Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu noita faben huutoja :lol2:

onhan toi kyllä aika vittumaista varmaan.

Fabe yritti vaan kommunikoida humanoidien kanssa ;) Katoin siinä aluks kun Fabio heitti takin pois, että meinaa puolustaa itseään nyrkeillä humanoideja vastaan. Tuntu kyllä jotenkin et Fabrizio veti vähän överiks, huoneesta pois päästyään läkähtyi maahan kun oli niin uupunut...mutta hyvää viihdettä :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaa vituttaa ku naamaa vasten Tiina on vässykkä ja sit niin rinta täynnä uhoa ja kirosanojen sävyttämänä puhuu selän takana paskaa, eilen sano kaveripiiristään vähiten puhuvansa paskaa, joopa joo.
."
no tuohan vain kertoo sen kuinka kovia hänen kaverinsa ovat puhumaan paskaa:)

timo sais kyllä jatkaa talossa.

Nyt voisi todellakin heivata sen Kadin sieltä talosta. Ei todellakaan tarjoa viihdettä, lusmuilee tehtävistä ja kännissä ollessaan vain sammuu sijoilleen. Aivan turha kapistus. Lisäksi tuo Kadin fanitus alkaa muistuttamaan Miran vastaavaa viime vuonna; laiskaa ja ärsyttävää muijaa puolustellaan mitä erikoisimmilla tekosyillä mm. aitoudella. :D Toivottavasti Kadille käy sunnuntaina kylmät.

Katoin siinä aluks kun Fabio heitti takin pois, että meinaa puolustaa itseään nyrkeillä humanoideja vastaan.

Kattelin ihan samaa ja mietin mielessäni Faben laittavan humanoidit levyksi bb-talon pihamaalle. :D Anyway, Fabe heitti ihan hyvän shown - viihdyttäjä talon kärkipäästä tällä haavaa. :)

Aluksi tuntui aika mitättömältä hahmolta talossa, mutta vähitellen kasvattanut omaa rooliaan (ohjaajan ansiota?) ja läpät on aika älyttömiä. Vaikea tosin sanoa vetääkö läpällä vai tosissaan, kun jotkut kommentit ja suoritukset ovat niin älyttömiä, mutta silti ihan pokerinaamalla ulostettuja.

Meikän uus suosikki!
Taikinaa suuhun -> ois saanu monta pizzaa
Myös pihalla suoritetut yksinhuutelut ovat olleet aika viihdyttäviä. Farbuuud, Farbuuud!

marina

harmikseni huomasin eilen että rouva oli positunut ohjelmasta.
kyllä on kaunis nainen.:dance:

kyl se viel siellä on, äskenkin huus HILJAAA!!OLKAA HILJAA!! miks noi asukkaat kestää ton gootin negatiivisuutta? ei saa ikinä häätöpisteitä...

kyl se viel siellä on, äskenkin huus HILJAAA!!OLKAA HILJAA!! miks noi asukkaat kestää ton gootin negatiivisuutta? ei saa ikinä häätöpisteitä...

Häh? Ei se ollut Martina josta 12R puhui... Se joka huusi oli Piia...!

Miksi Niko oksensi? Mikä ruoka sitä niin yökötti? Missasin tuon pätkän koska katsoin pois... :urjo:

Edit: Suvi alkaa hieman ärsyttämään. Ylireagoiminen ja se ainainan 'ihmetys-ilme' kun viedään kauhistuneena käsi suun eteen... Argh!

Miksi Niko oksensi? Mikä ruoka sitä niin yökötti? Missasin tuon pätkän koska katsoin pois... :urjo:

Edit: Suvi alkaa hieman ärsyttämään. Ylireagoiminen ja se ainainan 'ihmetys-ilme' kun viedään kauhistuneena käsi suun eteen... Argh!

Kai se puklas mätiä syödessään :D

Pitkästä aikaa katoin taas bb:tä. En pettynyt.
Farbod aiheutti melkoisesti kyllä huutonaurua :hyvä:

"ei mulla mene" - koitti laittaa räpylöitä jalkaan
"mulla on yliluonnoliset jalat" - valitti huoneessa räpylöistä, jotka painoi.

Hienomies.

Joo, mut mä vähän hassuttelin kato, hyödynsin typoa...marina=piia:david:osu ja uppos nähtävästi:D

Niko söi mätiä, tai siitä se alko se oksentaminen ja tosiaan, Suvin ylidramaattisuus on alkanut ärsyttämään ihan tosissaan.

Oli taas kesy jakso...Niko on ainoa kuka ei ärsytä mua, on jopa hyvä tyyppi. Oon tosin maininnut ton jo aiemmin, mut muut ärsyttää enemmän tai vähemmän.

Kyllä mä silti sitä panisin jos osaisin.

Sama.

Toi Suvin kirkuminen on kyllä rasittavaa. Varastohuoneeseen tuodaan yks pullo olutta niin blondi kiljuu niinkun joku tulis kovaa takaa.
Kyllä mä silti sitä panisin jos osaisin.

ainiin. Kadi on kanssa oppinut laittamaan käden suun eteen.

En ymmärrä miten Farboudia voi kukaan pitää hauskana. Mun mielestä oikein todella urpo jätkä, huono huumori, koko ajan väsynyt vätystely, typerä esittäminen. Hyväntahtoinen tosin, mutta urpo mikä urpo.

En ymmärrä miten Farboudia voi kukaan pitää hauskana. Mun mielestä oikein todella urpo jätkä, huono huumori, koko ajan väsynyt vätystely, typerä esittäminen. Hyväntahtoinen tosin, mutta urpo mikä urpo.

Ehkäpä se siinä juuri onkin. Ei sille voi kuin nauraa. Se on niin pahvi.

Niko on ainoa kuka ei ärsytä mua, on jopa hyvä tyyppi. Oon tosin maininnut ton jo aiemmin, mut muut ärsyttää enemmän tai vähemmän.
IMO Niko on ok, samoin Jarkko. Sauli olis kanssa, mutta sen puhetyyli on samanlainen kuin yhden ärsyttävän tyypin ja se rassaa.

Niin, siitä piti kysymäni; mitä luulette, onko tuo olosuhteiden aiheuttamaa, että kaikesta erikoisesta (esim. tänään niistä palloista ja safkoista) pitää huutaa "Wuhuu, siistiä, vähänkö hienooo!!11!! *mölinää ja älämölöä* siistii, uuuh, WOU"?

Jotenkin tuntuu, että mä olisin kattonu, että "Jaa. Nyt täällä on palloja. :rolleyes:"

On Timo ja Niko semmmonen tutkapari että toivois Kadin jo viimein tippuvan. Sanoin eilenkin mutta vituttaa tuo Suvi.

Suositut

Back
Ylös Bottom