Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Noh mitä se Maria selitteli siellä extrassa? Eikai taas jotain siitä että "Ei siellä kenenkään kanssa voi puhua kun niiden ois pitäny puhuu mulle sverigee ja jos ne ei osaa niin mä lähen! Ja se talo ei muuten näytä niin isolta siellä! Ei oo silikonit eikä omatkaan" Vai tuliko kenties jotain uutta mitä ei jo tiedetty?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis vetääkö tuo Heli vaan roolia vai skitsoileeko se oikeasti tuollaisesta tuttijutusta?

Henri vetää vähän överiksi ja Heli nyt ei ole ollut noissa jutuissa muutenkaan mukana. Tulee varmaan kova taisto sunnuntaina. Lähinnä Helin ja Henrin vastustajien kesken.

Oli muuten hyvä veto laittaa Heli ja Heka yhteen, BB haisto et tosta tulee vääntöä.

Aki vois vetää lapset niskalenkkiin, vähän aikalisää.

Vittu, että toi Heka on kyllä sairas jätkä. Jotenkin mä osaan kuvitella, millainen toi oli intissä.

No HUH :wtf: Kevyt :david: toi Heka! Siis voi elämä :curs: voiku ois itse voinut olla tossa syöttötuolissa, olis joku muu syönyt ne pavut jos tuollai olisi yrittänyt niitä syöttää.

Heka on kyllä täys mulkku.

Heli pahoitti mielensä niistä pavuista koska Heka oli ihan hullunkiilto silmissä ja ilmeisesti ei oikeasti pysty syömään papuja eikä niistä pidä tai tulee niitä vatsakipuja. Jotain rajaa.

Ja toi tuttijuttu, sehän kasteli sen vessanpöntössä tai jotain?

Vois kyllä Heli antaa vähän kick boxingia

Heli pahoitti mielensä niistä pavuista koska Heka oli ihan hullunkiilto silmissä ja ilmeisesti ei oikeasti pysty syömään papuja eikä niistä pidä tai tulee niitä vatsakipuja. Jotain rajaa.

Oisitko vetänyt Hekaa dunkkuun tuolla? ;) Vai antanut pelleillä pavuilla?

Yöks:wtf: Hekalle "vuoden isä"-palkinto:hyvä:, pieni sadisti kyllä...

Oisitko vetänyt Hekaa dunkkuun tuolla? ;) Vai antanut pelleillä pavuilla?

Mä voin rehellisesti tunnustaa että tossa vaiheessa kun Heli ryntäsi syöttötuolista veskiin luulin että se lyö Hekaa, ja en olis pistänyt pahaksi vaikka olisi niin tehnytkin, se nimittäin kävisi itselläkin ensimmäisenä mielessä ja tuskin pystyisin itseäni hillitsemään.

Siinä menis Heka kuuskytkiloo kynäniska siltaan ja vääntäisin siitä paskat pellolle.

:teiniangstiuhohymiö:

Leikki ja roolit on ok ja pientä kurmotusta tulee kestää mutta tosiaan, rajansa kaikella. Tuolla muutkin pitää sitä ihan idarina.

Heka veti toki vituiks,mut kyl Helikin kerjäs tota...kylhän sen ties miks se sen tutin heitti sinne pönttöön. Kaikki mikä ei sille käy niin se yrittää päästä niistä jollain tavalla.

Heka on kyllä todella omanlaatuinen persoona! Toivottavasti Kadin teorioissa ei ole perää, nimittäin niissä että Heka on pelottava.

Pirulainen ku ottivat Helin Hekalta pois, tuo kiduttaminen oli niin hauskan näköstä :D Ja tosiaan heti jos ei saa tahtoaan läpi Heli niin on itqparq, ois se nyt voinu ne pavut syödä.

Heka veti toki vituiks,mut kyl Helikin kerjäs tota...kylhän sen ties miks se sen tutin heitti sinne pönttöön. Kaikki mikä ei sille käy niin se yrittää päästä niistä jollain tavalla.

Mitä mä 2-vuotiaita lapsia tiedän niin aika monella on kova se 'oma tahto'. Kyllä ne vinttaa vaatteita/tutteja ym roskiin/pönttöön ihan kiltit lapsetkin joskus.

Mitä mä 2-vuotiaita lapsia tiedän niin aika monella on kova se 'oma tahto'. Kyllä ne vinttaa vaatteita/tutteja ym roskiin/pönttöön ihan kiltit lapsetkin joskus.

Niin no mä luulen et Heli ei miettinyt sitä siltä kantilta vaan kun ei halunnut tuttia suuhun niin heitti sen pönttöön ettei sitä tarvitsisi syödä. Eihän sillä ole missään vaiheessa ole ollut se rooli päällä. Puhuu normaalisti jne.

En nyt puolustele Hekaa tässä, mut ei Heli tossa ihan syytönkään ole. Overiks meni jne. Hekalla, mut...

e-aika kylmä ilmapiiri Hekan ja Helin välillä:D

Suositut

Back
Ylös Bottom