Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
IMO Niko on ok, samoin Jarkko. Sauli olis kanssa, mutta sen puhetyyli on samanlainen kuin yhden ärsyttävän tyypin ja se rassaa.

Niin, siitä piti kysymäni; mitä luulette, onko tuo olosuhteiden aiheuttamaa, että kaikesta erikoisesta (esim. tänään niistä palloista ja safkoista) pitää huutaa "Wuhuu, siistiä, vähänkö hienooo!!11!! *mölinää ja älämölöä* siistii, uuuh, WOU"?

Jotenkin tuntuu, että mä olisin kattonu, että "Jaa. Nyt täällä on palloja. :rolleyes:"

Saulissa on se puhetyyli mikä ärsyttää ja mua myös on alkanut ärsyttämään se Salen hehkutus. Jokaisen mielestä se on helvetin hyvä tyyppi mikä ei oo ainakaan Subin kautta tullut niin selkeästi esille. Se vaan on siellä normaalisti eikä huuda eikä käyttäydy typerästi. Martina rakasti Saulia jo ennen kuin astui taloon sisään ja lähetti ainoastaan hänelle terveiset videoviestissä. Eikä Sauli mun mielestä ollut mitenkään erityisen ystävällinen Martinaa kohtaan, asiallinen ja neutraali kuitenkin. Jussi sanoi, että Sauli oli vaan niin huippu tyyppi...en nähnyt kertaakaan, että ne olisivat edes jutelleet ja Sale ja Telluhan naureskelivat Jussille yhdessä jaksossa.24/7:n seuraajilla voi olla erilaisia mielipiteitä, mut mä en nää sitä niin pakko tehdä omat johtopäätökset Subin kautta.

Jarkko taas on muuttunut ärsyttäväksi joojoo-mieheksi, on miellyttävä kaikille, on samaa mieltä jokaisen kanssa. Vaikka on sitä mieltä, että on samaa mieltä sen vuoksi ettei halua aiheuttaa talossa konflikteja, koska joutuu kuitenkin asumaan samassa talossa konfliktien jälkeenkin ei vakuuta. Oliks se Mika silloin ekassa BB:ssä ketä kutsuttiin Sveitsiksi, koska oli samaa mieltä kaikkien kanssa? Jarkosta tulee sama mieleen. Muutenkin on heittänyt muutamia repliikkejä mitkä ovat vaikuttaneet jo suoraan perseen nuoleskelulta.

Mä luulen, että se on olosuhteiden pakosta toi käyttäytyminen, sama on nähty aiemminkin. Tosin mä olen varma, että jos mä olisin talossa niin mä en kyl kirkuis ja huutais jostain palloista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saulissa on se puhetyyli mikä ärsyttää ja mua myös on alkanut ärsyttämään se Salen hehkutus. Jokaisen mielestä se on helvetin hyvä tyyppi mikä ei oo ainakaan Subin kautta tullut niin selkeästi esille. Se vaan on siellä normaalisti eikä huuda eikä käyttäydy typerästi. Martina rakasti Saulia jo ennen kuin astui taloon sisään ja lähetti ainoastaan hänelle terveiset videoviestissä. Eikä Sauli mun mielestä ollut mitenkään erityisen ystävällinen Martinaa kohtaan, asiallinen ja neutraali kuitenkin. Jussi sanoi, että Sauli oli vaan niin huippu tyyppi...en nähnyt kertaakaan, että ne olisivat edes jutelleet ja Sale ja Telluhan naureskelivat Jussille yhdessä jaksossa.24/7:n seuraajilla voi olla erilaisia mielipiteitä, mut mä en nää sitä niin pakko tehdä omat johtopäätökset Subin kautta.

Jarkko taas on muuttunut ärsyttäväksi joojoo-mieheksi, on miellyttävä kaikille, on samaa mieltä jokaisen kanssa. Vaikka on sitä mieltä, että on samaa mieltä sen vuoksi ettei halua aiheuttaa talossa konflikteja, koska joutuu kuitenkin asumaan samassa talossa konfliktien jälkeenkin ei vakuuta. Oliks se Mika silloin ekassa BB:ssä ketä kutsuttiin Sveitsiksi, koska oli samaa mieltä kaikkien kanssa? Jarkosta tulee sama mieleen. Muutenkin on heittänyt muutamia repliikkejä mitkä ovat vaikuttaneet jo suoraan perseen nuoleskelulta.

Mä luulen, että se on olosuhteiden pakosta toi käyttäytyminen, sama on nähty aiemminkin. Tosin mä olen varma, että jos mä olisin talossa niin mä en kyl kirkuis ja huutais jostain palloista.

Musta ekan BB:n Sveitsi taas oli Antti, saatan muistaa väärinkin. Jarkko taas mun mielestä on juuri sen takia hyvä, koska tulee kaikkien kanssa toimeen, saattaa toki myötäillä välillä vähän liikaa. Saulia tosiaan hehkutetaan paljon, välillä liikaakin, etenkin Kadi ainakin välillä piti kaikkia Saulin edesottamuksia mahtavina ja Timoa kohtaan on kokoajan hapan.

tiina ärsyttää.. muistuttaa viime vuoden ollia:urjo:. roikkuvat nuhjuiset farkut, ei persettä, järkyt jenkkakahvat, viina ja rööki mieles jatkuvasti, ja verkkatakki (vaik ei siinä mitään pahaa ole). 20 vuoden päästä tiina näytää tosi hemaisevalta. NOT:eek:

Edit: Suvi alkaa hieman ärsyttämään. Ylireagoiminen ja se ainainan 'ihmetys-ilme' kun viedään kauhistuneena käsi suun eteen... Argh!
samaa mieltä. lisäksi nimeämis tilanteessa aina muka kahea paniikki päällä:wall:
En ymmärrä miten Farboudia voi kukaan pitää hauskana. Mun mielestä oikein todella urpo jätkä, huono huumori, koko ajan väsynyt vätystely, typerä esittäminen. Hyväntahtoinen tosin, mutta urpo mikä urpo.
minä en pidä. huono kielitaito ei tee kenestäkään hauskaa IMO. turha tapaus ja feikkaa tooodella paljon

tiina ärsyttää.. muistuttaa viime vuoden ollia:urjo:. roikkuvat nuhjuiset farkut, ei persettä, järkyt jenkkakahvat, viina ja rööki mieles jatkuvasti, ja verkkatakki (vaik ei siinä mitään pahaa ole). 20 vuoden päästä tiina näytää tosi hemaisevalta. NOT:eek:

Tiina on kyllä täälläkin alkanu viime aikoina ärsyttämään oikeen toden teolla. Maailmanloppu kun ei saa vetää röökiä ja dokata viikkoon? Voi jumalauta :curs: Sitte valittaessaan ja muutenkin joka toinen sana 'vittu'

En itsekään ole mikään kirkuja/halaaja -tyyppiä mutta jos elo talossa olisi 98% pelkkää istuskelua sohvalla/sängyllä/pöydän vieressä, ehkä pieni hymynkare nousisi huulille kun jotakin viimeinkin tapahtuisi tai isoveli järjestäisi. Mitä nyt olen joskus tuota 24/7 seurannut, niin se on hyvin hidastempoista ja todella harvoin bongaan mitään mikä tulisi seuraavana päivänä koosteessa.

Mutta todellakin...toiset sitä innostuvat ylireagoiden yhdestä kaljapullosta tai hyppäävät herkästi tuntemattomien kaulaan kun tulevat ovesta sisään (luulin, että Suvi tunsi Jussin kun se hyppäsi niin tuttavallisesti sen syliin miehen saavuttua taloon). Kummallista.

Tiina on kyllä täälläkin alkanu viime aikoina ärsyttämään oikeen toden teolla. Maailmanloppu kun ei saa vetää röökiä ja dokata viikkoon? Voi jumalauta :curs: Sitte valittaessaan ja muutenkin joka toinen sana 'vittu'
ja sitten niinq oli v***u niinq v***u niinq:rolleyes: vieläkö tekis ollit jonku vaatelaatikkoon, olis aika bueno:hyvä::lol2:

ja mitä ihmettä suvikin vinettää, jos vasta su:na saavat tietää ketkä häätöäänestyksessä (oli eilisessä jaksossa). kertoo vähän paineensietokyvystä jos tarvii epäillä koko ajan, että on äänestyksessä. ja kyllä jokaisella siitää se rahavoitto silmissä. eiku ihan kavereita haluan ja kokemusta elämään:anssi:.

Ei vinde tää suomen bb kusee verrattuna muihin maihin. Tein tässä hiljaisen työpäivän aikana kattavan katsauksen eri maiden bb kohokohtiin ja voi pojat! Suomalaiset on ensinnäkin perkeleen rumia mutta sekin vielä että saunakansa ujostelee kameroiden edessä alastomuutta, rock on. Ainoastaan brassit näyttäis olevan "siveellisempiä" mutta ne sentään on kauniita. Miehet ja naiset.

Norjan ja svedujen bb:ssä näyttäis ja kuulostais olleen parhaat menot, useassakin mielessä. Ne naiset :kuola:. Bileet ja läppä tosi jees.

Suomesta puuttuu sekä silmäruoka että hyvä läppä.

Fabu on kyl semmosessa hämmästyneessä ulkona olemisessaan välillä huvittava, mutta sille kaikki on niin käsitäämättömän vaikeeta. Heti tulee mieleen:

1) Valvomistehtävä
- Fabu: Todella vaikea kun ei saa nukkua, verta tulee nenästä ja pinna on kireällä
- BB: Tehtävä on kestänyt vasta tunnin. (Oli ensimmäisen päivän iltapäivä tai ilta, eli ei poikennut normaalista rytmistä.)

2) Räpylät
Ei pysty kun on yliluonnolliset jalat.

3) Ruoka
Olipahan saatanan vaikea laittaa ees hampaita mustanmakkaran ympärille, vaikkei oo ikinä maistanu, ja purasuki piti tapahtua kiljumisen saattelemana.

4) Ufot
Joko se näytteli hauskasti (mikä on todennäköistä), tai sitten on aivan käsittämättömän outo kaveri. Hirveetä älämölö ku joku skannaa jollain pensselillä. Niinku ois sikaa tapettu...

2) Räpylät
Ei pysty kun on yliluonnolliset jalat.

Tämä on ymmärrettävää. Jos on tavallista leveämpi jalanpohja samaa kokoa normi-kenkien kanssa olevat räpylät puristavat tosi kovaa. Pitäisi olla pari kokoa isompi.

Tämä on ymmärrettävää. Jos on tavallista leveämpi jalanpohja samaa kokoa normi-kenkien kanssa olevat räpylät puristavat tosi kovaa. Pitäisi olla pari kokoa isompi.

No piti siitäki tehdä saakelin iso numero ja vielä tuskailla päiväkirjahuoneessa siihen malliin, kuin ne räpylät ois aika ajoin tunkenu tikkuja kynsien alle...

4) Ufot
Joko se näytteli hauskasti (mikä on todennäköistä), tai sitten on aivan käsittämättömän outo kaveri. Hirveetä älämölö ku joku skannaa jollain pensselillä. Niinku ois sikaa tapettu...

Toi tilanne kyllä vaikutti lavastetulta. Tai siis, näytti kovin että Fabiolla olis ollu ihan tollanen rooli tossa tilanteessa. Toisaalta se on kyllä viime aikoina alkanu pitää tota hirveetä rääkymistä monissa muissakin tilanteissa. Olen vähän pettynyt, alussa Farbod oli paljon huvittavampi tyyppi.

Farbob on riittävä syy kattoa bb:tä. :D Timokin heittää välillä hyvää läppää. Muuten hirveetä kuraa. Hirveetä itkuvinkua koko aja ja muijat (ja osa jätkistäkin) kiljuu ja hyppii kuin pikkulapset koko ajan ja varsinkin kun edes näkevät pari tölkkiä kaljaa.:zzzz:

http://www1.freewebs.com/bbvarjoaanestys/

pahasti näyttä siltä että kadia ei saada edelleenkään ulos tuolta :curs:

Pakko se on saada ulos! Mitä arvoa sillä on tuolla talossa?!?! Siis viihdearvoa?
Timo sentään Nikon kanssa jotain säätöä välillä saa aikaiseksi. :)

Aika hiton köyhää jos joku äänestää Kadia vain sen takia että sitä on kiva katsella.
Tosin en taida uhrata omia lateja äänestykseen kun en oikein usko koko äänestyksen oikeellisuuteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom