Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten toi Heli voi olla noin kuiva ja tylsä? Ymmärränhän minä sen ettei välttämättä kaikki halua olla alasti koko kansan edessä, mutta voisi nyt jumalauta edes suunsa avata joskus ja yrittää olla meiningissä mukana. Helikin kusetti kohtuullisen rankasti ennen taloon menoaan. Minkä helvetin takia edes lähtee tuollaiseen jos tietää ettei hänellä ole yhtään mitään tarjottavaa katsojille. Olisi voinut pysyä himassaan ja kuoria siellä siveydensipuleitaan.

Toivottavasti ensi kauden haussa painotetaan sitä että talossa sitten kanssa pitää tehdä niitä asioita mitä haastatteluissa lupaa, muuten tulee kenkää.

V*t*n Heli!!! Ämmä ei muka pysty oleen alasti ku se on niin halventavaa. Kuitenki heiluttanu persettään kännisille äijille, jossain hemmetin lamourettesissa. Sehän ei oo sit yhtään halventavaa. Ajattelee liikaa mitä muut ihmiset siitä ulkomaailmassa ajattelee. Eihän tuolla talossa varmaan helppoo oo olla, mutta sitä kannattais miettii jo ennen ku sinne ees hakee. Muutenki vaikuttaa siltä et taloon on otettu tänä vuonna väkee vaan pelkän ulkonäön perusteella (heli, kadi, maxine). Mut onneks on kaikkitietävä Heka.

Heli on tainnu esiintyä kokonaista 3 vai 4 kertaa kyseisessä ryhmässä.

ja voidaan miettiä, että miksi.... olikohan liian rankkaa kuitenkin.. ja oiskohan vaan rahan takia menny.. evt.

Enpä halua dissata heliä. Vaikka se ei ookkaa nii mun makuun minkään näkönen. Ei ollenkaan söpö tai mitään, on se kyllä muuten ihmisenä niin tyttöystäväainesta et huhhuh. Ei lähe mukaa kaikkii idioottimaisuuksii, ja on jotenki niin naisellinenkin. Mukavan ja kivan olonen ihminen, Normaalin olonen, noi muut on kaikki vähän outoja, paitti Jarkko.

En mä kuitenkaan helistä tykkää mutta luonne on kyllä tytössä osunu kohalleen. vois kuvitella kyllä itsensä ton tyyppisen kanssa.

Indica on niin ulallla naismakunsa suhteen, että Heka soikoon!
185600519246e4f4f13075d.jpg

Pari jaksoa olen kattonut:

a) Timppahan on uskomaton pelimies! Nätisti se sai Helin uskomaan että on sen ainoa kaveri tuolla, ja kohta karvakolmio kostuu. Voi jopa mennä niin, että juuri kun on saanut siltä, niin akka potkitaan ulos talosta. Ja eikun taas juomaan kaljaa jonkun tissien välistä :kuola:

b) Todella tylsää jengiä, joista noista jonkun pitäisi voittaa niin Aki voisi voittaa. Vilpittömän ja mukavan oloinen kaveri.

V*t*n Heli!!! Ämmä ei muka pysty oleen alasti ku se on niin halventavaa. Kuitenki heiluttanu persettään kännisille äijille, jossain hemmetin lamourettesissa.
on kyllä aivan eri olla bikineissä kuin alasti, mutta tosiaan kun tuonne hakee niin tasan tarkkaan tietää mihin joutuu jos sinne pääsee. heli on kuiva ja sais lähteä IMO. heka on niin uskomaton etten haluaisi hänen lähtevän vielä. haluan kuulla kuinka paljon ihminen oikeasti voi kehua itseään huomaamatta sitä itse:lol2:

Nyt on kyllä ollut niin väsynyttä meininkiä, että hohhoh.
Heli vetää pohjat tosta jengistä. Mitähän luonnetta Indica on siitä löytänyt? Muija vaan istuu yksin jossain tai katsoo haavi auki kun muut puhuu.

Voi hoh hoh- talon meno on niin kuivakkaa että munkin elämä alkaa tuntua seikkailulle tähän verrattuna -hei äitiyslomalla kahden vaippaikäisen kanssa-:dance:

Jotain on PAKKO tapahtua!!

En mä kuitenkaan helistä tykkää mutta luonne on kyllä tytössä osunu kohalleen. vois kuvitella kyllä itsensä ton tyyppisen kanssa.
Nyt kyllä kaivataan perusteluja ja äkkiä! En muista ihan heti, että olisin törmännyt vastaavaan aasiin. Onko huippunainen sinun mielestäsi siis sellainen, joka on ympäri vuorokauden naama norsunperseellä ja vastaa kaikkeen, että "emmääää tollasta, ei huvita, toiha o iha tyhmää..."? :down: :laama:

Nyt vaan kaljaa porukalle niin nähdään aukeaako Helin haarat Timolle, veikkaan että aukeaa.

Vaikka varmasti on ollut tiedossa Helillä mihin lähtee mukaan, niin ymmärrän jollakin tasolla jos ei haluta riisua pillusilleen koko kansan edessä. Vaikka eipä tossa edes tarvinnut mitään näyttää kun Piiakin oli nakuna siellä peiton alla vain, eikä mitään näkynyt.

Heli tippuu seuraavaksi, ja saamme jälleen nähdä kun Heka on tuloksen julkistamisen jälkeen räjähtämäisillään onnesta. Seuraavaksi Heka onkin sitten Kadia vastaan ja tipahtaa pois.

Heka varmaan luulee pian että hän on yleisön huippusuosiossa kun ei tipu "ikinä" ;)

:) Lyödään virtuaalirahaa viiskymppiä, katotaan miten käy. Sehän on aika siveä tapaus, kävihän se eilenkin ilmi.

Nyt kyllä kaivataan perusteluja ja äkkiä! En muista ihan heti, että olisin törmännyt vastaavaan aasiin. Onko huippunainen sinun mielestäsi siis sellainen, joka on ympäri vuorokauden naama norsunperseellä ja vastaa kaikkeen, että "emmääää tollasta, ei huvita, toiha o iha tyhmää..."? :down: :laama:
Älä nyt perkele innosta indicaa alottamaan tästäkin akasta samanlaista vuodatusta kun mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiasta tuli.

Heka varmaan luulee pian että hän on yleisön huippusuosiossa kun ei tipu "ikinä" ;)

Näinhän siinä käy varmaan sunnuntaina. "vitsi mä tiesin etten tipu". "mä näin unen tästä viimeyönä". "Mä tiiän, että ihmiset tykkää musta ja ei haluu että lähden". "Mulla on faneja ympäri suomea".
Valitse paras.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom