Big Brother 2006

Mikäs pakko sitä on katsoa jos kyseinen ohjelma niin suuresti vituttaa?

Siinä vituttaa se että kyseiseen aikaan tulee kyseiseltä kanavalt amuulloin hyvää ohjelmaa. Nyt paskaa ja muiltakaan ei tuu mitään. En tosin katso telkaaria juuri ollenkaan. Vitutaa se silti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TheLORD, jos sua oikeesti vituttaa se, että SubTVltä tulee tunnin verran paskaa päivässä, niin ehkä sun ois syytä vielä vähentää sitä telkkarin vahtaamista nykyisestäkin.

TheLORD, jos sua oikeesti vituttaa se, että SubTVltä tulee tunnin verran paskaa päivässä, niin ehkä sun ois syytä vielä vähentää sitä telkkarin vahtaamista nykyisestäkin.

Jaa tuntiko sitä vain tulikin. Muistelin että joinain päivinä tuli jopa viisikin tuntia.

Mua vituttaa suunnattomasti, kun en tule näkemään kyseistä herkkua. Loisto sarja.

onneksi ei oo enään ku vajaa viikko niin tää laatusarja alkaa :rock:

Aaah. On tätä jo odotettukkin. Toivottavasti tulee yhtä siistiä, ku edellisestä tuotantokaudesta.

Onko tuolla Kivenlahden teollisuusalueella sitte huomenna klo 21 jotkut bileet ja mietä siellä tapahtuu muuta, ku bändit soittaa, kun kilpailijat on jo sisällä? Vai oliks ne jo tänään?

Meikää ei kiinnosta pik rotheri jos sinne ei mee mentula,kokkonen,savolainen,hulkki,pro-pain ja muut kumppanit.

No ei vaan, en tykkää sarjasta yhtään mutta en vihaakkaan. fanit tykkää minä en mutta mitä väliä:)

Olenko mä nyt ymmärtänyt oikein, että toi Mira on kilpaillut vuonna 2004 Body Fitness -kisoissa?

Muoks: ilmeisesti Kansanniva sukunimeltään... Entä kuka tunnustautuu Miran ex-kundikaveriksi, joka on ollut mukana bodauskisoissa vai kuulinko ihan väärin...? ;)

Olenko mä nyt ymmärtänyt oikein, että toi Mira on kilpaillut vuonna 2004 Body Fitness -kisoissa?

Muoks: ilmeisesti Kansanniva sukunimeltään... Entä kuka tunnustautuu Miran ex-kundikaveriksi, joka on ollut mukana bodauskisoissa vai kuulinko ihan väärin...? ;)

"Omassa elämässään Mira on ylpeä siitä, että osallistui vuonna 2004 Body Fitnessin SM-kisoihin." Pätkä Subin sivustolta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom