Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suomi24 sivulle oli joku kerännyt tämmöset:

Henri on kyllä uskomaton monitaituri, joka omien sanojensa mukaan:
"Mä opin lukemaan ja laskemaan neljävuotiaana"

"Mä näen enneunia"
.
Mitäs ihmeellistä noissa muka on? Dejà vu:ita nyt on saanu ihan varmast jokainen joskus, ja kyl mä ainaki opin lukemaan vähän ennenku täytin neljä, samoin mun paras lapsuuskaveri, ja ainaki 2 mun serkkua. Varmast vähä joka toinen osaa lukea enneku menee kouluun/esikouluun.

tai sitte se nois onki ihmeellistä, sama ku sanois, et btw mul on muute kaks kivestä.

Hyvä vaa että henri jäi, se aiheuttaa kohtuullisesti myötähäpeää, ja toisaalta kivaha tollasta amista on kattella, varsinki jos se innostuu iskemää heliä oikein tosissaa;) Sen se eka haastateltu kaveri ol kyl iha kunnon amiksen stereotyyppi!;) lippis bemu ja 16 v tyttöjä takapenkillä;) Ja punane l&m palaa, venäjäntuontimallinen.. ja varmast on joku suomenleijonakaulakoru sil.

Satu ol taas jotenki niiiiin tiimiakatemiaa, niiiiin tradenomia, ei vittu;) tunnen aika paljo tradenomiopiskelijoita, ja kyl toi tuttuja mielikuvia herätti:) iha älyttömäst tul mielee yks tietty, harmi ettei sitä nykyää kovi usein nää, ois voinu kuitata et ooks sää sukuu sadulle,ku se on sellaine et se vois olla sun sisko:)

Nyt on kyllä pakko puolustella tota Hekaa kun sitä tuntuu kaikki polkevan maan rakoon. Ensinnäkin mielestäni päälähetyksiin leikataan juuri ne kohdat, että Hekasta saadaan annettua tommonen idiootti-amiksen kuva.

24/7 (olen nolife :D) saa paljon todellisemman kuvan kaverista ja kyllä se on pakko sanoo et Heka on mielestäni yksi parhaista asukkaista, ainakin mitä tulee toisten huomioon ottamiseen. Ja mitä tohon pomottamiseen tulee (josta pahin valittaja on lähinnä Kadi...), niin itse en ole havainnut alun enismmäistä viikkotehtävää lukuunottamatta tommosta ollenkaan. Sehän sano itekkin sie päiväkirjahuonees et tajus sen takia joutuneensa pudotukseen, ja että aikoo parantaa tapaansa jota on mielestäni tehnytkin.

Toki se ottaa heti kun ne saa uuden tehtävän ns. ohjat käsiinsä eli on siinä päähäärijänä, mutta fakta vaan on että se tajuaa miten noi asiat toimii huomattavasti nopeemmin kun muut asukkaat, ja siinä on aika vaikee olla hiljaa ku muut ei tajua.

Ja kun noi esim. ryyppää tuo ja muutenkin, nii se pitää yksin huolta paljon on puita, siivoo muitten jälkiä jnejne.

.
.
.
24/7 (olen nolife :D) saa paljon todellisemman kuvan kaverista ja kyllä se on pakko sanoo et Heka on mielestäni yksi parhaista asukkaista, ainakin mitä tulee toisten huomioon ottamiseen. Ja mitä tohon pomottamiseen tulee (josta pahin valittaja on lähinnä Kadi...), niin itse en ole havainnut alun enismmäistä viikkotehtävää lukuunottamatta tommosta ollenkaan. Sehän sano itekkin sie päiväkirjahuonees et tajus sen takia joutuneensa pudotukseen, ja että aikoo parantaa tapaansa jota on mielestäni tehnytkin.
.
.
.

Ei toi päteminen varmaan ihan yksin Kadin päähänpisto ole, kun melkein kaikki muutkin asukkaat noissa nimeämisissä mainitsee saman asian hieman eri sanankääntein.

Ei toi päteminen varmaan ihan yksin Kadin päähänpisto ole, kun melkein kaikki muutkin asukkaat noissa nimeämisissä mainitsee saman asian hieman eri sanankääntein.
Noniin, kyllä se varmaan osaa ärsyttää mutta niinkun sanottu, siinä voi olla vaikee olla hiljaa kun ite tietää miten homma toimii ku muut pyörittelee vie palikoita käsissään. Mut kyllä se monis asiois myös neuvoo sivusta antaen toisen kuitenkin tehä.

Noniin, kyllä se varmaan osaa ärsyttää mutta niinkun sanottu, siinä voi olla vaikee olla hiljaa kun ite tietää miten homma toimii ku muut pyörittelee vie palikoita käsissään. Mut kyllä se monis asiois myös neuvoo sivusta antaen toisen kuitenkin tehä.

Joissakin asioissa neuvominen on jopa suotavaa jos itse osaa ja muut ei. Pitäis kuitenkin aikuisen tyypin käsittää että ei mene neuvomaan muita esim. pölyjen pyyhkimisessä ja muissa itsestään selvissä asioissa, tästähän se Aki mm. jossakin vaiheessaa mainitsi.

Seuraavaksi se varmaan neuvoo muijille oikeanlaiset kuukautissiteet ja näyttää jätkille miten pyyhitään perse parhaalla mahdollisella tavalla.

Ei näin.

Pelimies pyyhkii etukautta.

Kyllähän sitä Hekaa voi puolustella vaikka miten, mutta tosiasia on se, että se on naurettava irvikuva siitä, mitä se luulee olevansa.

Mitäs ihmeellistä noissa muka on? Dejà vu:ita nyt on saanu ihan varmast jokainen joskus, ja kyl mä ainaki opin lukemaan vähän ennenku täytin neljä, samoin mun paras lapsuuskaveri, ja ainaki 2 mun serkkua. Varmast vähä joka toinen osaa lukea enneku menee kouluun/esikouluun

Eihän noissa mitään ihmeellistä olekkaan, ja mulle on ihan sama vaikka tää heka ois oppinut lukemaan kaksi vuotiaana, osais ottaa viinaa tulematta känniin ja ois vaikka keksinyt lääkkeen syöpään. Tarviiko sitä vaan saatana tuolla kokoajan toitottaa, kuinka erinomainen ihminen onkaan.

Rankkuri sen hyvin sanoi, pojalla taitaa olla pikkusen liian suuret luulot itsestään, ja sillä taas ei ole mitään tekemistä terveen itsetunnon kanssa.

Niin ja btw, deja vu ei ole enneuni, vaan tuttuuden tunne tilanteessa, eli henkilö tuntee kokeneensa uuden tilanteen aiemminkin.

Voi hitto kun nauratti eilen se Hekan kaverin hehkutus kuinka "Henrille autolla ajaminen on niin tärkeätä ja SE juttu".

Siis mitä wittua? Autolla ajaminen? Ja jätkä oli, kuinka vanha? Ihan kuin joku 18w just ajokortin ja ekan corollan saanut teini. :hyvä:

Niin ja btw, deja vu ei ole enneuni, vaan tuttuuden tunne tilanteessa, eli henkilö tuntee kokeneensa uuden tilanteen aiemminkin.
niin no se on ranskaks jo nähty.

Mut musta se Heka nimenomaan puhu siitä että se saa pahoja dejà vu:ita.

Voihan se olla puhunu enneunistaki, ei mul oo 24/7:aa.
Ei siin mitää, kukin saa olla mitä on, mut onhan toi toisten aliarviointia hehkuttaa sitä että on oppinu lukemaan neljänvanhana. varmasti joka ainoa terve ipana oppii,jos vaikka vanhemmat saa houkuteltua kirjan ääreen ja opettaa. Vaikka sitte neljänvanhana. Toisia lapsia vaan kiinnostaa leikkiminen:kippis1:

Nyt on kaikki selkeät pudokkaat pudotettu. Piiakaa ei oo enää ihan niin hirveä ku ennen. Ehkä se ois Kadin vuoro, Tai Maxxxinen. vaik minust Maxxxine on ihan lavli. se on rennon ja mukavan olonen, ehkä mukavimman olonen noista kaikista. Heli on kans iha järkevän tuntunen, poislukien kioskinkäyttötaito.

Ei maxxinea saa pudottaa kun sillä on posliinipipari.

Ei helvetti tuota Timoa. Kaveri näyttää ja kuulostaa joltain metroseksuaalilta Juha Miedolta. Kamalan kuulosta toi pohjanmaalainen leveä murre, ei voi muuta todeta kuin, että paini ja pesäpallo on homojen hommaa;)

Onkohan tuotantoyhtiö ollut hereillä nyt kun talossa on kaksi pohjalaista. Nythän pohjalaisuus on niin muotia, meil on Extreme Duudsonit, Lauri Tähkä, paidat jne. Timon valitseminen taloon on ollut hyvä valinta, mies on tarjonnut ihan mukavasti viihdettä ja oli ainut kuka osasi heittää suht nokkelia vastauksia Vapun cp-kysymyksiin.

Jarkon valinta taloon on edelleen pieni mysteeri, mikä tässä miehessä on vakuuttanut BB-väen? Muu kuin se pohjalaisuus tietenkin. Onko valinnat olleet niin vähissä vai onko BB-väki ajatellut, että taloon on saatava yksi kunnon suomalainen mies joka ei puhu eikä pussaa. Jos näin on, niin Jarkko on suoriutunut roolistaan helvetin hienosti.

Onkohan tuotantoyhtiö ollut hereillä nyt kun talossa on kaksi pohjalaista. Nythän pohjalaisuus on niin muotia, meil on Extreme Duudsonit, Lauri Tähkä, paidat jne. Timon valitseminen taloon on ollut hyvä valinta, mies on tarjonnut ihan mukavasti viihdettä ja oli ainut kuka osasi heittää suht nokkelia vastauksia Vapun cp-kysymyksiin.

Jarkon valinta taloon on edelleen pieni mysteeri, mikä tässä miehessä on vakuuttanut BB-väen? Muu kuin se pohjalaisuus tietenkin. Onko valinnat olleet niin vähissä vai onko BB-väki ajatellut, että taloon on saatava yksi kunnon suomalainen mies joka ei puhu eikä pussaa. Jos näin on, niin Jarkko on suoriutunut roolistaan helvetin hienosti.

Onhan Jarkolla ollut merkittävä rooli tuolla, hyvää läppääkin on lentänyt ja mm. Aki imitaatio oli aika hassu. Sen sijaan nytkun Einari on tippunut niin Kadista ei pahemmin taida olla iloa, kertoilee vaan että Hekalla on hullunkiilto silmissä ja luulee onneton vielä että Heka ahdistelee sitä.

Eiköhän tohon taloon ole ollut hakijoita ihan riittävästi, kyllä sillä toisellakin pohojanmaalaisella on joku tarkoituksensa. :D Eikös kahtena edellisenä vuotena BB:n voittanut henkilö ole ollut ainakin alkuvaiheessa suht hiljainen tyyppi verrattuna muihin...?

Anyway, veikkaan tän viikon äänestykseen Hekaa (ofkoos :)), mutta kukahan ois toinen...? Kadi?

Löytyykö siitä videopätkää kun Satu ja Timo nusas eilen? Missasin sen :( Ja onkohan Henri uus Perttu?!! :D
kovastihan tuo satu väittää etteivät panneet. 24/7 tyypit varmaan tänkin paremmin tietää kun ohjaajalla on kumma tyyli katkoa nuo kohdat kuin seinään.
Kyllä minustakin kruisailu on kivaa oli sitten pyörä tahi auto.

Ikää mullaki 18V. ; ) hups ei ihan
sama täällä ja oon melkein sun ikänen:). kai me ollaan sitten niin erilaisia ku muut ;)
Jarkon valinta taloon on edelleen pieni mysteeri, mikä tässä miehessä on vakuuttanut BB-väen? .
en ymmärrä tätä itsekään. joku hyvä letkautus kerran viikkoon ja sitten loppuaika lymyillään jossain nurkissa. ei edes jurrissa avaudu kunnolla mikä on jo suuren luokan pettymys
Eiköhän tohon taloon ole ollut hakijoita ihan riittävästi, kyllä sillä toisellakin pohojanmaalaisella on joku tarkoituksensa. :D Eikös kahtena edellisenä vuotena BB:n voittanut henkilö ole ollut ainakin alkuvaiheessa suht hiljainen tyyppi verrattuna muihin...?

Anyway, veikkaan tän viikon äänestykseen Hekaa (ofkoos :)), mutta kukahan ois toinen...? Kadi?
kadi tai maxine. kadiki vois poistua talosta. turha tyyppi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom