Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla alkaa vituttamaan jo pelkkä Jarkon kattelukin.
Vois lähtee se läski paska himaan.Oikeasti.
jarkko vituttaa aivan kympillä. kusi noussu päähän.
Kiitos poijaat kiteytyksestä.

Eilinen meni ja toissapäiväinenkin meni ohi, en lienee ole hirveästi menettäny?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä ei Jarkko ole mitenkään muuttunut. Tai ainakaan paljoa. Enemmän ehkä raapii muniaan. Hassua, että Timo leimaattiin pelimieheksi. Sehän leikki vain vähän, eli tytöt tietää mihin lähtee mukaan. Kaikki äijät tietää, että oikea pelimies talossa on Jarkko. ;)

Mun mielestä ei Jarkko ole mitenkään muuttunut. Tai ainakaan paljoa. Enemmän ehkä raapii muniaan. Hassua, että Timo leimaattiin pelimieheksi. Sehän leikki vain vähän, eli tytöt tietää mihin lähtee mukaan. Kaikki äijät tietää, että oikea pelimies talossa on Jarkko. ;)

Totta turiset.

no onhan muut sentään aika paljonkin källejä yrittänyt tehdä sillä välin kun jarkko on raapinut pallejaan tai peilannut itseään. ja kun kuitenkin kysyt että mitä källejä, milloin, missä ja monelta niin totean tähän heti että katso ohjelmaa äläkä multa kysele ku en jaksa kirjottaa.

:lol2:
Nythän tuli uskottavat perustelut.

Siis sun mielestä muut on viihdyttävämpiä, kun ne on tehny jotain vitun källejä tuolla talossa?

Mun mielestä kaikki on lähes yhtä paskoja tällä hetkellä viihdearvoltaan. Eikä se paljon viihdytä, jos tehdään niin hurja "källi", että mummon nalle piilotetaan ja sitten sitä etitään. :jahas:

Eli katot Riittaakin mielummin. :wtf:
siis todellakin katson. paljon mielummin
:lol2:
Nythän tuli uskottavat perustelut.

Siis sun mielestä muut on viihdyttävämpiä, kun ne on tehny jotain vitun källejä tuolla talossa?

:
no ei tullu mulle yllätyksenä että sinä tykkäät ennemmin katsella kun tuleva poikaystäväsi rappaa palleja talossa.

mää katon ennemmin niitä källejä ja muita häröilyjä.

no ei tullu mulle yllätyksenä että sinä tykkäät ennemmin katsella kun tuleva poikaystäväsi rappaa palleja talossa.

mää katon ennemmin niitä källejä ja muita häröilyjä.

Ootko sä, Neutraali, oikeesti vähän tyhmä? :jahas:

Usko nyt jo, hyvä Tony Halme-fani, ei se Jarkko mikään mun suosikki ole, mutta yritän vaan sanoa, että kukaan ei oo oikein erottunu mitenkään hirveesti ylitse muiden tuolla talossa. Ei Jarkko huonoudellaan, eikä kukaan muu paremmuudellaan.

Nyt kun vielä kerrot, että mitä se "muu häröily" on? Niiden mahtavien "piilotetaan ja etsitään mummon nalle" -källien lisäksi?

Ootko sä, Neutraali, oikeesti vähän tyhmä? :jahas:

Usko nyt jo, hyvä Tony Halme-fani, ei se Jarkko mikään mun suosikki ole, mutta yritän vaan sanoa, että kukaan ei oo oikein erottunu mitenkään hirveesti ylitse muiden tuolla talossa. Ei Jarkko huonoudellaan, eikä kukaan muu paremmuudellaan.

Nyt kun vielä kerrot, että mitä se "muu häröily" on? Niiden mahtavien "piilotetaan ja etsitään mummon nalle" -källien lisäksi?
olen eikä tee edes tiukkaa myöntää. kaiken oleellisen olen jo edellä maininnut niin en jaksa ruveta sulle näitä asioita erikseen tavaamaan. katso ohjelmaa. kyllä mun mielestä niko on selkeesti parempi kuin muut ja jarkko vastaavasti aivan onneton tapaus. noista kolmesta se joutaisi lähtemään. jos äänestyksessä olisi esimerkiksi kadi ja jarkko, niin olisin sen kannalla että kadi lähtisi. ei mun tartte näitä näkemyksiä sen kummemmin perustella/puolustella. jos olen sitä mieltä niin olen ja sillä selvä piste

olen eikä tee edes tiukkaa myöntää. kaiken oleellisen olen jo edellä maininnut niin en jaksa ruveta sulle näitä asioita erikseen tavaamaan. katso ohjelmaa. kyllä mun mielestä niko on selkeesti parempi kuin muut ja jarkko vastaavasti aivan onneton tapaus. noista kolmesta se joutaisi lähtemään. jos äänestyksessä olisi esimerkiksi kadi ja jarkko, niin olisin sen kannalla että kadi lähtisi. ei mun tartte näitä näkemyksiä sen kummemmin perustella/puolustella. jos olen sitä mieltä niin olen ja sillä selvä piste

Joo, antaa olla kun et ymmärrä. Kun sulta jotain perusteluja pyytää, niin vastaukset on tota luokkaa.

Mun idea oli kuitenkin, että kukaan ei voi olla erityisen paska, kun kaikki on paskoja.

kyllä minä ymmärrän että minun pitäisi ruveta kertomaan sinulle talon tapahtumat ja kertoa mitä källejä muut ovat tehneet. mun idea oli että jarkko on erityisen paska noista kolmesta tiputuksessa olevasta. en nyt tajua mikä siinä on niin vaikeaa tajuta. saat aivan rauhassa vängätä.

Jarkko on ollut näihin päiviin asti minunkin suosikkejani, mutta kaverin viime aikainen käytös on laskenut hänen pointsejaan minun silmissäni.

Esimerkkinä viime jakso, jossa Jarkko päiväkirjahuoneesta tullessaan rupesi kiusaamaan ja ahdistelemaan Suvia tökkimällä tätä ensin korvii ja sitten vähän muuallekkin. En tiedä laittoiko muut merkille miten Jarkko kähmi Suvia ja miltä Suvi näytti, kun Jarkko "leikkisästi" tätä kiusoitteli. Ei muuten ollut paljosta kiinni, ettei Suvi suuttunut ihan huolella Jarkolle -mielestäni olisi kyllä tuosta voinut vähän kilahtaakkin.

Mikään kun ei mielestäni ole säälittävämpää, kuin muka "leikkimielellä" telmiä naisen kanssa ja lääppiä tätä siinä samalla. "Tosi pelimies" ei mielestäni moiseen koskaan syyllisty, vaan telmii naisen kanssa ainoastaan silloin kun nainen itse sitä selvästi haluaa ja tekee näin myös itse aloitteen..

Mikään kun ei mielestäni ole säälittävämpää, kuin muka "leikkimielellä" telmiä naisen kanssa ja lääppiä tätä siinä samalla. "Tosi pelimies" ei mielestäni moiseen koskaan syyllisty, vaan telmii naisen kanssa ainoastaan silloin kun nainen itse sitä selvästi haluaa ja tekee näin myös itse aloitteen..

"tosi pelimies" Onko niillä jotkut kriteerit? :hyvä: No eipä subin lähetyksessä mitään lääppimistä kyllä ollu. Korviin ja kainaloihin sormillaan tökki, mut voihan tuo olla lääppimistäkin jossain päin, tai ihan jopa esileikkiäkin. :whip:

Edit. Lisätäänpä vielä et ihan sama mulle kuka tippuu, tylsäähän tuo on joka tapauksessa. Pudotuksissa on liikaa tuotannolla näpit pelissä.

"tosi pelimies" Onko niillä jotkut kriteerit? :hyvä: No eipä subin lähetyksessä mitään lääppimistä kyllä ollu. Korviin ja kainaloihin sormillaan tökki, mut voihan tuo olla lääppimistäkin jossain päin, tai ihan jopa esileikkiäkin. :whip:

Edit. Lisätäänpä vielä et ihan sama mulle kuka tippuu, tylsäähän tuo on joka tapauksessa. Pudotuksissa on liikaa tuotannolla näpit pelissä.

"tosi pelimies" -termin heitin tuohon sen takia, koska Jarkko tuolla talossa on aika selkeästi itseään sellaiseksi mainostanut. Esileikkinä tuollainen telmiminen saattaisi mennä siinä tapauksessa, jos kumpikin osapuoli olisi leikissä mukana.. ;)

mistä tietää, että lauantai iltana ei tule tapahtumaan mitään actionia?.. löytää itsensä katsomasta BB:tä

ei vidu

kyllä minä ymmärrän että minun pitäisi ruveta kertomaan sinulle talon tapahtumat ja kertoa mitä källejä muut ovat tehneet. mun idea oli että jarkko on erityisen paska noista kolmesta tiputuksessa olevasta. en nyt tajua mikä siinä on niin vaikeaa tajuta. saat aivan rauhassa vängätä.

Säkin saat vängätä ihan rauhassa. ;)

En edelleenkään ymmärrä miten se Jarkko voi olla se "erityisen paska". Pallien raaputtelun takiako? Kyllä se Jarkko on mun mielestä osallistunu noihin sun mainostamiin "källeihinkin" ihan yhtä paljon kun muutkin...

Viihdytysarvoista viis, mutta kyllähän tuo Jarkko nyt on ihan vitusti itteensä täynnä oleva olmi.

BB: Kuinka luulet muiden asukkaiden kuvailevan sinua?
Jarkko: Noo mää oon tälläne älykäs ja mukava verbaalinero. (tjsp)

huhhuh, lol!

Plus ne kaikki kehumiset omasta älykkyydestään, pano/pelimiehen kyvyistään jnejne, ei nyt jaksa muistaa kaikkia...

Ja voivittu se panetuksesta jauhaminen. Menis nyt saatana vetämään kuivat vaikka sinne vessan nurkkaan, jos niitä kiviä niin kovin pakottaa.

Ei noista kukaan nyt viime vuosiin verrattuna mikään säkenöivä stara oo, mut kyllä toi Jarkko on em. jutuillaan tehny ittensä täysin ulosäänestettäväksi.

Niko sais viedä voiton ja Kadin perse se jaksaa olla nätin näköinen vaikka muija muuten lahoaakin aika pahasti.

On tuo rakkula-Kadi kyllä kokoajan ihanemman näköinen :)
(not)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom