Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vittu aikuinen ihminen pillittää kun pikkutyttö koska yksi ei halua juuri sillä hetkellä leikkiä hänen kanssaan. hajoo pää

Mielenkiintoinen tuo Mikan ulosajo sen perusteella, että hänestä tehdään poliisin toimesta esitutkinta. Noiden näyttöjen perusteella ainoa mahdollinen epäily olisi seksuaalisesta hyväksykäytöstä ja kyseessä on asianomistajarikos. Kysymys jää, eli kuka haluaa nostaa syytteen? Kyseessä ei kuitenkaan ole tärkeä yleinen etu, jotta syyttäjä sen voisi tehdä...

Veikkaan, että Sorella on näyttelijä ja Mikan ja Sorellan episodi oli näytelmä. Ensi maanantaina Mika ja Sari tulee takas kun Sorella on äänestetty ulos :)

Kumma et tarvii kiekua niin pirun kauheella äänellä, varmaan sen itkun voi hiljempaakin suorittaa. Tosin näyttää kyllä huonolta näytelmältä koko sorellan touhu :david:

YHYY ! YHYY ! voi minua viatonta poloista... :jahas:

Mielenkiintoinen tuo Mikan ulosajo sen perusteella, että hänestä tehdään poliisin toimesta esitutkinta. Noiden näyttöjen perusteella ainoa mahdollinen epäily olisi seksuaalisesta hyväksykäytöstä ja kyseessä on asianomistajarikos. Kysymys jää, eli kuka haluaa nostaa syytteen? Kyseessä ei kuitenkaan ole tärkeä yleinen etu, jotta syyttäjä sen voisi tehdä...

Eihän ole? Eikös tuolla aikaisemmin ollut puhetta tästä?

Aika ennen Sorsaa: hauskanpitoa, pelleilyä, säikyttelyä
Sorsan aikana: koko jengi hermoraunioina pillittävän open takia...yhyyy..

Porukan vanhin ja vieläpä opettaja paljastu todelliseks drama-queeniks... Venatkaapa ku se saa kuulla olevansa äänestyksessä! :D
Mira on kyllä petrannu kummasti, muut jatkaa samaa rataa...

Ei voi uskoa että joku opettaja voi olla noin lapsellinen, ei varmaan tarvii palata samaan työpaikkaan enää.

http://www.keskustele.com/ käykäähän äänestään niin voi seurata tilannetta että kuka sieltä on lähdössä. päivänselväähän tuon pitäs olla kumpiko nyt lähtee, mutta eipä näistä koskaan tiedä :)
Ei voi uskoa että joku opettaja voi olla noin lapsellinen, ei varmaan tarvii palata samaan työpaikkaan enää.

henkisesti liian heikko tuonne taloon. ei ole tasapainoinen ihminen :D

Ihan oikeesti, toi Sorella on olevinaan yli 30, ja se käyttäytyy ihan kuin kakara, joka kiukuttelee eikä suostu/pysty käsittelemään totuutta.

Tolla ihmisellä tulee kyl tuleen vaikeeta sit kun joku oikeesti paska juttu käy sille. Se on varmaan elänyt koko elämänsä sellaisessa pumpulissa, että se on saanut kaikki tahtonsa läpi eikä oo ollu mitään vastoinkäymisiä.

Sitäpaitsi se miettii ihan liikaa mitä muut ajattelee siitä. Ei jaksa enää kuunnella sen valitusta, että "jenni ei tykkää musta niin kai mä sit oon täällä huoneessa yksinäni koko sen ajan kun oon täällä talossa" ja "oon vaan miettinyt kokoajan sitä nimeämistilannetta että mitä jos kaikki nimeää mut..."

Ainiin, ja tää oli ehkä tän päivän paras kommentti: "kyl mä voisin mennä Karin kanssa samaan huoneeseen, mutta mitä jos sekin rupee unissaan tekeen mulle jotain?" WTF?????? No ymmärrän että voi jäädä traumoja, mut se sai ton kuulostaan aika sekopäisen hölinältä...

Mira on kyllä petrannu kummasti, muut jatkaa samaa rataa...

Ei se mitään oo petrannu. Ohjaaja ei vain kuvaa sitä nykyään kuin positiivisessa mielessä. Huomaa taas, samoin kuin viime vuonnakin, ohjaajalla on iso valta siihen kuka talosta lähtee. Voivat tehdä kenestä tahansa kusipään päivässä.

:lol2: Sorbetti omaa jo koomisia piirteitä tuon vollottamisen kanssa. :itku: Toivottavasti läksii sunnuntaina. Eihän tollasta vollottajaa jaksa katsoa.

Kyl toi Sorella alkaa olee jo liikaa.siistii ku ei kuule enää ees muiden puhetta kun se vetää huutoitkuu. Ootin muuten et Kaarlo menee seinäst läpi kun Manki oli lähös...ja vetää Sorellaa dunkkuun. Jouduin pettymään.

Edelleen olen Sorellan puolella, tyylikäs nainen ja vaikuttaa minun mielestä sivistyneeltä. Ihmetyttää, miten vahvoja asenteita pelkästään ihmisen ammatti herättää. Ensin tuomittiin, ettei kukkahattutätiopettaja siellä mitään tee ja sitten kun tästä tulee talon puhutuin persoona, niin ei sekään kelpaa.

Onko opettaja sanankin semmoinen, että siitä tulee astetta juntimalle mieleen, ettei tommonen ämmä mua vittu opeta. Vai onko tässä kyse siitä, että koulutus on mimmillä korkeampi, no ei luulis. Veikkaisimpa, että miesopettaja ei olisi herättäny tälläisiä antipatioita.

Ja tuosta itksemisestä. Sitten kun niitä naisia oppii kunnolla tuntemaan, niin huomaa, että aika monet tihrustaa sitä itkua. Tuolla on nimittäin paineetkin aika paljon kovemmat kuin normaalielämässä.

Kukaan ei ole täydellinen ja itseänikin ihmetyttää muutamat asiat tuossa naisessa. Ei olis tarvinnut niin kiihkeästi lähtä nuoleskelemaan niin lyhyen ajan jälkeen ja sitten tämä Kakille suunnattu kommentti hänen oikeudenmukaisuudestaan. Kaki on hieno ihminen. Silti Sorella ja Kaki ovat meikäläisen suosikkeja. Sorella herätti sympatiaa tämän päivän jaksossa. Ehkä mieli muuttuu hänestä vielä, mutta vielä ollaan vahvasti Sorbun puolella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom