Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
En ehkä selviä siltä vitutukselta minkä Kadi saa aikaan voitonriemuisa hymy naamallaan Timon pudottua, ja vielä niiden muiden idioottien ruokkiessa sen itsetuntoa "KADIA EI PUDOTA KUKAAN!!! KADI KADI!!" "MJINÄ JOLEN PJARAS?!"
Noh, josko se piruparka putoiais, muuten hieno tutkapari hajoaa :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
...muuten hieno tutkapari hajoaa :(

Totta.

Voihan se olla, että nyt tässä on mies/nainen asetelma vastakkain. Timon käyttäytyminen on vihastuttanut naiset ja saanut pientä kunniaa miesten osalta, ei kuitenkaan riittävästi. Lisäksi miehet/pojat äänestävät naisia/tyttöjä vähemmän näitä äänestyksiä, ainakin veikkaisin. Voi myös olla, että Kadista on tulossa joku teinityttöjen suosikki...toivottavasti ei.

Jotenkin veikkaan, että ylipäänsä suurempi osa äänestäjistä on naisia, siis selkeästi suurempi, kuten Mahoney sanoi.

Rehellisesti sanottuna on vaikea kuvitella, miksi kukaan antaisi +ääniä kadille. (Paitsi mä sen kropan takia, mutta mä nyt en äänestä vaikka aseella uhattaisiin.) Ei tee mitään, ei osallistu, kiukuttelee, antaa vaan ajan kulua. Timo taas on aina kaikessa mukana ja edes jotain tapahtuu.

Näin se menee,teinitytöt äänestelee isin kännykästä, ja ratkasee koko paskan, ja viihdearvo tippuu. Lainauksia eräältä palstalta, kaikki 14-15v tyttöjen kirjoituksia :

-extran kaut Kadi on johos mut SALDORAJAT PAUKKUMAAN :D
-Oon laittanu Timolle jo 3 miinust ja Kadille 6 plussaa kunnes saldo loppu -.-
-Lähetetää Timo kunnolla pois talosta! Sit ne ei enää viiti antaa häätö -ääniä Kadille ku ne tietää et se ei tipu ;)
-kaikki äänestää.. mä äänestän omasta puhelimesta ja äitin puhelimesta ja iskän :PP siskon eikä veljien puhelimest voi äänestää, äänestäkää tekin kaikkien puhelimista mistä vaan voi
-kannattaa silti ajatella positiivisesti ja äänestää KADIA . se on ansainnu jäähä taloon toisinku joku timo..
-jos tilanne sunnuntaina näyttää huonolta niin äänestän monta kertaa ja vaik näyttäis hyvältä ni silti äänestän.. äänestäkää kaikki joil ei oo saldo kii

Ja näitä tosiaan riittää, otin vaan muutaman esimerkin:D

Voi ei, Demin käyttäjäkunta siis päättää kuka tippuu ja kuka jää :(

Tuleekohan jossain vaiheessa samanlainen tempaus kuin viime vuonna, kun Mira potkittiin talosta pihalle?

Mulle tuli kanssa viime vuoden Mira mieleen, eihän sitä meinannut saada millään helvettiin tuolta. En muista kuka Miralla oli siinä yhdessä äänestyksessä vastassa, kun aina Muropaketista saakka riitti äänestäjiä ja lopulta se tipahti. Kunnon plusmiinus-kisan seurauksena Mira tippui ja fanit tais jopa valittaa tuotantoon, että ei hei tolleen saa kampanjoida niinku :D

En Timosta pahemmin välitä, mutta muodostaa Nikon kanssa hyvän viihdekaksikon. Nikostakin voi tulla suht tylsä jos Timo tipahtaa. Kadi ulos.

Näin se menee,teinitytöt äänestelee isin kännykästä, ja ratkasee koko paskan, ja viihdearvo tippuu. Lainauksia eräältä palstalta, kaikki 14-15v tyttöjen kirjoituksia :

-extran kaut Kadi on johos mut SALDORAJAT PAUKKUMAAN :D
-Lähetetää Timo kunnolla pois talosta! Sit ne ei enää viiti antaa häätö -ääniä Kadille ku ne tietää et se ei tipu ;)
-kaikki äänestää.. mä äänestän omasta puhelimesta ja äitin puhelimesta ja iskän :PP siskon eikä veljien puhelimest voi äänestää, äänestäkää tekin kaikkien puhelimista mistä vaan voi
-kannattaa silti ajatella positiivisesti ja äänestää KADIA . se on ansainnu jäähä taloon toisinku joku timo..
-jos tilanne sunnuntaina näyttää huonolta niin äänestän monta kertaa ja vaik näyttäis hyvältä ni silti äänestän.. äänestäkää kaikki joil ei oo saldo kii

Ja näitä tosiaan riittää, otin vaan muutaman esimerkin:D

Herää vaan kysymys, että mitä helvetin foorumeita sinä oikein lueskelet...

Mulle tuli kanssa viime vuoden Mira mieleen, eihän sitä meinannut saada millään helvettiin tuolta. En muista kuka Miralla oli siinä yhdessä äänestyksessä vastassa, kun aina Muropaketista saakka riitti äänestäjiä ja lopulta se tipahti. Kunnon plusmiinus-kisan seurauksena Mira tippui ja fanit tais jopa valittaa tuotantoon, että ei hei tolleen saa kampanjoida niinku :D

En Timosta pahemmin välitä, mutta muodostaa Nikon kanssa hyvän viihdekaksikon. Nikostakin voi tulla suht tylsä jos Timo tipahtaa. Kadi ulos.
eikä se siihen vielä päättynyt. sehän meinas päästä uudestaan taloon kun bb dorkat päättivät että saa äänestää yhden tyypin takas jo tippuneista. onneksi kaarlo voitti täpärästi tuon kisan. mielestäni tuo takaisin äänestäminen oli erittäin typerä veto bb porukalta vaikka oikea tyyppi taloon palasikin. taloudellisesti kannattavaa, mutta eihän siitä mihinkään pääse että äänestäjiä siinä kusetettiin ja kunnolla.-

Pexi84 sanoi:
-extran kaut Kadi on johos mut SALDORAJAT PAUKKUMAAN
Juu, sinänsä tää äänestys on kyllä yks vitsi kun vaan tietyn tyyppiset ihmiset (teinitytöt) päättä kuka jää, ja ne on usein ryhmittyny jonkun tietyn henkilön taakse jota kannattavat, koska muutkin ikätoverit tekevät niin!

Ja ton äänestyksenkin tuotanto hoiti kyllä mielestäni tosi huonosti. Siinähän ois pitäny joko a) mitätöidä Martinan antamat 3 pistettä jollon häädössä ois ollu Kadi, Timo, Niko, Tiina ja Jarkko TAI (mikä ois ollu oikeudenmukaisinta) laittaa äänestys kokonaan uusiks Martinan saadessa 12 ääntä jotka ois voinu jakaantua vaikka kenelle. Mutta näillä mennään, sääli et siel on nyt Timo ja Kadi, molemmat kuitenkin viihdearvoltaan ihan kärjes IMO.

Ja sit vie luin tuolt sivuilt ku joku oli kysyny Akin penkkiä ja mavee niin näköjään vastannu 145 ja 242,5 :whip: :D

kadi ärsyttää, fabe the feikki ärsyttää, suvi ärsyttää, jokapaikastalöysä tellu ärsyttää, joojoo mies jarkko ärsyttää ja sale the hinurikin ärsyttää välillä. ainoat jotka ei ärsytä millään muotoa on niko ja timo.

timo ulos, jos kadi lähtee niin ei ole enää mitään tarjottavaa tämän vuoden big brotherillla..
ja mikä siinä kadissa ärsyttää, eloisa ja vilpittömän oloinen tyttöhän tuo on:)
timo taas on kunnon miespissis, ei tulis ikävä..

timo ulos, jos kadi lähtee niin ei ole enää mitään tarjottavaa tämän vuoden big brotherillla..
juurikin näin, ja jumalaut toi farbodi ääntäminen vituttaa päivä päivält enemmä, opettelis puhuu.

kadi ärsyttää, fabe the feikki ärsyttää, suvi ärsyttää, jokapaikastalöysä tellu ärsyttää, joojoo mies jarkko ärsyttää ja sale the hinurikin ärsyttää välillä. ainoat jotka ei ärsytä millään muotoa on niko ja timo.

Nyt kuule Neutraali teikäläisen pitää äänestää ja lujaa. Ota mallia demi-faneista, äläkä jää kakkoseksi pikkutytöille. Hakkaa tekstiviestejä kunnes sormet tippuu.

Tämän jälkeen voitkin teipata kätesi, ja nyrkillä heristäen yllyttää naapuritkin äänestämään. Muista leikata irokeesi.

vituttaa ku se on niin tyhmä, mutta teidän onneksi se jää taloon. en jaksa tuhlata rahaa äänestyksiin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom