Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hahahaha Haluun Eikan pysyvän talossa ainakin pari kuukautta, niin naurettavaa ku tommonen toivoton tapaus yrittää iskee noita ja kukaa ei ota vakavasti.

Einarin täytyy kyllä pysyä talossa, se jos tippuu niin eihän tuolla ole ketään persoonaa enää.

Isot propsit lähtee tuosta yökäyttäytymisestä. :rock:

Sen on pakko olla Jorma Uotisen poika, yhdennäköisyys on melkoinen. Varsinkin kun se aloittaa laulamaan.

Aivan huikea tyyppi toi Einari, vaikka myötähäpeä tossa runonlausumisessa oli melkoinen. Kapelimestarointi saatto olla feikkaustakin, kun tuli niin nopeasti nukahtamisen jälkeen. Räpylä sitten kävi aamuyöstä, mutta funtsasiko Eikka miehiä vai naisia? Itse veikkaan, että naisia.

Eli äänestyksessä vastakkain kauden isoimmat kannut suht tasapainottomassa paketissa ja tämä varmasti puhuttavaa järjestävä teinipoika nalle-töppösissään. Harmi homma, molemmat olisivat saaneet jäädä, se tumma silmälasipäinen mimmi on esimerkiksi vaikuttanut niin harmaalta näihin kahteen verrattuna.

Eli äänestyksessä vastakkain kauden isoimmat kannut suht tasapainottomassa paketissa ja tämä varmasti puhuttavaa järjestävä teinipoika nalle-töppösissään. Harmi homma, molemmat olisivat saaneet jäädä.

Tästä oon samaa mieltä että nyt kyllä 'puhuttavimmat' persoonat on turhaan vastakkain ja heti alussa... Mielestäni niitä harmaita hiirulaisia tulisi ennemmin äänestää, näistä kun kumpikin varmaan järjestäisi vaikka minkälaista viihdettä jatkossa.

Tästä oon samaa mieltä että nyt kyllä 'puhuttavimmat' persoonat on turhaan vastakkain ja heti alussa... Mielestäni niitä harmaita hiirulaisia tulisi ennemmin äänestää, näistä kun kumpikin varmaan järjestäisi vaikka minkälaista viihdettä jatkossa.

Samaa mieltä teidän kanssa. Toivotaan, että ihmiset on hieman oppineet viime kaudesta ja tajuavat äänestää värittömät ja neutraalit ihmiset ulos talosta.

Ei vittu tota einaria:D:D Ihan niin hirvee jätkä,et se saa varmasti kuulla siitä lopunikää.

Eihä tota voi ees kohta kattoa, myötähäpeä on melkoinen;D jätkä vetää hanskaa ku kamerat kuvaa. säveltää jotaa vitun runoja tytöille, ja on muutenki kyllä andromedasta kotoisin..

Ei sen puolee. ihmeen paljon Mariiiiiiia sai häätönimeämisiä. Muhun tollanen tyyli ja nainen ja jotenkin se olemus iskee, mutta näköjään oon aika yksin tässä asiassa. musta muista ei oo sille mitää vastusta, se on kevyesti historian ihanin koko ohjelmassa.

makuasioita..

Mielenkiintonen vuoden keijo toi einari kuitenkin. Tulee mielee yks entiin meijänkoululain.

lapacstzg1.jpg

:D

No pointsit kotii, täytyy tunnustaa että enpä kehtaisi vetää hanskaan televisiossa;)

Eipä taitais kehdata kovin moni muukaan..

Siin on joo menny aikalailla pojalta vrmaan mahkut myös ikinä saada koskaan ketään ees suht ei-hullua naistakaan. Ei jessus mäki oon niinku maailman normaalein verrattuna einariin

Tajuukohan toi einari edes että se sen tumputtaminen näkyy töllössä...kelatkaa kun toi aki(jos oikein ymmärsin)joka nukkuu sen vieressä saa tietää tosta:DPikkunen sota syntyy..tai ainakin ihmetystä ja ällötystä tulee taloon..hohoo..pokka jätkä..homo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom