Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Loppukauden mielenkiinnon aiheet:
- saako Kadi koko lärvinsä näppyjen peittoon
- kuoleeko Suvi huuto- tai nyyhkykohtauksiinsa
- kenet naisista Jarkko lopulta raiskaa
- ketä enää koko touhu jaksaa kiinnostaa

Ollaan aika heikoilla hangilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomasin, että laajakuva töllö venyttää noita ihmisiä leveämmiksi kuin oikeasti ovat. BB:tä ei mun mielestä ole kuvattu laajakuvana, joten se on venytetty kuva.

ps, on muuten mennyt niin tylsäksi, että olen missannut useita jaksoja viime aikoina. Toivottavasti tuottajat näkevät tämän "laskun" katsojamäärissä. Supertylsää meininkiä ja alku huuman jälkeen jäljelle jää kyllä tajuttoman tylsä ja itseääntoistava sarja.

Veikkaan, että seuraavalla tuotantokaudella jaksaa katsoa sen alun ja sen jälkeen loput on jo "nähty". Ensimmäistä kertaa siis seurasin BB:tä nyt tällä tuotantokaudella, enkä voi ymmärtää miten jotkut ovat täysin koukussa sarjaan.

On sen Suvin perse silti melko leveä vaikka telkkarista valitseekin 4:3.
Aivan, sama hanuri se on. Koko mimmi vaan on suhteessa leveämpi.

Tuo menisi jo loistavasta selityksestä. "Voin kertoo, et kun BB:tä ei oo kuvattu niinku laajakuvana u know. Siks mun peba näytti hiuka leveelt!". :D

PS. Tylsää menoa alkaa olla...

Täytyy sanoo, et ehkä yks pelottavimmista näyistä, mitä oon elämäni aikana nähny, ni oli se, kun Ritulla oli "rooliasu" päällää ja se keikisteli sen kans. Jos esim. helvetti on olemas, ni siel on varmaa tonnäkösiä emäntiä.:D HUHHUH, sanon vaa :urjo:

ps, on muuten mennyt niin tylsäksi, että olen missannut useita jaksoja viime aikoina. Toivottavasti tuottajat näkevät tämän "laskun" katsojamäärissä. Supertylsää meininkiä ja alku huuman jälkeen jäljelle jää kyllä tajuttoman tylsä ja itseääntoistava sarja.
Joo, tää kausi on kyllä ollu pohjanoteeraus viime kauteen nähden. Viime kaudella tää oikeesti koukutti aika pahasti ja odotti sitä seuraavaa jaksoo. Itekkin alkanu nyt viime aikoina seuraan jaksoja lähinnä "noo kattoo jos on paikalla" -asenteella.

Veikkaan että viime kautta jakso seurata koska talossa oli enemmän viihdyttäviä persoonia (mm. Kaki ja Olli), viikkotehtävät oli mielenkiintosempia ja alkoholiakin tarjottiin paljon avokätisemmin.
Hahah tohon on kyllä pakko todeta, että miks sitten tummaihoset on älyltään maailman tyhmintä väestöö, vaikka naisilla on hehtaarin kokonen ahteri. Siis :anssi: ;) :D

Melko hidas oot? :)

Mielummin liian levee ku liian kapee. :dance:
en ole hidas. en vaan ole ennen jaksanut kiinittää siihen huomiota. eilen olin vaan niin kriittisellä päällä.

itse en pidä leveistä perseistä. varsinkaan jos kyseessä on suvimainen perse.
Yhdyn väitteeseen.
Muutenkin vähän ihmetyttää, jos jotakin voi ärsyttää jonkun perse?
ei minnuu ainakaa se perse ärsytä. sitä kantava henkilö kylläkin.

Hemmetin tylsä ollut kyllä tämä kausi, ei mitään koukuttumista havaittavissa. Katson kyllä mutta pari jaksoa on jäänyt välistä, ja usein keskittyminen ohjelman aikana on aika huolimatonta, kunhan toisella silmällä tiirailee. Joskus harvoin kun jotain hyvää tapahtuu niin sitten jaksanut hetkeksi innostua mutta kyllä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin floppi koko kausi ettei ole tosikaan.

Viinaa ja erikoisohjelmaa aivan liian vähän. Henkilöistäkin osa liian värittömiä aiheuttamaan mitään sen suurempaa showta.

Helsingin Sanomat uutisoi, (pikkasen ohi aiheen, mutta aikas hienoa):

"Sunrise Avenue esittää Saksan Big Brotherin tunnuskappaleen

Julkaistu: 13:06

stt
RALF STRATHMANN

Suomalaisyhtye Sunrise Avenue on valittu Saksan Big Brotherin seuraavan tuotantokauden tunnussävelen esittäjäksi.

Yhtyeen kappale Choose To Be Me soi jokaisen BB-lähetyksen alussa, mainoskatkoilla ja ohjelman lopussa. Seuraava Saksan Big Brother alkaa 7. tammikuuta."

http://www.youtube.com/watch?v=2Z9VtIWzSYA

Hemmetin tylsä ollut kyllä tämä kausi, ei mitään koukuttumista havaittavissa. Katson kyllä mutta pari jaksoa on jäänyt välistä, ja usein keskittyminen ohjelman aikana on aika huolimatonta, kunhan toisella silmällä tiirailee. Joskus harvoin kun jotain hyvää tapahtuu niin sitten jaksanut hetkeksi innostua mutta kyllä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin floppi koko kausi ettei ole tosikaan.

Viinaa ja erikoisohjelmaa aivan liian vähän. Henkilöistäkin osa liian värittömiä aiheuttamaan mitään sen suurempaa showta.

Samaa mieltä. Porukka talossa on ihan helvetin väritöntä, ei mitään mielenkiintoisia persoonia. Ainoa mielestäni värikäs persoona oli Aki ja hänen poistamisen jälkeen ei ole ollu oikein mitään mielenkiintoista. Viime kaudella sentään oli enemmän värikkäitä ihmisiä kuten Kaki ja Olli :)

Nyt on ollut vähän elon merkkejä talossa tämän viikkotehtävän myötä, vaikka kausi muuten melkoista kökköä on ollutkin.

Niko vaikuttaisi olevan ainoa kannattamisen arvoinen asukas finaalissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom