Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Voi LOL!!! zero points. Melkosia tietäjiä.

Sale taas ihan katollaan parin siiderin jälkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
varmaan oli kadin hallussa se stikki kokoajan niin ei ole kummma jos tulee pyöree nolla :)

Tuotanto oli päättänyt jo ennen konsolipelejä että tällä viikolla onnistuu tehtävä, pelasivat he miten tahansa sitten. :jahas: Mun mielestä tehtävä on epäonnistunut, mutta sillä nyt ei ole merkitystä.

Vetääköhän Kadi överiksi vielä? :)

No niin, pojat taas vauhdissa. Jarkko rupee ottamaan jo kohtalaisen paljon päähän, munatonta meininkiä.

niin olikohan se muijja hikinen ihan varmasti? jäi vähän epäselväksi ku ei sanonut kovin moneen kertaan.

Aika pitkään näytti tota Jarkon episodia. Odotin innoissani, et olis tapahtunut Kaarlomainen kilahtaminen, mutta oikeastaan ei tapahtunut mitään. En tajua mikä tossa oli niin ihmeellistä, ilmeisesti yritettiin saada Jarkkoa huonoon valoon kun ei kestänyt naisen antamia "pakkeja".

Mut et vartti tota sontaa, vähissä on tapahtumat.

Niko on kyl voittaja-ainesta mun silmään. Ja vaikka kaikkia Jarkko niin tuntuu nykyään vituttavan niin mun lemppari number two silti, ehdottomasti yks tän kauden viihdyttävimpiä jätkiä talossa.

jarkko on kyllä ollut anti viihdyttävä. mitä viihdyttävää se on tehnyt ku ei se saa mitään aikaiseksi? kaikista laimein jätkistä heti einarin jälkeen

edit: ja jussin:D

jarkko on kyllä ollut anti viihdyttävä. mitä viihdyttävää se on tehnyt ku ei se saa mitään aikaiseksi? kaikista laimein jätkistä heti einarin jälkeen

edit: ja jussin:D

Mitäs viihdyttävää muut talon miehet on sitten tehny?

Esim. Sauli? Puhallellu tupankan savusta ihQja reinkaita?

Kyl mun mielestä Timo on ainakin ollut viihdyttävämpi kuin Jarkko. Se sai ainakin jotain aikaan, muuta kuin pk-huoneessa tärisemisen ja ihmettelemisen kuinka täynnä pallit on.

Niko on tietenkin ollut viihdyttävin.

Tosiaan, taso ei ole olllut hirveän korkea.

Jopa Jussin viimeinen hulinointi nosti sen Jarkon ohi viihdyttävyydessä.

Tätä just tarkotin. Että miten Jarkko voi olla paskin viihdyttäjä, kun kaikki tuolla talossa on ihan paskoja viihdyttäjiä.

No jos tässä nyt väkisin jotain listaa pitää alkaa rakentamaan niin on se Jarkko siellä perällä. Viihdyttäjä on ehkä väärä sana tälle. Persoona joka vituttaa vähiten vois olla osuvampi.

Mitäs viihdyttävää muut talon miehet on sitten tehny?

Esim. Sauli? Puhallellu tupankan savusta ihQja reinkaita?
en pidä saulia miehenä joten eipä tohon tartte edes kommentoida.
Tätä just tarkotin. Että miten Jarkko voi olla paskin viihdyttäjä, kun kaikki tuolla talossa on ihan paskoja viihdyttäjiä.
no peränpitäjänä se on vaikka kuinka yrität puolustella;). pallien rappaamisessa ei ole mitään viihdyttävää IMO. kuiva jätkä mun mielestä.

en pidä saulia miehenä joten eipä tohon tartte edes kommentoida.
no peränpitäjänä se on vaikka kuinka yrität puolustella;). pallien rappaamisessa ei ole mitään viihdyttävää IMO. kuiva jätkä mun mielestä.

IMO IMHO EHRAM IMO mutta mitä muuta niin kovin viihdyttävää ne muut talon asukkaat on saanu aikaan?

En puolustele Jarkkoa. Alkaa hiipua munkin mielestä. Mutta silti kukaan ei ole säväyttäny mitenkään erityisesti.

Joo, onhan se kummallista. Eikä ole edes eka kerta Kadin kohdalla, kovasti ne yrittää pelata sitä finaaliin. Eli laita vaan hattu päähän, mulla se on ollut jo jonkin aikaa.

ei kadia tarvi pelata finaaliin. hankala se on sieltä pois saada kun sitä ei saada äänestykseen ja vaikka saiskin niin pitäis olla sauli tai niko vastassa ennen ku se saatais ulos.
IMO IMHO EHRAM IMO mutta mitä muuta niin kovin viihdyttävää ne muut talon asukkaat on saanu aikaan?

En puolustele Jarkkoa. Alkaa hiipua munkin mielestä. Mutta silti kukaan ei ole säväyttäny mitenkään erityisesti.
no onhan muut sentään aika paljonkin källejä yrittänyt tehdä sillä välin kun jarkko on raapinut pallejaan tai peilannut itseään. ja kun kuitenkin kysyt että mitä källejä, milloin, missä ja monelta niin totean tähän heti että katso ohjelmaa äläkä multa kysele ku en jaksa kirjottaa.

Vittu että on perseestä kun tuo tuotannon puolueellisuus menee noin läpinäkyväksi. Kadin törttöilyijä ei näytetä tv:ssä ollenkaan. Syykin on selvä; ne haluaa Kadin ja Saulin finaaliin, koska molemmilla on aika kattavat teinifanilaumat. Kun nuo kaksi saadaan finaaliin, voivoi sitä rahantuloa kun pissaliisoilla ym. teineillä alkaa saldorajat paukkumaan.
Jos siellä finaalissa on esim. Jarkko ja Sauli, ei kenenkään tarvi paukutella saldorajoja paniikissa loppuun asti kun voitto on varma.:curs:

Toivoisin että kaksi viimeistä asukkia olis Niko ja Sauli, josta Niko tietysti voittoon.

joo saulia on kyllä lirkutettu tuotannon puolesta huolella. saa soittaa jollekki siskolle jos se saa lapsen. siis mitä vitun väliä sillä on jos sisko saa lapsen, ei se sauli varmaankaan sen isä ole. jarkon siskokin sai lapsen reilu kk sitten mutteipa paljoa soittoja herunut. lisäksi pikku saulille annettiin röökiäkin, tosin siitä ihme kyllä hyötyi jarkkokin. ihme ku ei nekin ollut vain ja ainoastaan saulille. sitten se martinan video jossa sauli sai erikois terkkuja martinalta, sekin ois voitu leikata pois siitä mutta tuotantohan halusi antaa ne terkut perille jotta sale saa lisä puhtia:zzzz:. ja onkait niitä muitakin pikku juttuja joissa salea on makeiltu tuotannon puolelta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom