IMO Niko on ok, samoin Jarkko. Sauli olis kanssa, mutta sen puhetyyli on samanlainen kuin yhden ärsyttävän tyypin ja se rassaa.
Niin, siitä piti kysymäni; mitä luulette, onko tuo olosuhteiden aiheuttamaa, että kaikesta erikoisesta (esim. tänään niistä palloista ja safkoista) pitää huutaa "Wuhuu, siistiä, vähänkö hienooo!!11!! *mölinää ja älämölöä* siistii, uuuh, WOU"?
Jotenkin tuntuu, että mä olisin kattonu, että "Jaa. Nyt täällä on palloja. "
Saulissa on se puhetyyli mikä ärsyttää ja mua myös on alkanut ärsyttämään se Salen hehkutus. Jokaisen mielestä se on helvetin hyvä tyyppi mikä ei oo ainakaan Subin kautta tullut niin selkeästi esille. Se vaan on siellä normaalisti eikä huuda eikä käyttäydy typerästi. Martina rakasti Saulia jo ennen kuin astui taloon sisään ja lähetti ainoastaan hänelle terveiset videoviestissä. Eikä Sauli mun mielestä ollut mitenkään erityisen ystävällinen Martinaa kohtaan, asiallinen ja neutraali kuitenkin. Jussi sanoi, että Sauli oli vaan niin huippu tyyppi...en nähnyt kertaakaan, että ne olisivat edes jutelleet ja Sale ja Telluhan naureskelivat Jussille yhdessä jaksossa.24/7:n seuraajilla voi olla erilaisia mielipiteitä, mut mä en nää sitä niin pakko tehdä omat johtopäätökset Subin kautta.
Jarkko taas on muuttunut ärsyttäväksi joojoo-mieheksi, on miellyttävä kaikille, on samaa mieltä jokaisen kanssa. Vaikka on sitä mieltä, että on samaa mieltä sen vuoksi ettei halua aiheuttaa talossa konflikteja, koska joutuu kuitenkin asumaan samassa talossa konfliktien jälkeenkin ei vakuuta. Oliks se Mika silloin ekassa BB:ssä ketä kutsuttiin Sveitsiksi, koska oli samaa mieltä kaikkien kanssa? Jarkosta tulee sama mieleen. Muutenkin on heittänyt muutamia repliikkejä mitkä ovat vaikuttaneet jo suoraan perseen nuoleskelulta.
Mä luulen, että se on olosuhteiden pakosta toi käyttäytyminen, sama on nähty aiemminkin. Tosin mä olen varma, että jos mä olisin talossa niin mä en kyl kirkuis ja huutais jostain palloista.