Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niimpä. Suvi oli ihan tosi naisellinen, varsinkin eleissä, ja reaktioissa, vaikka ne kirkumiset vähän ärsyttääkin, niin musta periaatteessa tollaset iloiset ja sosiaaliset naiset on ihania. Sellaset ystävälliset, elämänhaluiset ja helposti ilahtuvat. Niissä on sitä jotain, ja se jotain on se että kun suunnilleen ihaninta mitä tiedän on tehdä joku tyttö ikionnelliseksi, koska onnelliset naiset on aivan ihania, suorastaan lutuisia, niin tollasen selkeesti tunteesa näyttävän tunnepakkauksen tapaaminen ois parasta mitä tiedän, vaikka se kirkuminen on korvia raastavaa, niin silti..Nyyh, miksi piti Suvin lähteä.
Pelottaa olla indican kanssa samaa mieltä
Siksi oisin toivonut että suvi jää, koska se on aidon ja aidosti ilosen ja sosiaalisen olonen mukava tyttö
mä luulen että jos mä oisin tuolla talossa ollut ite, oisin tykänny suvista eniten noista ihmisistä, just niin sellanen ihminen minkälaisesta ite tykkään, että epäilen että se ois ollu mun suosikki siellä, enkä oisi sille ääniä antanu.
Indica sä oot oikeesti niin friikki jätkä et hae tonne taloon ens kaudella oikeesti :D
niin minäkin, mutta jos se ei ensiviikolla muutu niin sehän on päässyt tavoitteeseensa eli finaaliin. yksi pudotus on jäljellä. viimevuonna oli 4 finaalissa. eli ensi sunnuntaina normaali pudotus ja heti pudotuksen jälkeen saa ruveta äänestämään voittajaa. siis jos menee samanlain ku viimevuonna. muuta varmaa ei ole kuin se, että riitta on seuraavassa äänestyksessä. kaverina ehkä sauli, jarkko tai molemmat.Haluan nähdä, kun se omahyväinen ilme muuttuu yllätykseksi. Ehkä jo ensi viikolla.
Indica sä oot oikeesti niin friikki jätkä et hae tonne taloon ens kaudella oikeesti :D
Postaat vaikka ennen lähtöös pärstän kuvas BB-08 threadiin niin pidetään sulle peukkuja vaikka oisit kuinka dorka :D
niin minäkin, mutta jos se ei ensiviikolla muutu niin sehän on päässyt tavoitteeseensa eli finaaliin. yksi pudotus on jäljellä. viimevuonna oli 4 finaalissa. eli ensi sunnuntaina normaali pudotus ja heti pudotuksen jälkeen saa ruveta äänestämään voittajaa. siis jos menee samanlain ku viimevuonna. muuta varmaa ei ole kuin se, että riitta on seuraavassa äänestyksessä. kaverina ehkä sauli, jarkko tai molemmat.
:lol2:Indica sä oot oikeesti niin friikki jätkä et hae tonne taloon ens kaudella oikeesti :D
Postaat vaikka ennen lähtöös pärstän kuvas BB-08 threadiin niin pidetään sulle peukkuja vaikka oisit kuinka dorka :D
Mä todella toivon niin. Jarkon kaverin kommentit koskien tuota nöyryyden puutetta oli eilen ihan asialliset, voisin kuvitella, että leijumisesta saattaa kuulla jatkossa pientä kuittailua. :DTotta, ei tosiaan tullut mieleen, että homma on jo tässä vaiheessa. Vaikeeta se on sieltä saada pihalle ennen finaalia. Pidän silti peukkuja, että Jarkko kävelee ulos ens viikolla.
Joka vuosi joku no-life nörtti onnistuu väsäämään kaikkein ärsyttävimmästä kisaajasta fanisivut. Käykäähän viihdyttämässä itseänne ja lukemassa "kadismeja". Ei vittu sanon minä.
BB-kadin fanisivut
löin 30e vetoa, että mitään BB2008 ei tule tapahtumaan: sen verran paskaa tämä kausi ollut heti alusta pitäen ja mielenkiinto laskenut koko formaattia kohtaan varmaan useammalla kuin subtv kehtaa myöntää
löin 30e vetoa, että mitään BB2008 ei tule tapahtumaan: sen verran paskaa tämä kausi ollut heti alusta pitäen ja mielenkiinto laskenut koko formaattia kohtaan varmaan useammalla kuin subtv kehtaa myöntää