Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Heli on kyllä niin turha tuolla talossa ettei mitään rajaa. Kadi käy kanssa hermoon. Päiväkirja huoneessa antaa palautetta, että muut on liian nuoria sen makuun, mutta itse käyttäytyy kun murrosikäinen.

Nyt pitäs saada jotain meininkiä taloon saatana!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:) Lyödään virtuaalirahaa viiskymppiä, katotaan miten käy. Sehän on aika siveä tapaus, kävihän se eilenkin ilmi.

Ok, no kerranko sitä eletään! Tässä oma panos.

50v_sm.jpg

Nyt kyllä kaivataan perusteluja ja äkkiä! En muista ihan heti, että olisin törmännyt vastaavaan aasiin. Onko huippunainen sinun mielestäsi siis sellainen, joka on ympäri vuorokauden naama norsunperseellä ja vastaa kaikkeen, että "emmääää tollasta, ei huvita, toiha o iha tyhmää..."? :down: :laama:
En mä rupea kehumaan heliä yli kaiken täällä, ei se oo sellasen arvonen, johan mä sanoin ettei se osu muhun, muutenkuin luonteeltaan.

Se on jotenkii niin tyttömäinen, naisellinen ja rehellisen olonen, jotenki hyväl taval kivan olonen, jotenkin viksun tuntunen ja olemuksessaan ja eleissään sulonen, suorastaan suojelunhalua herättävä. Jotenki sellanen, et halihali, ei kukaa oo sulle ikävä ku mä oon tässä ja puolustan sua maailmaa vastaan:haart::kuola:

Jotenkin siitä huokuu sellanen viileä itsevarmuus ja päättäväisyys ja samalla kuitenkin herkkyys ja tyttömäisyys. vaikea kuvailla, mutta siit tulee just sellanen olo et haluaa vaa hyvää sille.

Ei se mistään kohtaa kaunis ole, en tykkää ton näkösistä emännistä nii ollenkaan, mutta silti se on just niin nainen. sellanen nainen millanen naisen pitäis imo olla. varmasti aivan uskomattoman ihana nainen, vaikka ei ookkaa hyvännäkönen, päinvastoin.

En taatusti alotakkaa, kuhan sanoin mitä mieltä olen helistä. Aika ihme et pitäis muka aina olla samaa mieltä kaikista.

kyl mä huolisin helin ulkosista puutteistaan huolimatta ihan koska vaan, just ihana tyyppi ton perusteella..

Toivotaa kuitenki täälläki et heli tippuis, ois nii kiva nähä Henrin vaatimatonta itseä telkkarissa vielä;) se on iha legendaariin kaveri.

Se on jotenkii niin tyttömäinen, naisellinen ja rehellisen olonen, jotenki hyväl taval kivan olonen, jotenkin viksun tuntunen ja olemuksessaan ja eleissään sulonen, suorastaan suojelunhalua herättävä.

Jotenkin siitä huokuu sellanen viileä itsevarmuus ja päättäväisyys ja samalla kuitenkin herkkyys ja tyttömäisyys. vaikea kuvailla, mutta siit tulee just sellanen olo et haluaa vaa hyvää sille.
Tämä ilmenee parhaiten mm. siten, että joka toinen suusta tuleva sana on vittu tai vastaava. Tulee vähän mieleen sellainen ylikasvanut pahaa murrosikää poteva pissaliisa. Mikään ei kelpaa ja kaikki on aina huonosti.

Se on jotenkii niin tyttömäinen, naisellinen ja rehellisen olonen, jotenki hyväl taval kivan olonen, jotenkin viksun tuntunen ja olemuksessaan ja eleissään sulonen, suorastaan suojelunhalua herättävä. Jotenki sellanen, et halihali, ei kukaa oo sulle ikävä ku mä oon tässä ja puolustan sua maailmaa vastaan:haart::kuola:

Indica yritätkö vedättää meitä? Vai herättääkö kaikki luonnevammaiset sinussa aina moisia tunteita? :wtf:

Yleensäkin kipeen kuulosta toi hehkutus ihmisistä mitkä näkee vain telkusta.

Myönnän että olen harrastanut samanlaisia "ihastumisia". Viimeksi silloin kun Minttu sekä Ville oli Jonnan hittikappale, mulla oli ihan Jonnan tarrakuvakin sängynpäädyssä jota aina ihailin.
Tämän jälkeen en ole menettänyt sydäntäni kenellekään julkisuuden henkilölle. :)

Täytyy kyllä myöntää että indicalla on melko erikoinen maku naisten suhteen :D Mutta onneks meitä on moneen junaan ja näin ollen kaikille varmasti löytyy mieleistä seuraa.
(oma mielipide mariiiasta ja helistä: molemmat ihan tosi pölön olosia ja mitättömän näkösiä. Helissä nimenomaan musta luonne on vielä ulkonäköä reippasti huonompi ;) )

Muutenkin sais iso kenkä heilahtaa talossa ja vaihtua porukka. Joku värikäs tyyppi/tyyppejä tilalle. Esim. viime vuoden Olli oli kaikesta ulkosesta vastenmielisyydestään huolimatta hilpeä tapaus...

toivottavasti toi heka tippuu. en jaksa kattella sitä enää.
helin tahdon jäävän taloon pelkästään sen takia et näen koska timo painaa sitä siellä. kavereiden kans lyötiin vetoo asiasta ja oma veikkaus oli 2:n viikon päästä:)

Indica vain haluaa sellaisen suhteen, missä voi tuntea ylemmyydentunnetta.

Noi kaksi akkaa olisivat rakastuessaan saletisti niin läheisriippuvaisia rakastanrakastanrankaise-tyyppejä, että idioottiakin imartelee.

Indica ei jumalauta toi heli ei nyt ole lähelläkään sun arviointia :lol2: Samas kyläs olen sen kans asunu ja koulus käyny. Se ämmä on itteensä täynnä ja perkeleen yksinkertanen tai sit se vetää jotain roolia joka on lähteny käsistä :D Se jo vähän kertoo et suurin osa jätkistä jotka sen tietää ni sanoo kiva pano olis mut ei sitä kauempaa kestäs ;)

mutta noinhan 99% jätkistä sanoo 99%sta muijista kuitenkin.;)

Vaikea sanoa kun ei tunne tapausta, vaikuttaa ihan tyttöystäväainekselta, mut eihä tälläsiä voi varmaksi tietää jos ei oo tapaillu sanotaa kuukautta-paria.

Aika todennäköstä on että lamourettesmuija on ylimielinen, mutta harvassahan noi ei-ylimieliset naisentekeleet on yleesäkkään. Sitäpaitti oonhan mäki irl ylimielinen ääshouli mut mä sentää tiedostan sen että oon itteeni täynnä ja vitun leuhka, ja yritän koko ajan olla joviaalimpi ja vaatimattomampi;) ja vielä ainakin jollainlaisella menestyksellä.
Eikä naisessa tollanen heliys haittaa ollenkaan päinvastoin, just sellanen rakastettava luonne, just sellanen, halimussukka mä en anna kenenkään sanoa sulle pahast, mä oon aina sun tukena :haart: sellanen jonkalaiselle tulee oltua tollanen. Just sellanen mille haluais olla hyvä, enpä tiiä, jotenki herättää sellast mä oon sun puolel koko maailmaa vastaan-fiilistä.

nyt filosofiat sikseen kuiteski.

Voispa melkein lyödä vetoa että Sauli on tosi pitkällä tänä vuonna, sopivan neutraali tyyppi, tosi rennon olonen, eikä siitä kyllä tavallaa huomaa hintteyttä olleskaa, vaa sen tavallaa unohtaa. Timo on kans hyvä, käy kateeks se miten taitava se on naisien kanssa:)

edit. kai mä sitte omistan kyseenalaisen naismaun, kuiteski helistä tulee mieleen sellanen me vastaan koko maailma :haart:

Laitetaas nyt vielä toi Helin video, koska se on noin tapetilla. Tällä neiti haki taloon ja jostain kumman syystä pääsi sinne.
http://subject.subtv.fi/videoklipit/58bf4be09aeafbba

Tossa se rakastettava luonne tulee aika hyvin esiin. Siitä jotain plussaa, että samanlainen neiti on myös talossa. Vastaa kysymykseen kysymyksellä ja jokaisen vastauksen eteen kysyjän pitää tehdä helvetisti duunia, että muijasta saa edes jotain irti. Sekin vähä mitä ulos tulee on paskaa.:haart:

UUh, Mariiia on bb-extrassa...voi lol tota rumpujen soittoa...ja kielimuurihan sieltä taas tuli eteen.

Laitetaas nyt vielä toi Helin video, koska se on noin tapetilla. Tällä neiti haki taloon ja jostain kumman syystä pääsi sinne.
http://subject.subtv.fi/videoklipit/58bf4be09aeafbba

Tossa se rakastettava luonne tulee aika hyvin esiin. Siitä jotain plussaa, että samanlainen neiti on myös talossa. Vastaa kysymykseen kysymyksellä ja jokaisen vastauksen eteen kysyjän pitää tehdä helvetisti duunia, että muijasta saa edes jotain irti. Sekin vähä mitä ulos tulee on paskaa.:haart:

UUh, Mariiia on bb-extrassa...voi lol tota rumpujen soittoa...ja kielimuurihan sieltä taas tuli eteen.

Avainsanat:
huumori hauskuus hilpeys iloisuus

"menoa ja meininkiä missä ei ole mitään tolkkua!"

Nuo kuvaakin jo aika hyvin Heliä. :lol2:

Jopa tuossa pystybaarissa kuvatussa mukahauskassa videossa, jossa se on varmaan nousuhumalassa, ei muija säväytä yhtään.

Joo elikkäs....kaks pistettä menee henkilölle, joka on aina täysin pihalla kaikesta, ei osallistu jutusteluihin millään järkevillä argumenteilla...en tiedä mitä tämä kyseinen henkilö oikein ajattelee naisista....Se ei, ei, se ei vain yksinkertaisesti mahdu mun käsitykseen et miten ihminen voi olla niin sekaisin. Eli kaksi pistettä menee Indicalle.

(Ei pahalla, hyvä että joku jaksaa olla aina eri mieltä :) :kippis1:)

Niihä me kaikki.. ja onneks en missannu bb-extraa :haart:

mutmut. toivottavast henri jatkaa vieelä piiitkään pätemistä talossa.. se on jotenki nii tragikoomista

Suositut

Back
Ylös Bottom