silti aito ja oikea nainen, sitä pitää kohdella hyvin.
ja tossa roolissa se oli 2v pikkulapsi, niitä pitää kohdella hyvin, eikä kyllä kukaan normaali ihminen voi kohdella 2vuotiasta lasta huonosti.