Big Brother 2006

Jospa se Kaarlokin ois nyt jatkossa vähemmän kireänä ;)

E: Mitään spekulaatioita mikä tuo suuri ylläri on, jota on nyt mainostettu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kaarlo on kans yks niin saatanan ärsyttävä "mukahauska".

Joo ja sillä on hyvin rikas kieli. "Siis, vittu niinq, tietsä, vittu ku mua oikeesti niinq vittu vituttaa.. Miks vitus täs piti vittu käydä näin. voi vittu mä en jaksa, niiq mä meen virpoo.. Vittu en mä voinu vittu virpoo vittuku siel olis salee ollu joku vittu laattakamera, tietsä? joo, siis en vittu viittiny virpoo"
:wall:

Joo ja sillä on hyvin rikas kieli. "Siis, vittu niinq, tietsä, vittu ku mua oikeesti niinq vittu vituttaa.. Miks vitus täs piti vittu käydä näin. voi vittu mä en jaksa, niiq mä meen virpoo.. Vittu en mä voinu vittu virpoo vittuku siel olis salee ollu joku vittu laattakamera, tietsä? joo, siis en vittu viittiny virpoo"

Joo,oli taas melkosta yritystä kun yritti selittää Hannelle jotain siinä lopussa...siis mitä vittua?! Mulla menis hermo kun kaveri ei saa sanaa suustaan ja selittää jotain sumeeta juttua. Btw mikä sen otassa oli? Finni vai oliks ne paininut ryyppäjäisissä tai jotain? Kaki suolas ihan kivasti kun Kaarlo oli käyny hanskalla,ekaks neuvo paikan ja sit hirvee huuto:D
Ketkä muuten tot Miraa äänestää? Mä luulin et se oli selvä peli et Tatu jää taloon...Vai porasko Tatu pahasti vikoina päivinä? Pari jaksoa jäänyt väliin...

toivottavasti Hena tekis comebackin :D

todellakin :D mira ulos talosta...todella rasittava ämmä...ja selkeesti yritetään leipoa naisvoittajaa tälle vuodelle...mika vielä tippuu tuolta rangaistuksena niin sinne jää enää kari ja mika ja kari hengaa enemmän oikeestaa naisten kaa ja sit kaarlo jää yksin äijäleiriinsä niin se joutuu äänestyksee sit aina. jos sinne jää enää naiset ja kari niin lopetan varmasti bb:n kattomisen. ne naiset siellä talossa on todella tylsiä, paitsi mira joka on ihan täys :david:

+ Vähän ottaneena "what the fuck"....:jahas:

en usko että bb:lla on pokkaa pudottaa mikaa kun tatu lähti talosta ja jätkiä on nyt jo aika vähän. tilanne ois ollu eri jos mira ois lähtenyt. uskon että bb laittaa rangaistuksena mikan äänestykseen oikeasti nimettyjen kanssa.
+ Vähän ottaneena "what the fuck"....:jahas:

tuo on kyllä perkeleen ärsyttävän kuulosta kun se tuota hokee:)

Täysin umpijuntti ja moukkamainen äijä! Meni eilisen siismitävittuumuaniinkuniivituttaavittutäätouhu- sössötyksen jälkee jopa Miran edelle inhokkilistalla. Oikeestaa Soneraki on jo menny Miran edelle sillä listalla. Siinä muijassa on kans jotain todella raastavaa.

Eilen palo sit heti kiinni soneraan ku se tilitti siellä päiväkirjahuoneessa niistä ruuanlaittajista. MUTTA sitten sanoo "siis en mä tahdo tehdä ruokaa, mutta...." sit vaihdoin kanavaa koska vitutus oli aika MAKSIMMISSA!!!!!!!

seuraavan kerran katon kun tiedän että ne o saanu keittoa

Eipä tarvinnut eilen katsoa kun tuli pelinaisten päätösjakso. :) Tylsäksi on mennyt, tosin uus viikkotehtävä voi olla hyväkin.

Olis muuten siistiä, jos noi sais jonkun laulutehtävän. Kukaan (sorellasta ei varmaa tietoa) ei osaa laulaa, aivan hirveen kuulosta on ollut kun ne "hyräilee" itsekseen tuolla. Eli sellasesta tehtävästä ne ei vois selviytyä..:D

Eipä tarvinnut eilen katsoa kun tuli pelinaisten päätösjakso.

Päätösjakso??? Vastahan se alko?

Olis muuten siistiä, jos noi sais jonkun laulutehtävän. Kukaan (sorellasta ei varmaa tietoa) ei osaa laulaa, aivan hirveen kuulosta on ollut kun ne "hyräilee" itsekseen tuolla. Eli sellasesta tehtävästä ne ei vois selviytyä..:D

Eikös se Jenni ole laulaja?

Päätösjakso??? Vastahan se alko?

Eikös se Jenni ole laulaja?

Ei ainakaan ammatiltaan jos sitä tarkoitit...

Ammatti: Art Director mainostoimistossa

Sorellakin taisi vessassa ääntään availla tässä joku ilta, ei kovin lupaavalta kuulostanut. Ei ainakaan Stellan "piste" mennyt ihan nuotilleen ja sanalleen. :rolleyes: Mut eihän se oo niin justiinsa...

Sehän laulaa sitä Piste -biisiä harvasekerta. Sen lisäks että biisi on aivan hirveä, niin Sonera pystyy hoilaan sitä mitä jäätävimmissä tilanteissa ja aivan nuotin vierestä :curs:

Toivottavasti tuolta saadaan kaikki miehet pihalle, niin sitten on "mielenkiintoista" seurata...:jahas: Alkaa mennä tylsäksi jo näin aikaisessa vaiheessa BB. Noi pitäis pitää 24/7 kännissä tai valita oikeasti ristiriitaisempia ihmisiä niin tapahtuisi jotain. Eikä enään mitään lampaanvahtimistehtäviä.

Toivottavasti se ensi maanantain "suuri mullistus" tois mielenkiintoa tohon hommaan. Ei oo kyl mitään hajua mitä sillon vois tapahtua..Ottaakohan ne vaan lisää jengiä sisälle taloon.

Suositut

Back
Ylös Bottom