Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lyödään virtuaalirahaa viiskymppiä, katotaan miten käy. Sehän on aika siveä tapaus, kävihän se eilenkin ilmi.
En mä rupea kehumaan heliä yli kaiken täällä, ei se oo sellasen arvonen, johan mä sanoin ettei se osu muhun, muutenkuin luonteeltaan.Nyt kyllä kaivataan perusteluja ja äkkiä! En muista ihan heti, että olisin törmännyt vastaavaan aasiin. Onko huippunainen sinun mielestäsi siis sellainen, joka on ympäri vuorokauden naama norsunperseellä ja vastaa kaikkeen, että "emmääää tollasta, ei huvita, toiha o iha tyhmää..."? :down: :laama:
Tämä ilmenee parhaiten mm. siten, että joka toinen suusta tuleva sana on vittu tai vastaava. Tulee vähän mieleen sellainen ylikasvanut pahaa murrosikää poteva pissaliisa. Mikään ei kelpaa ja kaikki on aina huonosti.Se on jotenkii niin tyttömäinen, naisellinen ja rehellisen olonen, jotenki hyväl taval kivan olonen, jotenkin viksun tuntunen ja olemuksessaan ja eleissään sulonen, suorastaan suojelunhalua herättävä.
Jotenkin siitä huokuu sellanen viileä itsevarmuus ja päättäväisyys ja samalla kuitenkin herkkyys ja tyttömäisyys. vaikea kuvailla, mutta siit tulee just sellanen olo et haluaa vaa hyvää sille.
Se on jotenkii niin tyttömäinen, naisellinen ja rehellisen olonen, jotenki hyväl taval kivan olonen, jotenkin viksun tuntunen ja olemuksessaan ja eleissään sulonen, suorastaan suojelunhalua herättävä. Jotenki sellanen, et halihali, ei kukaa oo sulle ikävä ku mä oon tässä ja puolustan sua maailmaa vastaan:haart:
Jotenkin siitä huokuu sellanen viileä itsevarmuus ja päättäväisyys ja samalla kuitenkin herkkyys ja tyttömäisyys. vaikea kuvailla, mutta siit tulee just sellanen olo et haluaa vaa hyvää sille.
Ok, no kerranko sitä eletään! Tässä oma panos.
Laitetaas nyt vielä toi Helin video, koska se on noin tapetilla. Tällä neiti haki taloon ja jostain kumman syystä pääsi sinne.
http://subject.subtv.fi/videoklipit/58bf4be09aeafbba
Tossa se rakastettava luonne tulee aika hyvin esiin. Siitä jotain plussaa, että samanlainen neiti on myös talossa. Vastaa kysymykseen kysymyksellä ja jokaisen vastauksen eteen kysyjän pitää tehdä helvetisti duunia, että muijasta saa edes jotain irti. Sekin vähä mitä ulos tulee on paskaa.:haart:
UUh, Mariiia on bb-extrassa...voi lol tota rumpujen soittoa...ja kielimuurihan sieltä taas tuli eteen.