Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
on kyllä aivan eri olla bikineissä kuin alasti, mutta tosiaan kun tuonne hakee niin tasan tarkkaan tietää mihin joutuu jos sinne pääsee. heli on kuiva ja sais lähteä IMO. heka on niin uskomaton etten haluaisi hänen lähtevän vielä. haluan kuulla kuinka paljon ihminen oikeasti voi kehua itseään huomaamatta sitä itse:lol2:V*t*n Heli!!! Ämmä ei muka pysty oleen alasti ku se on niin halventavaa. Kuitenki heiluttanu persettään kännisille äijille, jossain hemmetin lamourettesissa.
Nyt kyllä kaivataan perusteluja ja äkkiä! En muista ihan heti, että olisin törmännyt vastaavaan aasiin. Onko huippunainen sinun mielestäsi siis sellainen, joka on ympäri vuorokauden naama norsunperseellä ja vastaa kaikkeen, että "emmääää tollasta, ei huvita, toiha o iha tyhmää..."? :down: :laama:En mä kuitenkaan helistä tykkää mutta luonne on kyllä tytössä osunu kohalleen. vois kuvitella kyllä itsensä ton tyyppisen kanssa.
50€ vetoa? Mä veikkaan siis ettei aukea. :whip:Nyt vaan kaljaa porukalle niin nähdään aukeaako Helin haarat Timolle, veikkaan että aukeaa.
50€ vetoa? Mä veikkaan siis ettei aukea. :whip:
Älä nyt perkele innosta indicaa alottamaan tästäkin akasta samanlaista vuodatusta kun mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiasta tuli.Nyt kyllä kaivataan perusteluja ja äkkiä! En muista ihan heti, että olisin törmännyt vastaavaan aasiin. Onko huippunainen sinun mielestäsi siis sellainen, joka on ympäri vuorokauden naama norsunperseellä ja vastaa kaikkeen, että "emmääää tollasta, ei huvita, toiha o iha tyhmää..."? :down: :laama:
Heka varmaan luulee pian että hän on yleisön huippusuosiossa kun ei tipu "ikinä" ;)