Big Brother 2007 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Kalja vetoa että tuo Martina on tuolla vain viikon tai max kaks. Tuotanto on ottanut sen sinne hämmentämään ja aiheuttamaan pahennusta. Sitten järjestävät "jymy-yllätyksen" ja ottavat sen pois sieltä. Kaikesta tästä on tietenkin sovittu etukäteen Martinan kanssa. Eikös jotain vastaavaa oo ulkomailla jo tehty?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En usko että mitään on sovittu sen Marttiinan kanssa. Se on sen verran dillen oloinen, ettei sille kannata paljoa salaisuuksia uskoa. Eikä se pysty tahallaan näyttelemään ärsyttävää. Ihan saletti on, että se on tuollainen luonnostaan. Itsekeskeinen paska. Varmaan itse soittanut BB porukalle ja naukunut päästä mukaan. Tuottajat on hokanneet että siinä on sen verran pölkky ämmä, että kannattaa heittää soppaan mukaan. Ja aika hyvinhän sillä tuntuu menevän. Heti on koko kämppä täynnä kavereita.

Ei se viikkoa paria kauempaa tuolla pysyisikään. Kaikki antaa täydet pisteet sille ekassa äänestyksessä ja ihan varmaanhan tuollainen tee-se-itse-julkkis on yleiseön mieleen. 1000000 miinusääntä ja 0 plussaa.

Löytyy jo tissivideoo netistä ;) Eikä hetkeä liian myöhään.

BB-Martina suihkussa) has been deleted from the tracker due: we don't need this kind of stuff here

Viimeksi muokattu:
Tyhmät katsojat äänestävät kaikki riitapukarit ja draaman aiheuttajat ulos tuolta. Vähäinenkin mielenkiinto katoaa.

Martina oli hyvä veto, eikä se sieltä tipu, BB kuitenkin pitää siellä viimekädessä sen kenet haluaa.

Martina kiskaisi kolme leukaa. (8.10.2007)

8143010478532830170web_0.jpg

:D

Katsoiko joku sunnuntain lähetystä? Aika erikoista oli että Niko ja Maxine olivat oikeasti aivan millimetrin päässä toisistaan kovasti viivan alapuolella ja Kadi REILUSTI viivan yläpuolella annettujen äänien osalta. Lopputuloksena kuitenkin Niko oli siirtynyt n. 3min aikana reippaasti viivan yläpuolelle ja Kadi reippaasti viivan alapuolelle.

Kuten jo aiemmin sanoin, äänestystuloksia manipuloidaan 100% todennäköisyydellä.

Tai sitten ääniä annetaan niin vähän, että prosentuaaliset muutokset ovat suuria jo muutamien kymmenien äänien vaikutuksesta.

Mun mielestä kauden paras veto pistää Martina taloon. Ensinnäkin saadaan edes pikkasen erotiikkaa peliin :hyvä: ja toiseksi on ihan hyvä että joku menee hämmentämään tota lammaslaumaa.

Tottahan se osittain puhuu, Timo on neiti ja kuka vittu menee tonne ilman että on voitto ja rahat mielessä? Idiootit väittää tosissaan että ne on vaan tulleet hakemaan kokemuksia eikä pelaamaan.

Tai sitten ääniä annetaan niin vähän, että prosentuaaliset muutokset ovat suuria jo muutamien kymmenien äänien vaikutuksesta.

Veikkaisin tota jälkimmäistä. En oikein keksi sellaista kohderyhmää joka viikosta toiseen äänestäisi. Itsekin tulee ohjelmaa seurattua, 24/7 on tainnut olla joka vuosi mutta yhdenkään äänen antaminen ei todellakaan ole ollut edes harkinnassa. Ei vaikka firma maksaa laskun ja menisi siellä ihan hyvon muitten juttujen seassa...

Hyvä runkohan tolla Martinalla on, mutta ei noita tissejä voi hyvännäköisiksi sanoa...

Jos tollasta kuvaa ei saa linkittää tähän niin ottakaa poies vaan, kukaan ei jää mistään paitsi!

Eikös tuo Martina muuten oikeassa elämässäkin asu Kivenlahdessa? Se on tuolla jonkun aikaa apinana ja tallustaa himaan lisäkuuluisuuden kera:jahas:

Martina kiskaisi kolme leukaa. (8.10.2007)

8143010478532830170web_0.jpg

:D

Joutuu sen verran toteamaan että joku aika sitten lukion tyttöjen liikuntatunnilla koko ryhmästä YKSI tyttö sai YHDEN leuan ja loput ei saanu edes sitä. Niin siihen verrattuna toi Marttinan tulos on mun mielestä ihan jees. Naiseksi.

Martina aitolehti.. voi vittu mikä eukko, ruma ku perkele, jorma uotinen on kauniimpi nainen, vitun ylimielinen ja epämiellyttävän olonen nainen, ja tosiaanihan transun näköinen. Hirveennäköset tissit, vinkvink, silikoneja saa laitettua paremminkin, ja muutenkin iha kauhea. Äänestän kyllä 10 miinusta heti ku se nimetää, ei tot ohjelmaa viittii oikein ees katsoa enää, ku toi martina on siel. Vitun tyhmä veto laittaa joku tollanen vitun harakka sinne.

Leukoi se kyl osaa vetää;) isot siit sille! en tunne KETÄÄN naista joka jaksais leukoi vetää.
Enpä kyl todellakaa silti piä sitä minään. Vaik eipä se mun päätettävissä oo, kuhan nyt valitan huonosta valinnasta.

Vituttaa koko nainen.

Martina aitolehti.. voi vittu mikä eukko, ruma ku perkele, jorma uotinen on kauniimpi nainen, vitun ylimielinen ja epämiellyttävän olonen nainen, ja tosiaanihan transun näköinen. Hirveennäköset tissit, vinkvink, silikoneja saa laitettua paremminkin, ja muutenkin iha kauhea. Äänestän kyllä 10 miinusta heti ku se nimetää, ei tot ohjelmaa viittii oikein ees katsoa enää, ku toi martina on siel. Vitun tyhmä veto laittaa joku tollanen vitun harakka sinne.

Leukoi se kyl osaa vetää;) isot siit sille! en tunne KETÄÄN naista joka jaksais leukoi vetää.
Enpä kyl todellakaa silti piä sitä minään. Vaik eipä se mun päätettävissä oo, kuhan nyt valitan huonosta valinnasta.

Vituttaa koko nainen.

No on se paremman näköinen kuin se Huorameikki-Mariiia jota hehkutit silloin BB:n alussa. Tissit on kyllä Aitolehdellä rumat pallot, se täytyy kuitata täältäkin. Muuten kasvoiltaan, hiuksiltaan ja vartaloltaan mielestäni ihan kaunis nainen. Henkisiin ominaisuuksiin en ota kantaa.

No ei muute varmaan ole. Martina aitolehti on ihan todella ällöttävän näkönen. En panis vaikka maksettais viis sataa. Ruma. Nimenomaa naamasta, transun näkönen, ja vääränväriset hiukset. Lähinnä tulee mielee simpanssit. Marika Fingerroos ois sensijaa noista kahesta tyhjäpäästä(=salarakkaasta) ollu se hyvännäkönen tyhjäpää. Parempi olla kaunis airhead ku ruma airhead.

Mariiiiiiiiaan ei voi edes verrata. Millään tasolla. Ei millään.mitenkään,koskaan ollenkaan. noi on ravintoketjun eri päissä, toinen on ehdotonta huippua ja toinen täyttä roskaa. Mariiiia ei ole sitä roskaa. se on nainen, martinassa ei oo hyvää muu ku kaunis etunimi.

Huoh..

Ottamatta kantaa Martinan, Mariian tai Marika F:n ulkonäköön. Mun täytyy sanoa et sä Indica jauhat niin vitullista paskaa.. Ja ihan koko ajan.

Saatko orkut kinastelemalla tv:ssä näkemiesi henkilöiden ulkonäöstä? Vai kiihottaako ylipäätään makuasioista kiisteleminen?

Lopeta nyt saatana. Mä kymään ihan just. :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom