Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs ihmeellistä noissa muka on? Dejà vu:ita nyt on saanu ihan varmast jokainen joskus, ja kyl mä ainaki opin lukemaan vähän ennenku täytin neljä, samoin mun paras lapsuuskaveri, ja ainaki 2 mun serkkua. Varmast vähä joka toinen osaa lukea enneku menee kouluun/esikouluun.Suomi24 sivulle oli joku kerännyt tämmöset:
Henri on kyllä uskomaton monitaituri, joka omien sanojensa mukaan:
"Mä opin lukemaan ja laskemaan neljävuotiaana"
"Mä näen enneunia"
.
.
.
.
24/7 (olen nolife :D) saa paljon todellisemman kuvan kaverista ja kyllä se on pakko sanoo et Heka on mielestäni yksi parhaista asukkaista, ainakin mitä tulee toisten huomioon ottamiseen. Ja mitä tohon pomottamiseen tulee (josta pahin valittaja on lähinnä Kadi...), niin itse en ole havainnut alun enismmäistä viikkotehtävää lukuunottamatta tommosta ollenkaan. Sehän sano itekkin sie päiväkirjahuonees et tajus sen takia joutuneensa pudotukseen, ja että aikoo parantaa tapaansa jota on mielestäni tehnytkin.
.
.
.
Noniin, kyllä se varmaan osaa ärsyttää mutta niinkun sanottu, siinä voi olla vaikee olla hiljaa kun ite tietää miten homma toimii ku muut pyörittelee vie palikoita käsissään. Mut kyllä se monis asiois myös neuvoo sivusta antaen toisen kuitenkin tehä.Ei toi päteminen varmaan ihan yksin Kadin päähänpisto ole, kun melkein kaikki muutkin asukkaat noissa nimeämisissä mainitsee saman asian hieman eri sanankääntein.
Noniin, kyllä se varmaan osaa ärsyttää mutta niinkun sanottu, siinä voi olla vaikee olla hiljaa kun ite tietää miten homma toimii ku muut pyörittelee vie palikoita käsissään. Mut kyllä se monis asiois myös neuvoo sivusta antaen toisen kuitenkin tehä.
Mitäs ihmeellistä noissa muka on? Dejà vu:ita nyt on saanu ihan varmast jokainen joskus, ja kyl mä ainaki opin lukemaan vähän ennenku täytin neljä, samoin mun paras lapsuuskaveri, ja ainaki 2 mun serkkua. Varmast vähä joka toinen osaa lukea enneku menee kouluun/esikouluun
niin no se on ranskaks jo nähty.Niin ja btw, deja vu ei ole enneuni, vaan tuttuuden tunne tilanteessa, eli henkilö tuntee kokeneensa uuden tilanteen aiemminkin.
Olin siinä "keskikatsomossa" aivan oikealla edessä, jos katsoo vapusta päin missäs itse istuit?Missäs päin istuit ;)
Nim. myös mukana ollut...
Onkohan tuotantoyhtiö ollut hereillä nyt kun talossa on kaksi pohjalaista. Nythän pohjalaisuus on niin muotia, meil on Extreme Duudsonit, Lauri Tähkä, paidat jne. Timon valitseminen taloon on ollut hyvä valinta, mies on tarjonnut ihan mukavasti viihdettä ja oli ainut kuka osasi heittää suht nokkelia vastauksia Vapun cp-kysymyksiin.
Jarkon valinta taloon on edelleen pieni mysteeri, mikä tässä miehessä on vakuuttanut BB-väen? Muu kuin se pohjalaisuus tietenkin. Onko valinnat olleet niin vähissä vai onko BB-väki ajatellut, että taloon on saatava yksi kunnon suomalainen mies joka ei puhu eikä pussaa. Jos näin on, niin Jarkko on suoriutunut roolistaan helvetin hienosti.
Olin siinä "keskikatsomossa" aivan oikealla edessä, jos katsoo vapusta päin missäs itse istuit?
Jarkon valinta taloon on edelleen pieni mysteeri, mikä tässä miehessä on vakuuttanut BB-väen? Muu kuin se pohjalaisuus tietenkin. Onko valinnat olleet niin vähissä vai onko BB-väki ajatellut, että taloon on saatava yksi kunnon suomalainen mies joka ei puhu eikä pussaa. Jos näin on, niin Jarkko on suoriutunut roolistaan helvetin hienosti.
En voi jättää asiaa tähän vielä, millä rivillä olit?Olin kans siin keskikatsomos ja enempi oikeal reunal
kovastihan tuo satu väittää etteivät panneet. 24/7 tyypit varmaan tänkin paremmin tietää kun ohjaajalla on kumma tyyli katkoa nuo kohdat kuin seinään.Löytyykö siitä videopätkää kun Satu ja Timo nusas eilen? Missasin sen :( Ja onkohan Henri uus Perttu?!! :D
sama täällä ja oon melkein sun ikänen. kai me ollaan sitten niin erilaisia ku muut ;)Kyllä minustakin kruisailu on kivaa oli sitten pyörä tahi auto.
Ikää mullaki 18V. ; ) hups ei ihan
en ymmärrä tätä itsekään. joku hyvä letkautus kerran viikkoon ja sitten loppuaika lymyillään jossain nurkissa. ei edes jurrissa avaudu kunnolla mikä on jo suuren luokan pettymysJarkon valinta taloon on edelleen pieni mysteeri, mikä tässä miehessä on vakuuttanut BB-väen? .
kadi tai maxine. kadiki vois poistua talosta. turha tyyppi.Eiköhän tohon taloon ole ollut hakijoita ihan riittävästi, kyllä sillä toisellakin pohojanmaalaisella on joku tarkoituksensa. :D Eikös kahtena edellisenä vuotena BB:n voittanut henkilö ole ollut ainakin alkuvaiheessa suht hiljainen tyyppi verrattuna muihin...?
Anyway, veikkaan tän viikon äänestykseen Hekaa (ofkoos ), mutta kukahan ois toinen...? Kadi?