Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaarlo on kans yks niin saatanan ärsyttävä "mukahauska".
Joo ja sillä on hyvin rikas kieli. "Siis, vittu niinq, tietsä, vittu ku mua oikeesti niinq vittu vituttaa.. Miks vitus täs piti vittu käydä näin. voi vittu mä en jaksa, niiq mä meen virpoo.. Vittu en mä voinu vittu virpoo vittuku siel olis salee ollu joku vittu laattakamera, tietsä? joo, siis en vittu viittiny virpoo"
:wall:
E: Mitään spekulaatioita mikä tuo suuri ylläri on, jota on nyt mainostettu?
toivottavasti Hena tekis comebackin :D
+ Vähän ottaneena "what the fuck"....:jahas:Joo ja sillä on hyvin rikas kieli. "Siis, vittu niinq, tietsä, vittu ku mua oikeesti niinq vittu vituttaa.. Miks vitus täs piti vittu käydä näin. voi vittu mä en jaksa, niiq mä meen virpoo.. Vittu en mä voinu vittu virpoo vittuku siel olis salee ollu joku vittu laattakamera, tietsä? joo, siis en vittu viittiny virpoo"
+ Vähän ottaneena "what the fuck"....:jahas:
Joo ja sillä on hyvin rikas kieli. "Siis, vittu niinq, tietsä, vittu ku mua oikeesti niinq vittu vituttaa.. Miks vitus täs piti vittu käydä näin. voi vittu mä en jaksa, niiq mä meen virpoo.. Vittu en mä voinu vittu virpoo vittuku siel olis salee ollu joku vittu laattakamera, tietsä? joo, siis en vittu viittiny virpoo"
Eipä tarvinnut eilen katsoa kun tuli pelinaisten päätösjakso.
Olis muuten siistiä, jos noi sais jonkun laulutehtävän. Kukaan (sorellasta ei varmaa tietoa) ei osaa laulaa, aivan hirveen kuulosta on ollut kun ne "hyräilee" itsekseen tuolla. Eli sellasesta tehtävästä ne ei vois selviytyä..:D
Päätösjakso??? Vastahan se alko?
Eikös se Jenni ole laulaja?
Olis muuten siistiä, jos noi sais jonkun laulutehtävän. Kukaan (sorellasta ei varmaa tietoa) ei osaa laulaa, aivan hirveen kuulosta on ollut kun ne "hyräilee" itsekseen tuolla. Eli sellasesta tehtävästä ne ei vois selviytyä..:D