Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyyh, miksi piti Suvin lähteä. :(
Pelottaa olla indican kanssa samaa mieltä, mutta jotenkin tuollaiset estrogeenipommit on aivan tajuttoman panettavia...

Nyyh, miksi piti Suvin lähteä.
Pelottaa olla indican kanssa samaa mieltä
niimpä. Suvi oli ihan tosi naisellinen, varsinkin eleissä, ja reaktioissa, vaikka ne kirkumiset vähän ärsyttääkin, niin musta periaatteessa tollaset iloiset ja sosiaaliset naiset on ihania. Sellaset ystävälliset, elämänhaluiset ja helposti ilahtuvat. Niissä on sitä jotain, ja se jotain on se että kun suunnilleen ihaninta mitä tiedän on tehdä joku tyttö ikionnelliseksi, koska onnelliset naiset on aivan ihania, suorastaan lutuisia, niin tollasen selkeesti tunteesa näyttävän tunnepakkauksen tapaaminen ois parasta mitä tiedän, vaikka se kirkuminen on korvia raastavaa, niin silti..

Sellaa et nainen ilahtuu silminnähden, ja näyttää sen saa mussa aikaan sen että keinolla millä hyvänsä hakee sitä että se ilahtuu, ja tavallaan on sillon naisellekin parempi mies. Onnelliset ja ihanan iloset naiset on pop. Ja naisen onnelliseksitekeminen on aivan ihanaa, ja siitä tulee itellekin tosi onnellinen ja hyvä fiilis, sellanen että tuntee että on joku tarkotus:haart:

Suvissa kaunista sitten taas on se hyvävartaloisuus, ja tietty ne hiukset, ne on ihananväriset:haart::haart: kertakaikkiaan kun mä luonnossakin ihastun aina heleänvaaleisiin ihanuuksiin, ja en koskaa oo kertaakaan ihastunu muunlaisiin, niin tottakai sitä on sellasen naistyypin puolella, mikä täyttää ne omat mieltymykset. Itellä on just se vika että mä tykkään sellasista kivoista tytöistä jotka on tunteellisia, ja just sellasista jotka hehkuu sitä hyvää oloa, jos niitä ilahduttaa. Ja enpä tiiä miksi, mutta muhun iskee vain vaaleat tytöt, jotku pahantahtoset sanoisi tusinablondit. Onneksi en oo maasta missä sellaisia ei ole..:) Mä en rehellisesti ottaen tiedä mikä siinä on että mä en vaa voi kokea minkäänmuunlaisia puoleensavetävinä, ja sitte joka ainoa tapaamani vaalea tyttö osuu ihan täysillä, nytki ihastunu taas sellasee kivaa vaaleeseen ihanuuteen, sääli et se on varattu, koska se vaa on jotaa mikä kolahtaa kunnolla, vaikka ei se oo varmasti yleisten standardien mukaan ku 7:n tyttö...

Siksi oisin toivonut että suvi jää, koska se on aidon ja aidosti ilosen ja sosiaalisen olonen mukava tyttö, joka on vielä ihanannäkönen, tosin pääasiassa siksi että on tollanen vaalea. Muhun kyllä periaatteessa osuu enemmän ne sellaset mun ihkutyttöthreadiin postaamat tytöt, muttei suvikaan huono ole.. ei talon paras tänä vuonna.. Tollanen naisellinen, käytökseltään ja olemukseltaan..

Riitta on sitte liian vanha, ei kuulu tonne, jotenki tuntuu siltä että niinku harakka ois eksyny kurkiparveen tai särki lohien joukkoon.

Jarkko on kuitenkin vähän liian omahyväinen, niko on parempi, ja niko vaikuttaa sellaselta jantterilta, että sen kanssa oisin varmasti kaveri jos tunnettaisiin. toivottavast se nyt voittaa..

jotenki sitä analysoi ihmisiä varsinki naispuoleisia kuitenkin sen oman näkökulman takaa..

Viimeksi muokattu:
Siksi oisin toivonut että suvi jää, koska se on aidon ja aidosti ilosen ja sosiaalisen olonen mukava tyttö

Tuosta olen samaa mieltä. Suvin avoimuus ja iloisuus iski hieman omaan nilkkaan, koska hän omalla tyylillään reagoi kaikesta uudesta mitä talossa tapahtui ja tämän vuoksi hänet myös häädettiin ulos talosta. Aiemminhan on jo todettu kuinka asukkaiden käytös on muutosten aikaan erilaista talossa, kuin sen ulkopuolella. Suvilla tuo käytös karkasi hieman lapasista, mutta mikä on kuitenkin ihan ymmärrettävää kun miettii neidon persoonaa. Se kuitenkin ärsytti monia ja esti Jarkon häätämisen mikä häiritsi mua vielä enemmän.

Erityisesti tuo Suvin reagointi häädön jälkeen sai multa ainakin sympatiapisteitä, kun hän
oli aidosti huolestunut muiden asukkaiden tilasta. Sain kuitenkin Suvista ihan herttaisen kuvan. Nätti likka kaiken lisäksi, mä jopa ymmärrän tuon Indican hiusten ihannoinnin. Muakin jotenkin kiehtoi ne hiukset, vaikka en ole mikään blondien fanittaja.

Lisätään nyt vielä, että kyllä muakin ajoittain vitutti se kirkuminen. Väärä ihminen sieltä kuitenkin lähti ulos.

No, se on nyt kuitenki varmaa, että Jarkko luulee oman asemansa olevan koskematon äänestyksessä. Haluan nähdä, kun se omahyväinen ilme muuttuu yllätykseksi. Ehkä jo ensi viikolla.

Taisi olla taas se että suomalaiset on vähän hillitympiä, niin tollanen aito, mutta ei-muottiin-sopiva potkittiin pois, vaikka uskon että suvi ihan tolla elämänhaluisella iloisuudellaan ja innostuneisuudellaan varmasti on tosi suosittu ihminen. Ja ymmärrän ettei kaikki oo tälläsiä vaaleittenperään juoksijoita.. onneksi, sillä oisi tosi kova kilpailu, jos jokainen mies oisi mun kaltainen. Ja tummille naisille, jota vastaavasti monet pitävät ihanina se oisi kauheaa, jos heitä ei kukaan oikein huomioisi, ja pitäisi päinvastoin vähän epämiellyttävinä vain siksi.. mä luulen että jos mä oisin tuolla talossa ollut ite, oisin tykänny suvista eniten noista ihmisistä, just niin sellanen ihminen minkälaisesta ite tykkään, että epäilen että se ois ollu mun suosikki siellä, enkä oisi sille ääniä antanu. Vaikea sanoa tietenkin, kun en oo ollu koskaan siel:) enkä tiiä jaksaisko mua kukaan tai jaksaisinko ite olla sellasessa. edit: lisätää tähän sellanen, että voisi olla ollu vaikee olla ihastumatta jos oisin talossa ollu, koska suvi on just ihastuttava, ja koska mä nyt yleesäkin ihastun varmaan 10 kertaa vuodessa ihan älyttömästi, ja koska tollasessa pienessä yhteisössä ihastuu aina, oon huomannu.. Se on sitte taito osata olla näyttämättä sitä..:) ei tartte kyl paljoa tutustua johku kivaa vaaleaverikköö, ku huomaa että taas sitä mennää, ja sitte ajattelee sitä koko ajan. hassua, mutta sellanen mä olen.

No niin päästiin siitä teeskentelijästä. Vielä Kadi ja Jarkko ulos niin loppukolmikko on ihan oikea. Riitta oikein leppoisa naikkonen ikäisekseen, mutta ei voita. Sauli ja Niko tietysti ne kaksi parasta ja Niko korjaa selvästi potin.

mä luulen että jos mä oisin tuolla talossa ollut ite, oisin tykänny suvista eniten noista ihmisistä, just niin sellanen ihminen minkälaisesta ite tykkään, että epäilen että se ois ollu mun suosikki siellä, enkä oisi sille ääniä antanu.

Entäs Mariiiiiah?:D

Niin, no se putos jo ajat sitte, mikä on kyllä tosi sääli. Ihastuttavin nainen se oli noista, ja oon kai aiemminki sanonu että oisin ite siellä ollessani ihastunu ensisilmäyksellä ihan korviani myöten..

Täs vaiheessa olevista suvi oli kyllä mun ylivoimainen suosikki. Mariiiiiiiiaan verrattuna Suvi nyt ei oo vaan mitää silti, vaikka Suvikin on paljon enemmän ku mitä ikinä elämältä uskaltaa ees toivoa :haart: Ei muuta ku ahkeraa salia, ja etsimää sitä oman elämänsä ihaninta tyttöä.. Onneks noita näkee joka kerta ulkona ollessa, että ei se nyt oo mitää neulanheinäsuovastaetsimistä, kyl sielt viel löytyy joku sydäntäsärkevän ihanan elovena aka seksisymbolikaurahiutale tyttö.

Noh.. eipä saa olla kilpailijoita kohtaa liian ankara, koska en mä ainakaa voittaisi jos tuolla oisin, puolet ajasta hehkuttaisin blondien ihanuutta, sitte neljänneksen puhuisin autoista ja jos innostuisin ryyppäämää munaisin itseni sata kertaa tunnin aikana, ja lentäisin varmaa ulos seuraavaan sunnuntain. Rispektit niille joil pää kestää olla pienes talos vain samojen ihmisten kanssa kuukaustolkul.

Haluan nähdä, kun se omahyväinen ilme muuttuu yllätykseksi. Ehkä jo ensi viikolla.
niin minäkin, mutta jos se ei ensiviikolla muutu niin sehän on päässyt tavoitteeseensa eli finaaliin. yksi pudotus on jäljellä. viimevuonna oli 4 finaalissa. eli ensi sunnuntaina normaali pudotus ja heti pudotuksen jälkeen saa ruveta äänestämään voittajaa. siis jos menee samanlain ku viimevuonna. muuta varmaa ei ole kuin se, että riitta on seuraavassa äänestyksessä. kaverina ehkä sauli, jarkko tai molemmat.

Indica sä oot oikeesti niin friikki jätkä et hae tonne taloon ens kaudella oikeesti :D

Postaat vaikka ennen lähtöös pärstän kuvas BB-08 threadiin niin pidetään sulle peukkuja vaikka oisit kuinka dorka :D

Meinaatko, että me ei ilman kuvaa sitä tunnistettais? :D

niin minäkin, mutta jos se ei ensiviikolla muutu niin sehän on päässyt tavoitteeseensa eli finaaliin. yksi pudotus on jäljellä. viimevuonna oli 4 finaalissa. eli ensi sunnuntaina normaali pudotus ja heti pudotuksen jälkeen saa ruveta äänestämään voittajaa. siis jos menee samanlain ku viimevuonna. muuta varmaa ei ole kuin se, että riitta on seuraavassa äänestyksessä. kaverina ehkä sauli, jarkko tai molemmat.

Totta, ei tosiaan tullut mieleen, että homma on jo tässä vaiheessa. Vaikeeta se on sieltä saada pihalle ennen finaalia. Pidän silti peukkuja, että Jarkko kävelee ulos ens viikolla.

Indica sä oot oikeesti niin friikki jätkä et hae tonne taloon ens kaudella oikeesti :D

Postaat vaikka ennen lähtöös pärstän kuvas BB-08 threadiin niin pidetään sulle peukkuja vaikka oisit kuinka dorka :D
:lol2:

Totta, ei tosiaan tullut mieleen, että homma on jo tässä vaiheessa. Vaikeeta se on sieltä saada pihalle ennen finaalia. Pidän silti peukkuja, että Jarkko kävelee ulos ens viikolla.
Mä todella toivon niin. Jarkon kaverin kommentit koskien tuota nöyryyden puutetta oli eilen ihan asialliset, voisin kuvitella, että leijumisesta saattaa kuulla jatkossa pientä kuittailua. :D

Veit sanat suusta. Täältä lähtee kyllä Indicalle tai kelle tahansa peruspakkislaiselle 10 +-ääntä joka äänestykseen, oli kuinka urpo tahansa :lol2:

Ps. 20 ääntä jos onnistuu hässimään sielä jotakuta.

löin 30e vetoa, että mitään BB2008 ei tule tapahtumaan: sen verran paskaa tämä kausi ollut heti alusta pitäen ja mielenkiinto laskenut koko formaattia kohtaan varmaan useammalla kuin subtv kehtaa myöntää

löin 30e vetoa, että mitään BB2008 ei tule tapahtumaan: sen verran paskaa tämä kausi ollut heti alusta pitäen ja mielenkiinto laskenut koko formaattia kohtaan varmaan useammalla kuin subtv kehtaa myöntää

Perkele. Lyö mun kanssa myös.

Ihan tiedoksi: ei niitä päätöksiä uusista kausista tehdä kvalitatiivisten mielipiteiden perusteella vaan ihan kvantitatiivisesti katsojalukujen mukaan. BB2008 tulee siis 100-varmasti mikäli ilmotetut tiedot katsojaluvuista on edes lähellä totuutta.

Siitä olen samaa mieltä, että ei varmasti tule jos ohjelman sisältö olisi se ratkaiseva tekijä. Hirveetä paskaa. Jopa tosi-tv -kriteereillä.

no uskon silti siihen, että vuoden päästä tulen tähän trediin paukuttamaan henkseleitä 30e rikkaanpana:D

.. sitä ennen subbarille muutama e-posti, jossa lupaan antaa pomoille puolet voitosta, jotta laittavat liinat kiinni;): toimii varmasti

Suositut

Back
Ylös Bottom