Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
ei vetäny piia mahaa yhtään sisään ku vyötäröä mitattiin:D

ja kyllä se suvin perse on sen 101cm. kauhea paniikki päällä tossa mittauksessa tyttärillä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
perus mimmien stressaamista

käyks suvi muuten biksut päällä suihkussa?mietin vaan kun tuntuu aika kainolta tytöltä.

ei jumankauta noit likkoja:D

miks kadi ei pelannut?

"ketä itkeskeli", ketä ketä ketä ketä ketä... eiiiiiiii!!!! miksi piia sanoo ketä:itku::evil::curs:

kiitos helpotti :haart:

[mod] Eikö siitä spoilaamisesta ole sanottu aika hemmetin monta kertaa tässä ketjussa??? T:MissEvilEve[/mod]

Voi jessus noita ämmiä, hirveä pelko jostain pienistä sähköiskuista. Piakin avaa auton oven nenäliina kädessä :D

"ketä itkeskeli", ketä ketä ketä ketä ketä... eiiiiiiii!!!! miksi piia sanoo ketä:itku::evil::curs:

kiitos helpotti :haart:

Jep. Tää vituttaa ihan helvetisti. Ketä? :curs: Tota kun vielä hoetaan sillä narisevalla äänellä, niin ei helvetti. :jahas:

Vittu ei spoilata!!!!!!!!!!11!!!!!!yks!!!!!!!!!!!1!!!!!!11!!!!!!eleven!!!2 :curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:

Jännitin ihan sikana kumpi vaihtis voittaa ja äijät pilas. :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :itku::itku::itku::itku::itku::itku::itku:

:rolleyes:

Vittu hajoo pää siihen Telluun vai mikä sen kamelin näköisen punatukan nimi on? Ihme kitisijä, "yhyy yhyy muut saa viinaa ja mulla on lääkekuuri", ja sit eilen hirvee kitinä jostain leluista jotka antaa pieniä sähköiskuja. Helvetti mitkä siiderikahvat sillä.

Vittu hajoo pää siihen Telluun vai mikä sen kamelin näköisen punatukan nimi on? Ihme kitisijä, "yhyy yhyy muut saa viinaa ja mulla on lääkekuuri", ja sit eilen hirvee kitinä jostain leluista jotka antaa pieniä sähköiskuja. Helvetti mitkä siiderikahvat sillä.

Joo Tellu ja Piia vois lentää helvettiin tuolta. Tellusta tulee mieleen taikina.
Tellu toi "niinku"-sanan taloon tullessaan, ennen Tellun tuloa sitä ei siellä hoettu.

Siis sen koko keskikroppahan on ihan kaamee tynnyri. Miten nainen saa ittensä sen näköseks, ei persettä ollenkaan mutta sitten hirviä maha ja kahvat?

Sitä mä en kanssa ymmärrä miks se sössöttää joskus, ei siis koko aikaa vaan pelkästään joskus???

Onneks oon ite täydellinen niin on varaa valittaa. :rolleyes: :martina:

Mutta oli muuten Tellu yllättävän foxy kun oli pakkelit päällä ja hiukset laitettuna, sunnuntainako se oli...

Ai niin, tässä vaiheessa on varmaan selvää, ettei Martina vetäny roolia... Taidan siis olla sixarin verran rikkaampi. :kippis1:

Hmm...en lähtis vielä juhlimaan. Mun mielestä teidän pitäis odottaa n. puol vuotta ja katsoa tekeekö Martina Seiskassa jymypaljastuksen: "Olin maksettu näyttelijä Big Brotherissa!!" ;)

Mistä sä muuten päättelet, että tää on selvä? Sen isoisä kuoli? Ei ehkä suunniteltu juonenkäänne, mutta on vaikea sanoa mitä olisi tapahtunut ilman tätä tapahtumaa. Yhtä vaikee sen toisen osapuolen (Intergradi?) on todistaa, että se oli maksettu. Luulisin, että Martinan ja BB:n mahdollisessa sopparissa olisi joku pykälä mikä kieltäisi ton paljastamisen ainakin tietyn aikavälin sisällä.

Nyt varmaan tuuletat, ettet lyönyt vetoa mun kanssa:D

Ja se Tellu näytti ihan eri naiselta meikit päällä, vois melkein sanoa et näytti jopa hyvältä. Tulikohan sanottua liikaa?

Ja se Tellu näytti ihan eri naiselta meikit päällä, vois melkein sanoa et näytti jopa hyvältä. Tulikohan sanottua liikaa?

Todellakin oli kuin eri nainen!!! mutta aivan toinen asia on että näyttikö sittenkään hyvältä:)

Tellun sais kyllä potkia tuolta talosta pihalle, samoin Piian, niiden rääkymistä ei kestä enää.
"... ja siis niinku tää on just niinku ollu niiin rankkaa..." -tellu. menee järki kun tommosta kuuntelee:)

Ai niin, tässä vaiheessa on varmaan selvää, ettei Martina vetäny roolia... Taidan siis olla sixarin verran rikkaampi. :kippis1:

Vedonlyönnistä puheenollen tässä 50€ siitä Timo-Heli vedosta joka lyötiin joku aika sitten. Voitit.

50.jpg

Todellakin oli kuin eri nainen!!! mutta aivan toinen asia on että näyttikö sittenkään hyvältä:)

Tellun sais kyllä potkia tuolta talosta pihalle, samoin Piian, niiden rääkymistä ei kestä enää.
"... ja siis niinku tää on just niinku ollu niiin rankkaa..." -tellu. menee järki kun tommosta kuuntelee:)

Ei se nyt niin paha ole kyllä.

57185724.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom