Big Brother 2007 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mylly? Aitolehdellähän on se "Where there is will, there is a road"-tatska, josta sittemmin tuo finglish on peitetty.

-k

will-kohta näytti aivan kuin siinä olisi lukenut mill...;) huomaa myös "were"
englannintaitoisetsalarakkaatr.jpg

hitto, et on muuten saanut rumasta tatskasta vielä rumemman kun peitti sen

will-kohta näytti aivan kuin siinä olisi lukenut mill...;) huomaa myös "were"

No toi mill menee kyllä fontin ja lievän pahantahtoisuuden tiliin, mutta myllytatskahan se on : )

Hitto, se oli vielä kökömpi (sanajärjestys) kuin muistinkaan. Täytyy tunnustaa, että ihan niin suurta mielenkiintoa en tätä vostjakkia kohtaan ole tuntenut, että olisin kovin tarkasti jaksanut katsoa...

-nytloppuot-k

¨
Mun villi veikkaus on Martina Aitolehti...oliks se sukunimi noin? Se nuija kuitenkin kellä oli se mylly-tatska.

Martina ja Marika Fingeroos tulivat itselläni ensimmäisinä mieleen, mutta Marika ei ilmeisesti kuitenkaan koskaan ole osallistunut missikisoihin. Martinaa itsekin veikkaisin, mutta jokerina vetäisin esiin kuitenkin vielä Susanna Sievisen

sissus jos toi huhu pitää paikkansa, takaan että aika laadutonta shittii tulee tosta ohjelmasta.

sissus jos toi huhu pitää paikkansa, takaan että aika laadutonta shittii tulee tosta ohjelmasta.
Kuulin lokakuun 1. päivänä vahvan tiedon (:rock:), että "parin viikon sisällä taloon tulee julkkis". Tämä siis ilman nettiä ja lehtiä. Nyt nämä lisääntyneet huhuilut vahvistavat tätä tietoa.

Sukupuolesta tms. ei ole tietoa, mutta jotenkin olen kuvitellut ja päätellyt, että viikon kuluttua tämä julkkis tulisi taloon.

Toivottavasti se julkku edes polttaa röökiä, että on jotain katsomista 24/7 tilaavilla. :D Tässä kaudessa on ollut ehdottoman hyvää se, että ei ole tarvinnut seurata Big Brotheria sen tylsyyden vuoksi.

¨
Mun villi veikkaus on Martina Aitolehti...oliks se sukunimi noin? Se nuija kuitenkin kellä oli se mylly-tatska.
Aika kova arvaus!
Ei jumalauta!
Julkisuutta hinnalla millä hyvänsä. Eikö toi typerä nauta tajua että kaikki NAURAA SILLE! :david: :lol2:

No on se ainakin siellä studiossa...vai meinasko Huppe, et se on jo paljastunut? Mä en tiedä

Joo, kyl se Vappu pohjusti sitä niin kömpelösti, et eiköhän toi oo aika selvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom