Big Brother 2007 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Akilla onkin diabetes. Kaikki sen sekoilut, naisten tulevat hakkaamiset ja huutelut täytyy nyt antaa anteeksi. Akilla on vaikeuksia vahtia verensokeria, josta johtuen joku saattaa saada hieman osumia siinä sivussa :hyvä:

Aki on aika vahvoilla seuraavassa äänestyksessä... Lisäks jos yleisö pääsee tohon oikeesti vaikuttamaan niin lähtö tulee (edelleen uskon ettei yleisö vaikuta paskan vertaa lopulliseen äänestystulokseen). Koko sarja on vain jotain käsikirjotettua mediapeliä.

mäki uskon että noi päättää ite tuloksesta :D Nyt eroa on 13 prosenttiyksikköä helille, nyt henri johtaa 10 %. Eli vaikka 200 000 ääntä, okei yhtäkkiä henri kirii 23% eli noin 50 000 ääntä enemmä'n ku heli, 10minuutissa.

Viikkotehtävänä BB on vienyt kaikki huonekalut talosta ulos, ja asukkaat joutuvat rakentamaan uudet. Jokaiselle on määrätty tietty työkalu, jota vain hän saa käyttää.

aika uusavutonta meininkiä tuolla farbodilla:lol2:. sahaaminen on taitolaji;). mutta toisaalta hyvä että fabio on keskeisessä roolissa, muuten jäis aika lailla taka-alalle. en usko, että toi viikkotehtävä onnistuu, jotenki vai jää muutamien ihmisten harteille. heli katsoo justiinsa niin, että kiinnostaa kympillä:jahas:. ja asenne taas ratkaisee.. saavat painaa pitkää päivää, jos eivät organisoi tota työnjakoa yhtään paremmin. kaikki katsoo kun esim. yksi vasaroi (maxine). sillä aikaan vois esim. osa suunnitella sängyjä, ottaa mittaa, sahata jne.

Heka on ihan rikki kun ei pääse mukaan näppäilemään. Hekahan on kaiken muun lisäksi puuseppä ja huonekkalu, rakentamisen maisteri

Nyt kyllä hieman naurahdin...

Liitteet

• bb_2007_vol16.jpg
    bb_2007_vol16.jpg
    23,3 KB · Katsottu: 345
Bigbrother.fi sanoi:
Sahan varressa ahertanut Farbod peseytyi raskaan työpäivän päätteeksi. Mies ei pyyhkeitä kaivannut, vaan kuivasi omintakeiseen tyyliin kainalot ja jalkakarvat hiustenkuivaajalla.
Kuivaakohan Faben tyttöystävä hänet aina suihkun jälkeen?

Toi fabrizio ei osannut laittaa pussilakanaa, ei tiennyt siis mikä se on :jahas:

Pure janari Jenkkiä, mjataah. Lue vielä kerran mitä ciscon viestissä luki.-> "Hekahan on kaiken muun lisäksi puuseppä ja huonekkalu, rakentamisen maisteri"

Hei persnöyhtä, idea olikin siinä, että vaikka minä tai ketään muukaan ei tajuaisi tuota lausetta, niin Heka silti tajuaa.

Heka on sinun puuhelmissäsi ja hyppyritukassasi, Heka on alaikäisessä tyttöystävässäsi, Heka on meissä kaikissa.

"Hei persnöyhtä, idea olikin siinä, että vaikka minä tai ketään muukaan ei tajuaisi tuota lausetta, jne...."
Mitä???

"Hei persnöyhtä, idea olikin siinä, että vaikka minä tai ketään muukaan ei tajuaisi tuota lausetta, jne...."
Mitä???

Alkaa tuleen tätä eksentristä lauseryöpytystä ihan kunnolla.

"Vaikka minä, tai ketään muukaan olisi huonekalu, niin puuseppä tajuaa, olettaen huonekalun ymmärtävän että, ketään ei ole kukaan."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom