Big Brother 2007 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Todellinen moottoriturpa tuo Martina :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hahaha draamaa jo tiedossa.. Kadi kuiski tuo Tiinan kanssa "Sillon kun mun kaveri neiti X seurusteli Eremenkon kanssa nii toi oli sen salarakkaana, ja mä oon aina sanonu että mä vedän sitä turpiin jos nään" :D

Mun mielestä ihan hyvä lisä tonne taloon, naimisissa tai ei, so what. Näyttää tosin jo välillä siltä, että päästäkää mut pois täältä :D

kunnon källejä vaan martinalle muiden toimesta, tai niinku intissä sanotaan, runtua.

Maxinella oli kyllä ärsyttävät puolensa, mutta kelläpä ei (Jarkkolla). Mut siinä[MaXinessa] sentään oli jotain munaakin paikkapaikoin. Mut kyllä se rupee vetämään aika viimeisiään mielenkiinnon puolesta. Jotenkin se Martinan tuonti taloon ei sytytä. Helin kun sais takas..

Jeah viikkotehtävänä pystyä valvoo nukkumisajan ollessa 15H per henkilö koko viikkoo kohden, ja tupakkaa ei saa vetää.. Josko nyt tästä 24/7 irtois hupia :hyper:

Ja ihme että pahimpina valittajina heti mm. Piia ja Tellu "...eiii, mä en pysty.. Tää on niin hirveetä ja mä arvasin et tääl tulee tämmöstä paskaa niskaan" jnejnejne. Vittu, toi on peliä ja jos on heti kättelyssä tommonen asenne niin kertoo kyllä ihmisen itsekurista jotain. Esim. Martina tais olla naisista ainoo jolla oli kyl heti oikeesti loistava kannustava asenne tohon.

edit. Heh, näyttivät saavan heti houkuttimiks saunan avaimen ja paljon alkoholia :D

Valvomistehtävä.. Aika levotonta porukkaa pitäis talosta löytyä parin päivän päästä.

Mitenkään dissaamatta Martsua, niin kyllä mun mielestä sillä pitääkin olla kannustava asenne. Se tuli eilen taloon.. Osa noista muista on kuitenkin ollu talossa jo useita viikkoja. Omallakin kohdalla vois suhtautuminen olla vähän erilaista päivänä 1 kuin päivänä 40+.

Toivotaan vaan et menis toi vkotehtävä läpi.. Saatais sitä keittoa taloon. Timo vois tehä vähän taikoja niin nähtäis yks kolmiodraama talossa ja sen ulkopuolella lehdistössä :)

Nyt vähän 24:sta kytätty.
Niko alkaa päihtyä, vissiin yleensäkin aika vauhdikas veijari, mutta nyt alkaa irrota.

Joku naisista: "oot sä niinku Martiina vai martina?"
Niko: "MArtti! Sanotaaks sua Martiksi? MAra!"
"Sa-TANA!" sitä ja "Saaat-TANA" tätä.

Ha ha!
Martinalla rupeaa jo olemaan aika hyvää kitkaa muun porukan kanssa. Leikkasi kännisen Nikon hiukset vähän "hassusti", syytti siitä Timoa. Tämän jälkeen kommentoi muita maalaisiksi jos eivät tajua kuinka hyvä se on. Kieltäytyi kättelemästä Nikoa, joka kieltämättä oli huudellut JUMALAUTAA kiitettävästi - hymy huulilla tosin ;)
Jotenkin hilpeää:)

Tissit

E1: ja saunaan KAIKKI äijät + Martina
E2: pyllistelyä saunassa

on kyllä pantava runko martinalla, äsken riisuutu taas kunnolla, stringeissä näytettiin ja kuvattii ihan kunnolla tisejä ku otti rintsikat pois ja laitto bikinit päälle :D hitto , noi äijät näkee ihan livenä tollasen kissan, sauli katteli vierestä ku aitolehti riisuutui:D LOL

Hahhah, Martina sano timppaa neidiks, oikeessahan tuo vissii oliki...
Ottiks timppa yhtään itteensä, mä en nähny vasta ku timo oli lähteny paljusta?

Kyllähän tämä nyt vahvasti haiskahtaa siltä että Marttiini on tuolla komennuksella, tarkoituksenaan aiheuttaa säpinää ja kipinöintiä tuon onnellisen yhteisön keskuudessa.

Aika läpinäkyvän päällekäyvästi yrittää provosoida ekana iltana porukkaa. Tai sitten se on vain vieläkin tyhmempi kuin uskoin. Tai sitten typerys olen minä.. Lukitaan ainakin viimeinen vaihtoehto ;)

joo ei lukita, uskomaton riidankylväjä. ei jumalauta. Menee hermo just ton idiootin kanssa. aivan helvetin tyhmä lutka :D

Kaikesta erimieltä, jokainen hänen sana on absoluuttinen totuus, dissaa selkeesti timoa.Luulee olevansa helvetin viisas, ei jumalauta menee naurettaavuuksiin asti tuo martiinin päteminen.

Minusta on vain hyvä, että se haukkuin Timoa ämmäksi. Hah. Marttiina sanoi, että se pyydettiin tuonne BB:hen, joten voi olla hyvinkin niin, että se aiheuttaa tarkoituksella kismaa porukassa. Oikeastaan ihan hyvä, että se tuli tuonne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom