Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jussin ad/hd-kohtaukset:confused: ei oo näkyny

täytyy myöntää, et on ihan erilainen nyt studiossa kuin talossa. voi olla, et adrenaliini virtaa vielä...

en tiennytkään, että Jussil on tommonen kikattava nauru

eipä astunut poijjaat Raakel Liekki taloon. melkoinen käytä valtaasi vaihtoehto taas.

jumalauta ku nolattiiin jussia tossa "parhat hetket " pätkässä, olis laitettu kaikista muistakin pudotetuista vähä vessavideoita kehiin

jumalauta ku nolattiiin jussia tossa "parhat hetket " pätkässä, olis laitettu kaikista muistakin pudotetuista vähä vessavideoita kehiin

No ei sentään sitä pikku säikähdys paukkua laittanut, se olis ollut jo nolaamista.

Pää räjähtää kaikkeen tohon teeskentelyyn pakko avautua :D

Ensinnäkin onko toi ees laillista kusettaa ihmisiä tossa äänestyksessä noin? Jos mä äänestäisin niin varmasti boikotoisin koko hommaa lopettamalla sen äänestämisen, vituttaa tollanen kusetus. Teinit äänestää vanhempiensa saldon loppuun kun luulee et tilanne on niiin tiukka. Oiskohan mitään mahiksia voittaa jos vetäis tosta oikeuteen? :D

Ja sitten tosta Martinasta, niin mikä siinä on että kumpikaan (Martina tai sen mies) voi vastata suoraan? Jos kysytään selvästi "Onko tästä ollut Martinalle haittaa talossa?", niin miks pitää alkaa jauhaan "Noo, se on Martina ja jos se ei sanois suoraan... blaablaablaa". Ja sama jos kysytään Martinalta niin samaa paskaa sieltäkin "No mä oon tämmönen.... jne" Eli molemmat tietää varsin hyvin et se vituttaa ja on väärässä mut ei voi myöntää sitä.

Ja toi raskaus, siis ei huhhuh ei oo näköjään mitään häpyä sillä mitä jotkut tekee et saa julkisuutta ja seiskan maksaan viulut. Ja Martina vie kehtaa väittää et on päässy "vahvan" luonteensa ansiosta noin pitkälle.... Huoh.

Hah, paha kuitti. Eli tossa sivulla oli aikaisemmin Martinan kommentti, että hän vihaa lihavia ihmisiä. Niille, jotka eivät sitä tietäneet.

Siinä luki aikaisemmin:

BB-martina:Vihaan lihavia ihmisiä

BB-taloon uudenlaista säpinää tuonut kohukaunotar Martina Aitolehti pamautti eilen kärkeviä mielipiteitään ylipainoisista ihmisistä ja omista kauneusihanteistaan. Solakka martina sanoi treenaavansa kotona hyvin paljon ja huolehtivan ruokavaliostaan.
-Mä vihaan lihavia ihmisiä. Mä vihaan ihmisiä jotka haisee ja piereskelee ja lihoo, Martina avautui.
Martina tuskin ilahdutti tasa-arvon kannattajia ilmoittamalla että "naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan".

Ei paha:rock:

Martina tuskin ilahdutti tasa-arvon kannattajia ilmoittamalla että "naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan".

Ei paha:rock:
Mitä, mitä! Tuohan vain kertoo, että Martinalla on kunnianhimoa:hyvä:. Miten joku voi olla noin ööö... enpä sanokaan. Saadaan vielä lukea kuinka Martina tekee rikosilmoituksen keskustelupalstoilla käydyistä keskusteluista.

^Mikakinlie, tarkoititko kenties että miten joku voi olla noin pinnallinen, tyhmä, ärsyttävä, tyhmä, pinnallinen, itsekeskeinen... niin ja tyhmä?

^Mikakinlie, tarkoititko kenties että miten joku voi olla noin pinnallinen, tyhmä, ärsyttävä, tyhmä, pinnallinen, itsekeskeinen... niin ja tyhmä?

Niin eikä pidä unohtaa, tyhmä. Vai tuliko se jo?

Empaattinen, ihana ja lämmin, joka äidin unelma-miniä. Kyllä te pojaat ootte nirsoja, mitä sitten jos on vähän persoonallinen. Se on teidän ongelma, ei hänen, älkää ottako itteenne. No niin, nyt te otitte itteenne, vitun ämmä, sä oot ämmä, eikun sä, vihaan teitä kaikkia.

Ps. Martsa on heikoilla hangilla.

Jahas... Ton olen tosiaan missannut ja jos Martina voisi mun asteikolla alemmas vajota niin vajoaisi, ikävä kyllä pohja on saavutettu ajat sitten.

On eri asia olla rehellinen ja suorapuheinen kuin töykeä ja vittumainen, Martinan tulisi opetella näiden kahden asian ero. Normaalit aikuiset eivät käytä jatkuvana puolustuksena sanontaa: 'Mä vaan oon tälläinen, tää on mun luonne. Se on mua, deal with it!'. Kyllä järkevä ihminen tajuaa että vaikka persoonassa olisi tietynlaisia piirteitä, niitä tulisi yrittää muokata hieman loivempaan suuntaan ihan kaikkien yhteiseksi parhaaksi, ja väitän että sellainen kasvaminen on myös omaksi hyväksi.

Ja vielä tosta kun Martinan mies sano että tohon päälähetykseen voidaan leikata mitä halutaan niin, että Martinasta jää negatiivinen kuva. Kun seuras 24/7 asukkaiden ryyppäystä niin voin sanoo että Martinan käytös on vielä vittumaisempaa kun mitä leikatut pätkät antaa ymmärtää. Mm. Martinan mies sano että se ei oo kännissä agressiivinen, mutta nerokkaasti oli taas leikattu se klippi kun Martina meni puhuun Suville sinne makkariin siitä "palkattu näyttelijä" -jutusta. Noin 30sec ennen sitä klippiä Martina jauho keittiös Jarkolle ja Timolle: "Vituttaa tollanen, pitäskö mun mennä vähän jutteleen sille Suville" jne, selvästi kunnon riidanhaasto asenteella.

Sit se selitti jossain vaihees et ihmisten on vaikee lähestyä sitä, niin en yhtään ihmettele. Kokoajan kun ne ryyppäs niin se ei mistään muusta puhunu kun itestään. "Mä oon sellanen henkilö.." "Sen mä voin sanoo että mä en..", "Mä ja mun mieheni Esko.." Ja jatkuvasti piti korostaa sen omaa mielipidettä mikä oli luonnollisesti joka tilanteessa se oikea, ja kun joku toinen sano oman kantansa asiaan niin välittömästi tuli: "Sä oot väärässä. Sä oot niin väärässä." Oli jo pakko vaihtaa kanavaa kun se sano ton valehtematta 30:n kerran. Eli ei ihmekään että kukaan ei HALUA lähestyä sitä. Ja sekin piti kokoajan tuoda esille kuinka vahva nainen se ite on. Vittu, sanois joku kerran OIKEESTI sille suoraan mitä mieltä on sen ulkonäöstä, luonteesta jne yksityiskohtia säästelemättä. Mutta ei noista ykskään halua/uskalla sanoo sille vastaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom