Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
En vaan pysty käsittämään: Big Brotherin katsojaluvut kasvavat edelleen

Punnittiin muuten kavereiden kanssa sitä mahdollisuutta, että mitä jos se on sittenkin Niko joka tulee ulos talosta voittajana? Muut finaalissa on todennäkösesti Kadi ja Sauli. Sauli on kyllä suosittu ku mikä, mutta on enemmän sellasta väliinputoajatyyppiä, kun taas Niko on paljon räikeempi persoona. Mulle on noista kahdesta melkein aivan sama kumpi voittaa, hyviä tyyppejä molemmat, mutta silti mieluummin Nikolle voiton soisin jos pakko ois valita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En vaan pysty käsittämään: Big Brotherin katsojaluvut kasvavat edelleen

Punnittiin muuten kavereiden kanssa sitä mahdollisuutta, että mitä jos se on sittenkin Niko joka tulee ulos talosta voittajana? Muut finaalissa on todennäkösesti Kadi ja Sauli. Sauli on kyllä suosittu ku mikä, mutta on enemmän sellasta väliinputoajatyyppiä, kun taas Niko on paljon räikeempi persoona. Mulle on noista kahdesta melkein aivan sama kumpi voittaa, hyviä tyyppejä molemmat, mutta silti mieluummin Nikolle voiton soisin jos pakko ois valita.

Just sama tuli meillekin mieleen kun kaveriporukalla BB:tä katsottiin. Niko on nostanut pisteitään ihan helvetisti ja vaikuttaa kyl tosta porukasta Saulin ohella voittajaehdokkaalta. Jarkolla ois ollut hyvät mahikset mutta noiden sekoilujen takia se taitaa lentää sunnuntaina talosta pellolle.

Just sama tuli meillekin mieleen kun kaveriporukalla BB:tä katsottiin. Niko on nostanut pisteitään ihan helvetisti ja vaikuttaa kyl tosta porukasta Saulin ohella voittajaehdokkaalta. Jarkolla ois ollut hyvät mahikset mutta noiden sekoilujen takia se taitaa lentää sunnuntaina talosta pellolle.
En jaksa uskoa, että Jarkko vielä lähtisi, kyllä se taitaa Ritu olla joka lähtee.

Niko on myös mun silmissä selkeä voittajasuosikki, sopivan valovoimainen persoona. Sauli taasen on hieman mitäänsanomaton. Muista ei voittajaksi sitten olekaan.

Teinitytöt sen päättää, ja Kadia veikkaan. Aika raskaasti saa munata että fanit lähtee. Sama juttu kuin Miran kanssa, kaikista kestämättömin on teinien suosikki. Tarvittavat kriteerit: Sietämättömän tyhmä ja omahyväinen, kohtuullisen näköinen, vetää viinaa, muistaa myös valittaa asioista.

tätä ku on nyt kattellu ni about joka jaksossa on oikee hävettäny noitten puolest tuol talossa, tarkotan niit niitten coco pops lauluja ja kaikkee...:S Ja sit se ritu ja sen sen ilmeilyt ja jutut... argh! :D

...kaikista kestämättömin on teinien suosikki....

ÄLÄ YLEISTÄ!;)

Noh totesit kyllä viestin alussa että teinitytöt eniten siitä tykkää, ja taitaa ikähaarukka olla vielä 12-15. Niko voittoon ylivoimaisesti paras. Kerran olin samoissa bileissä sen kans.

nimimerkki: melkein sukua julkkikselle.

Joko mä oon saaatanan viisas tai jotkut vaa tyhmii, ja tota mun viisautta kyl epäilen suuresti...:D Menee jostai syystä vaa hermot ton kadin takia, en oo varmaa ainut joka on huomannu et se on helvetin tyhmä, sil ei oo muuta mielessä ku viina viina ja viina... Miten joku jätkäkää jaksaa kattoo tommost muijaa, tuskin himassaakaa muuta tekee ku juo ja juo... En tajuu miks se ei oo lähteny ulos jo aaaikoja sitte... Nii, ja Niko voittaa 100% :rock:

Kumma juttu, kun joka toisen postissa tässä ketjussa lukee, että "mitään ei tapahtu, ja taloon pitäs saada lisää viinaa." Sitten kuitenkin taas inistään siitä, kun Kadilla on viina mielessä. :D

Näytettiinkö sitä ollenkaan kun Kadi kaatoi ne vedet Nikon niskaan? Se tais tapahtua pari päivää sitten. Multa meni ainankin ohi. Tuo on jo aika naurettavaa jos tollasta tapahtumaa ei näytetä, koska talossa ei muuten tapahdu mitään.

En tarkota sitä et sinne ei pitäs saada viinaa, mut toi kadin juttu on iha toista juttuu. Formula haastattelussa kysyttii silt et miten oot henkisesti valmistautunu kisoihin: Oluella huuhtelen kurkkua ym. ja sit ku sinne tuli kaakaota siel ulkon nii ekaks mieles et oispa minttu kaakaota, minttuviina kaakaota...:/ No minkäs sille ihminen tarpeilleen ihmeempii. Jokainen on yksilö :P

Mutta mä näinkin Farbodin tänään TTY:llä, rehellisesti sanottuna näytti ihan saatanan tyhmältä :jahas:

Kumma juttu, kun joka toisen postissa tässä ketjussa lukee, että "mitään ei tapahtu, ja taloon pitäs saada lisää viinaa." Sitten kuitenkin taas inistään siitä, kun Kadilla on viina mielessä. :D
No se on ihan eri asia antaa sitä alkoholia sinne kun kuunnella jatkuvasti yhden alkoholistin juttuja viinasta..
Näytettiinkö sitä ollenkaan kun Kadi kaatoi ne vedet Nikon niskaan? Se tais tapahtua pari päivää sitten. Multa meni ainankin ohi. Tuo on jo aika naurettavaa jos tollasta tapahtumaa ei näytetä, koska talossa ei muuten tapahdu mitään.
Kyse siis tästä: http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/580343?big_brother

Ja ei ilmeisesti näytetty, korjatkaa jos olen väärässä. Ihmetyttää todella että tommosta ei näytetä.

kadi vituttaa niin paljon että joudun melkein poistamaan äänet töllöstä kun se aukaisee tyhmän suunsa. harmi vaan ku sitä ei saada talosta ulos vaan se menee finaali nelikkoon eli on viimeisille hetkille asti talossa. siitä kyllä olen 100varma ettei se kisaa voita vaan uskon että niko voittaa. tosin mulle on ihan sama kuka tän paska kauden voittaa, ei kiinnosta. kyllä tuo kadin viinasta jauhaminen on jo aika surkuhupaisaa ja tahallaanhan se sen tekee koska luulee että se on kaikkien katsojien mielestä hauskaa:jahas:. kerrassaan avuton tyyppi. harvoin näkee noin avutonta ja lähes kaikilla osa alueilla tyhmää/osaamatonta ihmistä. puhuukin mitä sattuu ku ei tyttö parka edes suomea kunnolla osaa tai sitten se vain on niin tyhmä ettei tiedä sanojen merkityksiä ihan noin ylipäätänsäkään. parasta olisi kun se saisi viimeiseksi 2viikoksi migreeni kohtauksen tjms... ja pysyisi siellä vällyjen välissä 24/7. eikä haittais vaikka jarkko lähtis sunnuntaina talosta. oon saanu(joutunu) ihan tarpeeksi katseleen hänen jatkuvaa pallien raapimista ja itsensä peilaamista. onneton mies, valittaa että panettaa muttei silti voi runkata talossa. martinallehan se sanoi että aikoo runkata ekana kun pääsee talosta ja päälle se perkeleen ärsyttävä kikattava nauru....

Mulla alkaa vituttamaan jo pelkkä Jarkon kattelukin. Mikä toi "nainen"-juttu on? Onks toi jotain pohjalaista huumoria? Sanotaanko siellä esim. "Keskity nainen." blaa,blaa, nainen. nainen,nainen. Pitäskö ton olla hauskaa? Voi vittu.

Jostain syystä en vaan pysty enää kuuntelemaan tota nainen-paskaa.

Vois lähtee se läski paska himaan.Oikeasti.

jarkko vituttaa aivan kympillä. kusi noussu päähän. jarkon kommentti: ulko puolella olevat fan... eikö siis kannattajat vai mitä ne nyt onkaan. haluaisin nähdä sunnuntaina sen ilmeen ku sen nimi sanotaan. muutenki ois hyvä ku se pääsis raapiin pallejaan hotellihuoneeseen kameroiden ulottumattomiin.

2tyyppiä talossa jotka mua ei ärsytä, mature riitta ja niko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom