Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
kovastihan tuo satu väittää etteivät panneet. 24/7 tyypit varmaan tänkin paremmin tietää kun ohjaajalla on kumma tyyli katkoa nuo kohdat kuin seinään.
Yhdessä vaiheessa peitto heilahti hetkeksi pois edestä, jolloin näkyi, että Timolla oli alushousut jalassa, joten mitään ei todennäköisesti peiton alla tapahtunut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhdessä vaiheessa peitto heilahti hetkeksi pois edestä, jolloin näkyi, että Timolla oli alushousut jalassa, joten mitään ei todennäköisesti peiton alla tapahtunut.
just ja tollaset sitten katkotaan pois että ihmisille jää eri kuva asiasta. en suoraansanottuna tajua. no kaippa tolla muutama uus katsoja saadaan telkun ääreen kun panemis jutuilla hehkutetaan.

Ai ne siis harrasti pettingiä :dance: ts. meni homma käteen:D:D:D

Tuossa taannoin ihmettelin miksi ihmeessä joku katsoo tuota ohjelmaa. Mutta vielä ihmeellisempää on oma käytökseni, sillä en edelleenkään katso sitä, mutta seuraan ilmiötä tässä ketjussa ja iltapäivälehtien lööpeissä. Syynä on yksinkertaisesti se, että haluan pystyä keskustelemaan aiheesta kun se pulpahtaa keskusteluissa esille. How :david: is that...

Ei hyvänen aika mitä uusavuttomia tuollakin on! Aikuinen(tai no, taitaa olla vielä teini-iässä) ihminen ei osaa kahvia keittää! Ja sitten vielä toisen neuvot on luokkaa, "käännä suodatinpaperista reunat, niin se mahtuu sinne paremmin." :david:

Minä, minä, minä, minä, minä, minä..!

Kuka tunnistaa henkilön?

p.s. Kuka vittu tuon karkkisadevaihtoehdon on edes keksinyt tuonne äänestykseen? Lapsiltaanko ne kysyy neuvoa noissa asioissa?

"Mulla oli 14 dejavuuta lähetyksessä. Kuulu hengitystä, ja sitten valkonen kani juoksi sohvan ohi. Sillo tiesin, että Satu lähtee." Mieshän on oraakkeli.

Samaa täällä naurettiin. :D

"Mulla oli 14 dejavuuta lähetyksessä. Kuulu hengitystä, ja sitten valkonen kani juoksi sohvan ohi. Sillo tiesin, että Satu lähtee." Mieshän on oraakkeli.

On se Heka vaan äijä :D Kadi oli taas ihanan aneeminen, toivottavasti ois seuraavas äänestykses. Sauli alkaa tuntua niin mukavalta hepulta että voisin olla sen kaveri.

joo kadi on tod aneeminen. sais lähtä talosta. hekan suunnatonta itsekehua on hauska kuunnella. saapahan ainakin nauraa:lol2:

3luokalla tein 6luokan matikantehtäviä jne........

joo kadi on tod aneeminen. sais lähtä talosta. hekan suunnatonta itsekehua on hauska kuunnella. saapahan ainakin nauraa:lol2:

3luokalla tein 6luokan matikantehtäviä jne........

Toinen asia mikä mua viihdyttää on Akin tyyli kertoa juttuja. Miehellä on jotenkin ajoitus aina niin perseellään,että mahdollisesti hyväkin juttu menee aina vituiksi Akin käsissä. Toinen asia mikä siinä huvittaa on, että kukaan ei ilmeisesti kuuntele loppuun Akin tarinoita, mutta se into kertoa niitä on huimaa.

Kadi vaikuttaa tosi aneemiselta, tosin niin on Helikin. Kadin vaisuuteen vaikuttaa varmaan Einarin lähtö, Heli on muuten vaan niin tylsä ihminen.

Heka on tällä hetkellä BB:n parasta antia...Maxinea kattelisin mielelläni vielä useamman viikon ja Timo pääsee nyt täysillä yrittämään sitä.

Eli mun valinta äänestykseen on Heka (haluun nähä kun se hajoaa taas) ja Heli.

"käännä suodatinpaperista reunat, niin se mahtuu sinne paremmin." :david:
:arvi: kerto että suodatinpaperipakkauksessa lukee, että reunat pitää kääntää. Se sitä paitsi istuu oikeasti paremmin jos näin tekee.

Ei hyvänen aika mitä uusavuttomia tuollakin on! Aikuinen(tai no, taitaa olla vielä teini-iässä) ihminen ei osaa kahvia keittää! Ja sitten vielä toisen neuvot on luokkaa, "käännä suodatinpaperista reunat, niin se mahtuu sinne paremmin." :david:

En mäkään "osaa" kahvia keittää. En juo sitä niin ei ole ollut tarvetta opiskella.. tosin luulisin että jos sitä tarvisi keittää niin ei se niin ylitsepääsemättömän vaikeata olisi, mutta ei siitä perkele varmaan hyvääkään tulis.

EDIT: Mitä tota 24/7 on tullu siskolla seurattuu niin Aki vaikuttaa ihan mukavalta sälliltä.

helin suurin murhe oli eilisessä jaksossa että mitä hänen äitinsä sanoo kun saa tietää että hän polttaa tupakkaa. ei saatana likka on 23(?) ja tollasia miettii, hohhoijaa. 23v ja polttaa salassa :lol2:
En mäkään "osaa" kahvia keittää. En juo sitä niin ei ole ollut tarvetta opiskella.. tosin luulisin että jos sitä tarvisi keittää niin ei se niin ylitsepääsemättömän vaikeata olisi, mutta ei siitä perkele varmaan hyvääkään tulis.

EDIT: Mitä tota 24/7 on tullu siskolla seurattuu niin Aki vaikuttaa ihan mukavalta sälliltä.
ymmärtäähän tuon jos ei kahvia juo, mutta kun satun lempi harrastuksiin liittyi kavereiden kanssa kahvilla käynti(kahviloissa). liekkö se ruokaakaan osaa tehdä, eikös se syöny tyyliin 5kertaa viikossa ulkona. pappa betalar. olihan tuo kunnon uusavuton, eihän siitä pääse yli eikä ympäri.

helin suurin murhe oli eilisessä jaksossa että mitä hänen äitinsä sanoo kun saa tietää että hän polttaa tupakkaa. ei saatana likka on 23(?) ja tollasia miettii, hohhoijaa. 23v ja polttaa salassa :lol2:

Samaa juttua mäkin naureskelin, että pelkääkö se tosiaan sitä :D
Menee aika yliholhoovaks jo:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom